  • 1. Data: 2003-04-04 11:04:49
    Temat: BZ WBK -> Lukas
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    Wlasnie sie przenioslem. Przesiadka jest latwa,
    bo zostaja te same bankomaty.
    A poza tym same korzysci:

    BZ WBK, Konto 24 Plus:
    - prowadzenie 7 zl miesiecznie
    - oprocentowanie 0,25%
    - zlecenia stale darmowe
    - przelewy 0,5/1,5 zl
    - token 25 zl

    Lukas, e-Konto Pro:
    - prowadzenie 7 zl miesiecznie
    - oprocentowanie 4,5%
    - zlecenia stale darmowe
    - przelewy darmowe
    - token darmowy

    Nie mowiac juz o poziomie obslugi... W BZ WBK po zlozeniu wniosku
    o KK w grudniu, w lutym okazalo sie, ze potrzebne sa dodatkowe
    dokumenty - oczywiscie bank nie pofatygowal sie, zeby mnie o tym
    powiadomic, informacja z centrum lezala sobie w oddziale przez
    miesiac. Poza tym niezrealizowane przelewy, pobierane bez uzasadnienia
    prowizje, nieodpowiadanie na reklamacje... Zeby zmienic zlecenie
    stale trzeba udac sie do oddzialu, gdzie zawsze sa kolejki.

    W Lukasie karte kredytowa otrzymalem po tygodniu od zlozenia wniosku.
    W ogole sprawnosc ich dzialania zaimponowala mi, i dlatego postanowilem
    sie swoimi spostrzezeniami podzielic z grupa.

    --
    Michal Letowski
    m...@p...com

  • 2. Data: 2003-04-04 11:12:51
    Temat: Odp: BZ WBK -> Lukas
    Od: "Damian" <x...@o...PoLand>

    Użytkownik Michal Letowski <m...@y...com> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b6joso$4uh$...@n...news.tpi.pl...
    > Wlasnie sie przenioslem. Przesiadka jest latwa,

    [ciach]

> [...]
    > W ogole sprawnosc ich dzialania zaimponowala mi, i dlatego postanowilem
    > sie swoimi spostrzezeniami podzielic z grupa.

    precedens jest taki ze kart lukasa wydaje wlasnie bz wbk...no ale efekt
    koncowy sie liczy

  • 3. Data: 2003-04-04 14:48:50
    Temat: Re: BZ WBK -> Lukas
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Użytkownik "Michal Letowski" <m...@y...com> napisał w wiadomości
    > Wlasnie sie przenioslem. Przesiadka jest latwa,
> [...]

    E tam, stałe to znaczy, że nie takie np. za telefon. Bo tam się według BSWBK
    zmienia kwota więc stałymi już nie są i jest pobierana słuszna opłata.

    Piotrek

  • 4. Data: 2003-05-08 14:08:13
    Od: "Andy" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Michal Letowski" <m...@y...com> napisał w wiadomości
    > Wlasnie sie przenioslem. Przesiadka jest latwa,
    (...)
    > W Lukasie karte kredytowa otrzymalem po tygodniu od zlozenia wniosku.

    Dostałeś KK od razu?
    Mi powiedzieli że co najmniej po 3 miesiącach.
    Andy

  • 5. Data: 2003-05-08 21:25:06
    Od: j...@p...onet.pl

    > Wlasnie sie przenioslem. Przesiadka jest latwa,

    A maja tam juz konta walutowe widoczne przez internet?(pol roku temu nie mieli
    jeszcze)
    Jesli tak, to tez sie chetnie przeniose!

  • 6. Data: 2003-05-09 14:28:54
    Od: m...@p...onet.pl

    > A maja tam juz konta walutowe widoczne przez internet?(pol roku temu nie mieli
    > jeszcze)
    > Jesli tak, to tez sie chetnie przeniose!

    W Lukasie brak kont walutowych.
    Ale mozna zamknac ROR w BZ WBK i zostawic sobie rachunki walutowe. Mamy ciagle
    dostep do netu w BZ WBK (pozostalosc po RORze). I otworzyc sobie konto w
    Lukasie.

    I nie trzeba placic za e-konto pro w Lukasie, jesli saldo jest powyzej 5 tys.
    PLN.