eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[ing] otwieranie konta - ciag dalszy › [ing] otwieranie konta - ciag dalszy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [ing] otwieranie konta - ciag dalszy
    Date: Fri, 4 Apr 2003 16:24:28 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 77
    Sender: n...@o...pl@kat02234016.visp.energis.pl
    Message-ID: <b6k4m7$j1r$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: kat02234016.visp.energis.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1049466375 19515 62.29.234.16 (4 Apr 2003 14:26:15 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 4 Apr 2003 14:26:15 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:234714
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam ponownie,


    Oto druga porcja wrażeń z otwarcia konta w ING przez HaloŚląski...

    Generalnie sam bank i jego procedury są dla mnie zaskakujące... :-)

    Dziś dotarły dokumenty. Koperta wypisywana ręcznie [chce im się tyle pisać?
    :-)]. Wysłano 3 kwietnia.

    W środku umowa, nędzie skserowane pismo prezesa, nędznie skserowane
    oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych, kserowane oświadczenie
    związne z ubezpieczeniem. W piśmie prezesa podziękowania i prośba o
    zgłoszenie się do oddziału. A także zapewnienie, że w przesyłce znajdę
    regulaminy usług... Tylko pytam się gdzie? :-) Widać poczta musiała ukraść
    te regulaminy, no cholery jedne. :-)

    Na umowie numer rachunku - uwaga - oddziału regionalnego w Katowicach... A
    rchunek miał być w Rudzie Śląskiej...
    Dzwonię do HaloŚląskiego i dowiaduję się, że w oddziale dostanę nowy numer i
    inne potwierdzenie, niż te z przesyłki...
    Oczywiście na wszystkich dokumentach wypisany jest numer rachunku z Katowic,
    a nie z Rudy Śląskiej... Po co? Tego nie wie nikt...
    Co ciekawe numer nie-NRB przy zakładaniu rachunku już miałem z mojego
    oddziału... A NRB nie... Ktoś tu chyba coś zawalił...

    Dobra, biorę te dokumenty, dokumenty tożsamości, wydruk z kluczem z wniosku
    o ING Bank Online i idę...

    Kolejka standardowa na 10 minut - no cóż... Dwa stanowiska czynne na sześć
    czy siedem... Oczysiście więcej obsługi jest, ale załatwiają ważniejsze
    sprawy, niż obsługa klienta...

    Może przewrażliwony jestem, ale żucie gumy przez obsługę troszkę mi się nie
    podoba... :-|

    No ale w końcu trafiłem do naprawdę miłej pani, o której złego słowa nie
    jestem w stanie powiedzieć...

    Byłem pierwszym jej klientem otwierającym rachunek przez HaloŚląski...
    Doszliśmy razem do wniosku, że bezensem jest otwieranie rachunku przez
    telefon, bo zajmuje to więcej czasu, wymaga więcej pracy i nic nie daje w
    zamian. Otóż wszystkie umowy i oświadczenia musiała drukować na nowo z nowym
    numerem rachunku - tym razem z prawidłowym. Wszystkie poprzednie dokumenty
    anulowała... No ja się pytam kto wymyślił zakładanie rachunku przez
    telefon?!

    Od 1 kwietnia posiadaczy konta student nie ubezpiecza Warta, tylko ING
    Nationale-Nederlanden Polska... Mimo tego, że przesyłka była dotowana na
    3-go kwietnia - dokumenty dotyczące ubezpieczenia były stare!

    Zaciąłem się na PESELu osoby uposażonej przy ubezpieczniu, gdyż sugerowałem
    się poprzednimi dokumentami. No ale naprawdę miła pani powiedziała, że mogę
    to donieść przy okazji...

    Teraz ING Bank Online. Wszystko w porządku, tylko, że nie ma dwóch
    naczelników, więc nie mogę otrzymać umowy [bo jest piątek godzina 15 :-|]...
    Ale i tutaj obsługująca mnie pni wybrnęła wzorcowo - odeśle mi jeden
    egzemplarz pocztą poleconą... No to rozumiem...

    Teraz czekam na PIN do HaloŚląskiego i umowę ING Bank Online... Dowiedziałem
    się też, że aktualizacja w ING Bank Online jest tylko raz dziennie o 18 i
    dopiero od tej godziny będę miał dostęp... Nie wiem czemy wydawało mi się,
    że ten system jest naprawdę online...


    To chyba wszystko... Piszę o tym, bo mam nadzieję, że wyda się to
    interesujące dla kogokolwiek... Poza tym ING naprawdę MUSI zmienić procedurę
    zakładania konta przez telefon... Bo obecnie sensu to to nie ma żadnego...
    Więc także dla przestrogi się przyda ten tekst...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1