  • 1. Data: 2010-01-05 09:40:40
    Temat: [info] open i lokata optymalna
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Wczoraj zakładałem lokatę i rzuciło mi się w oczy, że promocja
    przedłużona do 5 stycznia czyli do dzisiaj. Jak ktoś ma w planach jakieś
    oszczędności, to chyba warto, koniecznie dziś, złożyć wniosek/wnioski (z
    tego co pamiętam jest 14 albo 7 dni na wpłatę). Jak będzie większy % od
    jutra to tylko się cieszyć (ale raczej wątpię, co najwyżej mogą
    przedłużyć na aktualnych zasadach) a jak nie, to zawsze mamy te kilka/
    kilkanaście dni na dozbieranie.

    Xenocide

  • 2. Data: 2010-01-05 11:00:56
    Temat: Re: [info] open i lokata optymalna
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message

> [...]
    > jutra to tylko się cieszyć (ale raczej wątpię, co najwyżej mogą
    > przedłużyć na aktualnych zasadach) a jak nie, to zawsze mamy te kilka/

    W Meritum nadal 5.7 % na 5 i 6-mcy, takze nie przesadzalbym z tym
    pospiechem.

  • 3. Data: 2010-01-06 00:06:49
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-01-05 10:40, xbartx wrote:
> [...]
    > jutra to tylko się cieszyć (ale raczej wątpię, co najwyżej mogą
    > przedłużyć na aktualnych zasadach) a jak nie, to zawsze mamy te kilka/

    Przedłużona do 19.01.2010.

    witrak()