  • 1. Data: 2010-01-04 22:34:14
    Temat: [BZWBK] Prawie jak SFI ;)
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Dziś logowałem się do BZWBK24 i rzuciło mi się w oczy coś takiego:
    http://bzwbkaviva.pl/ubezpieczenia/program-inwestycy
    jny-in-plus-bz-wbk/szczegoly/program-inwestycyjny-in
    -plus-bz-wbk-szczegoly.html

    Na oko (tylko pobieżnie przejrzałem OWU i TOiL) może jest to i ciekawe
    dla ciułaczy ...

    KJ
    --
    http://modnebzdury.wordpress.com/2009/11/11/slownik-
    antyszczepionkowca/

  • 2. Data: 2010-01-04 23:01:58
    Temat: Re: [BZWBK] Prawie jak SFI ;)
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-01-04 23:34, Kamil Jońca pisze:

> [...]
    -plus-bz-wbk-szczegoly.html

    > Na oko (tylko pobieżnie przejrzałem OWU i TOiL) może jest to i ciekawe

    Koszt to dodatkowa opłata za zarządzanie UFK, 1,95% rocznie.
    Tego ficzeru w SFI nie mają :-)

  • 3. Data: 2010-01-04 23:32:16
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Bogdan B." <g...@r...pl> writes:

    jny-in-plus-bz-wbk/szczegoly/program-inwestycyjny-in
    -plus-bz-wbk-szczegoly.html

    > Koszt to dodatkowa opłata za zarządzanie UFK, 1,95% rocznie.
    > Tego ficzeru w SFI nie mają :-)

    No właśnie widzę.
    No i:
    ===================
    ?§5
    [...]
    2. Suma ubezpieczenia z tytułu śmierci ubezpieczonego jest równa większej z dwóch
    wartości, którymi są:
    1) wartość rachunku jednostek na dzień zajścia zdarzenia ubezpieczeniowego, z
    zastrzeżeniem postanowień ust. 3, powiększona o 1% tej
    wartości, nie więcej jednakże niż o 2000 złotych;
    2) suma składki jednorazowej i składek dodatkowych zapłaconych w trakcie trwania
    umowy ubezpieczenia, pomniejszona o kwotę częściowych
    wypłat wartości rachunku jednostek zleconych do dnia śmierci
    ubezpieczającego.
    ===================
    Czyli te 2 procent to (jeśli dobrze rozumiem) jest za to, że w razie
    śmierci uposażony dostanie co najmniej tyle ile wpłaciłem?
    KJ

    --
    http://modnebzdury.wordpress.com/2009/11/11/slownik-
    antyszczepionkowca/
    poisoned coffee, n.:
    Grounds for divorce.

  • 4. Data: 2010-01-05 22:12:11
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>

    Kamil Jońca pisze:

    jny-in-plus-bz-wbk/szczegoly/program-inwestycyjny-in
    -plus-bz-wbk-szczegoly.html

    I minimalny próg wejścia to 5000 PLN ;-)
    Filip