  • 1. Data: 2003-04-04 14:24:28
    Temat: [ing] otwieranie konta - ciag dalszy
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Witam ponownie,

    Oto druga porcja wrażeń z otwarcia konta w ING przez HaloŚląski...

    Generalnie sam bank i jego procedury są dla mnie zaskakujące... :-)

    Dziś dotarły dokumenty. Koperta wypisywana ręcznie [chce im się tyle pisać?
    :-)]. Wysłano 3 kwietnia.

    W środku umowa, nędzie skserowane pismo prezesa, nędznie skserowane
    oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych, kserowane oświadczenie
    związne z ubezpieczeniem. W piśmie prezesa podziękowania i prośba o
    zgłoszenie się do oddziału. A także zapewnienie, że w przesyłce znajdę
    regulaminy usług... Tylko pytam się gdzie? :-) Widać poczta musiała ukraść
    te regulaminy, no cholery jedne. :-)

    Na umowie numer rachunku - uwaga - oddziału regionalnego w Katowicach... A
    rchunek miał być w Rudzie Śląskiej...
    Dzwonię do HaloŚląskiego i dowiaduję się, że w oddziale dostanę nowy numer i
    inne potwierdzenie, niż te z przesyłki...
    Oczywiście na wszystkich dokumentach wypisany jest numer rachunku z Katowic,
    a nie z Rudy Śląskiej... Po co? Tego nie wie nikt...
    Co ciekawe numer nie-NRB przy zakładaniu rachunku już miałem z mojego
    oddziału... A NRB nie... Ktoś tu chyba coś zawalił...

    Dobra, biorę te dokumenty, dokumenty tożsamości, wydruk z kluczem z wniosku
    o ING Bank Online i idę...

    Kolejka standardowa na 10 minut - no cóż... Dwa stanowiska czynne na sześć
    czy siedem... Oczysiście więcej obsługi jest, ale załatwiają ważniejsze
    sprawy, niż obsługa klienta...

    Może przewrażliwony jestem, ale żucie gumy przez obsługę troszkę mi się nie
    podoba... :-|

    No ale w końcu trafiłem do naprawdę miłej pani, o której złego słowa nie
    jestem w stanie powiedzieć...

    Byłem pierwszym jej klientem otwierającym rachunek przez HaloŚląski...
    Doszliśmy razem do wniosku, że bezensem jest otwieranie rachunku przez
    telefon, bo zajmuje to więcej czasu, wymaga więcej pracy i nic nie daje w
    zamian. Otóż wszystkie umowy i oświadczenia musiała drukować na nowo z nowym
    numerem rachunku - tym razem z prawidłowym. Wszystkie poprzednie dokumenty
    anulowała... No ja się pytam kto wymyślił zakładanie rachunku przez
    telefon?!

    Od 1 kwietnia posiadaczy konta student nie ubezpiecza Warta, tylko ING
    Nationale-Nederlanden Polska... Mimo tego, że przesyłka była dotowana na
    3-go kwietnia - dokumenty dotyczące ubezpieczenia były stare!

    Zaciąłem się na PESELu osoby uposażonej przy ubezpieczniu, gdyż sugerowałem
    się poprzednimi dokumentami. No ale naprawdę miła pani powiedziała, że mogę
    to donieść przy okazji...

    Teraz ING Bank Online. Wszystko w porządku, tylko, że nie ma dwóch
    naczelników, więc nie mogę otrzymać umowy [bo jest piątek godzina 15 :-|]...
    Ale i tutaj obsługująca mnie pni wybrnęła wzorcowo - odeśle mi jeden
    egzemplarz pocztą poleconą... No to rozumiem...

    Teraz czekam na PIN do HaloŚląskiego i umowę ING Bank Online... Dowiedziałem
    się też, że aktualizacja w ING Bank Online jest tylko raz dziennie o 18 i
    dopiero od tej godziny będę miał dostęp... Nie wiem czemy wydawało mi się,
    że ten system jest naprawdę online...

    To chyba wszystko... Piszę o tym, bo mam nadzieję, że wyda się to
    interesujące dla kogokolwiek... Poza tym ING naprawdę MUSI zmienić procedurę
    zakładania konta przez telefon... Bo obecnie sensu to to nie ma żadnego...
    Więc także dla przestrogi się przyda ten tekst...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 2. Data: 2003-04-04 14:29:32
    Temat: Re: [ing] otwieranie konta - ciag dalszy
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dopiero od tej godziny będę miał dostęp... Nie wiem czemy wydawało mi się,

    No, jednak dobrze myślałem. Dostęp już mam. :-)
    I upragniony podgląd do Maestra przedpłaconego. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 3. Data: 2003-04-04 20:33:33
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    > No, jednak dobrze myślałem. Dostęp już mam. :-)
    > I upragniony podgląd do Maestra przedpłaconego. :-)

    Ja tylko napisze, ze Cie podziwiam, ze chce Ci sie tyle zalatwiac zeby to
    zdobyc :)

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 4. Data: 2003-04-05 08:49:30
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> napisał w wiadomości

    > Ja tylko napisze, ze Cie podziwiam, ze chce Ci sie tyle zalatwiac zeby to
    > zdobyc :)

    Ba, sam się podziwiam. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 5. Data: 2003-04-07 08:56:18
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    > Oto druga porcja wrażeń z otwarcia konta w ING przez HaloŚląski...
    >
    > Generalnie sam bank i jego procedury są dla mnie zaskakujące... :-)

    Statystyki odnotowuja przypadki gdy ludzie idac do sklepu po bulki gina
    na przejsciach dla pieszych. Kupujac golarki sa porazeni pradem itp.
    Moze tez nalezysz do pechowcow i caly czas otrzymujesz ostrzezenie ktore
    ignorujesz ....
    Ja majac konto w PKO BP, PeKaO SA, BPH
    przesioslem sie ponad 5 lat temu do wtedy BSK i w ciagu tych 5 lat nie
    mialem tyle problemow co Ty w dwa dni .... wiec uwazaj.
    Bo to pewnie na Ciebie wypadna problemy gdy dostaniesz debet, wezmiesz
    karte kredytow czy kredyt hipoteczny.
    Z takim pechem to faktycznie lepiej siedziec w domu i z banku korzystac albo
    przez telefon albo przez internet bo w drodze do bankomatu moze tyle rzeczy
    sie
    wydarzyc ....

    PiotR