  • 1. Data: 2010-01-05 10:47:53
    Temat: KK Polbank - uniknięcie ubezpieczenia na życie
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    Witam,

    Polbank oferuje KK ze zwrotem 1% dokonanych transakcji. Niestety
    doliczają też 0,1% od salda zadłużenia tytułem ubezpieczenia na życie.
    Czy jeśli spłacę kartę przed końcem okresu rozliczeniowego, tak że kwota
    do spłaty na wyciągu będzie zerowa lub wręcz dodatnia, nie zostanie mi
    naliczone ubezpieczenie?

    Czyli krótko mówiąc - czy ubezpieczenie jest od obrotu, czy od końcowego
    salda zadłużenia? Bo jeśli chodzi o zwrot, jest on na szczęście liczony
    od obrotu, co sprawdziłem empirycznie.

    Zbyszek

  • 2. Data: 2010-01-05 11:05:54
    Temat: Re: KK Polbank - uniknięcie ubezpieczenia na życie
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 05 Jan 2010 11:47:53 +0100, paranoix napisał(a):

    > Czyli krótko mówiąc - czy ubezpieczenie jest od obrotu, czy od końcowego
    > salda zadłużenia? Bo jeśli chodzi o zwrot, jest on na szczęście liczony
    > od obrotu, co sprawdziłem empirycznie.

    Przetestuj :). Pytanie czy warto dla 0,1% się bawić. I czy przypadkiem
    kwota spłaty leżąca na jakimś rachunku oszczędnościowym nie da więcej. ;)

    --
    Kojer