  • 11. Data: 2006-05-06 23:25:39
    Temat: Re: ing dal ciala, trzeba uciekac
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Marcin Nowakowski napisał(a):

    > A bilonu nie potrzebujesz wybierać?

    Bez przesady. 50 PLN to nie jest mała kwota.

    10 to może przesada, ale 20 (jak w PKO BP) to wartość moim zdaniem
    optymalna.

  • 12. Data: 2006-05-06 23:42:28
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Boże widzisz i nie grzmisz! ale macie k..... problemy!
    > Poszukajcie sobie bankomatów które wypłacają bilon - wtedy będziecie
    > szczęśliwi

    wlasnie! jesli mbank nie wprowadzi bilonomatow to chyba zlikwiduje konto...
    przeciez to skandal zeby sie nie dalo wyplacic 5 zl...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 13. Data: 2006-05-07 00:08:41
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    my newsreader told me that cerebrum wrote:
    > Uważaj na banki mające wypłaty tylko w bankomatach Euronetu (np.Lukas
    > Bank czy MultiBank) - tam tylko wypłacają 50 i 100 złotówki

    Po co wam mniej niż 50zł z bankomatu?

    --
    Free Software - find interesting programs and change them
    NetHack - meet interesting creatures, kill them and eat their bodies

  • 14. Data: 2006-05-07 02:09:02
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Dawid Kulbicki wrote:

    > Widzę, że jesteś bardzo zapatrzony w siebie.
    > Ludzie mają różne potrzeby i kiedyś też tak samo bym myślał o bankomatach.
    > Przecież jeśli jesteś studentem i przelewają Ci 200 zł stypendium na
    > konto to może niekoniecznie potrzebujesz wypłacić od razu 50 zł. Ja to
    > rozumiem a Ty chyba nie bardzo.

    Kup sobie portfel.

  • 15. Data: 2006-05-07 04:22:35
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:e3jb97$bu8$1@news.elsat.net.pl...

    > Bez przesady. 50 PLN to nie jest mała kwota.
    >
    > 10 to może przesada, ale 20 (jak w PKO BP) to wartość moim zdaniem
    > optymalna.

    Czy wy wielbiciele bilonu mówicie poważnie, czy też was naprawdę na
    portmonetkę nie stać?
    Stwierdzenie, że 50 zl to nie jest mała kwota, a 20 zł jest optymalna na
    zakupy to lekka paranoja.
    W dupach się wam poprzewracało chyba ....

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 16. Data: 2006-05-07 04:41:27
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Jacek Popławski" <j...@i...pl> wrote in message

    > Po co wam mniej niż 50zł z bankomatu?

    Nie zawsze musi to byc mniej. Moze komus jest potrzebne 60? A moze az 1060,
    a na koncie ma tylko 1065.
    No, ale przeciez to nie problem, mozna doplacic do 1100, a potem wyplacic
    1100 ;)

    MK

  • 17. Data: 2006-05-07 07:22:11
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Kup sobie portfel.

    Studenta nie stać na portfel... ;)
    Kurde, nigdy nie zwracałem uwagi na to, jakie minimalne kwoty mozna wypłacić
    z bankomatu...
    Ale ja bym nie potępiał, bo różne są zboczenia... ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 18. Data: 2006-05-07 07:22:34
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    cerebrum napisał(a):

    > jeśli tak będzie i w moim bankomacie, ucieknę za Tobą z ING... :)
    > Uważaj na banki mające wypłaty tylko w bankomatach Euronetu (np.Lukas
    > Bank czy MultiBank) - tam tylko wypłacają 50 i 100 złotówki

    Mała uwaga MultiBank to nie tylko Euronet, ale również BZ WBK a tam
    możesz brać 10zł :)
    Przemek

  • 19. Data: 2006-05-07 07:49:09
    Od: "cienislaw" <c...@c...pvravfynj>

    W artykule news:e3k7bf$rth$1@nemesis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Przemek napisał(a):

    > Mała uwaga MultiBank to nie tylko Euronet, ale również BZ WBK a tam
    > możesz brać 10zł :)

    powiem tak - nie wazne jakie nominaly moznaby wybierac z bankomatu, co nie
    pojde i chce sobie wziasc sume inna niz podzielna przez 50, to prawie zawsze
    wyskoczy ze dostepne nominaly to 50 i 100. zatem czy wprowadza to odgornie,
    czy ludzie sami wybiora nizsze nominaly (jak ich nie ma to znaczy ze ktos je
    wybral, a jak je wybral, znaczy ze byly mu potrzebne takie a nie inne sumy),
    jest mnie prawde mowiac bez roznicy. ale w sytuacjach krytycznych wlasnie
    (koniec miesiaca, a ja potrzebuje CALEJ gotowki z konta), milo miec
    mozliwosc wybierania nawet po 10zl.

    --
    cienislaw

  • 20. Data: 2006-05-07 08:25:08
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    SQLwysyn napisał(a):

    > Stwierdzenie, że 50 zl to nie jest mała kwota, a 20 zł jest optymalna na
    > zakupy to lekka paranoja.
    > W dupach się wam poprzewracało chyba ....

    A mam prawo mieć własne zdanie i własne przyzwyczajenia?

    Aha - i nie stwierdziłem, że 20 PLN to optymalna kwota na zakupy, co mi
    imputujesz. Na zakupy to ja chodzę z kartą płatniczą.