  • 11. Data: 2009-03-06 06:39:56
    Temat: Re: Alior
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 6 Mar, 07:15, Jacek Erazmus <j...@g...com> wrote:

    > A jak jest z kartą Nordea w kontekście wypłat z innych bankomatów ?

    ING, PKO BP, Bzwbk, Euronet, Casch 4 you - przetestowane, dziala

  • 12. Data: 2009-03-06 07:12:37
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <k...@w...pl> wrote in message
    d.googlegroups.com...
    On 6 Mar, 07:15, Jacek Erazmus <j...@g...com> wrote:

    > A jak jest z kartą Nordea w kontekście wypłat z innych bankomatów ?

    ING, PKO BP, Bzwbk, Euronet, Casch 4 you - przetestowane, dziala

    A czemu mialoby nie dzialac? Nordea wydaje chyba karty bez chipa...

    MK

  • 13. Data: 2009-03-06 08:01:46
    Od: mk <m...@g...com>

    On 5 Mar, 18:04, "Tomek." <p...@o...pl> wrote:
    > Także z tymi bankomatami 'wszystkimi darmowymi' to różnie bywa ;)

    Bankomaty Natwest Bank i Barclays Bank w Londynie nie odmówiły
    wspólpracy :)
    Pzdr

  • 14. Data: 2009-03-06 08:43:18
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 6 Mar, 08:12, "MK" <m...@i...pl> wrote:
    > <k...@w...pl> wrote in message

    d.googlegroups.com...

    > ING, PKO BP, Bzwbk, Euronet, Casch 4 you - przetestowane, dziala
    >
    > A czemu mialoby nie dzialac? Nordea wydaje chyba karty bez chipa...

    Po przebojach w kartą Aliora już nikomu nie ufam :)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 15. Data: 2009-03-06 11:08:05
    Temat: Re: [info] Alior
    Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl>

    xbartx pisze:

    > Mi odmówił już Eurobank, Polbank (bankomaty w oddziale) i teraz trzeci
    > do kolekcji BGŻ.

    Akurat Polbank i BGŻ to ogólnie mają problem z wypłatami z nieswoich
    kart. Mi się np. nie udawało mając PKO SA Maestro do konta Sezam MAX,
    też darmowe wypłaty.

    Więc, pewnie to nie wina Aliora, ale sposobu obsługi kart obcych w tych
    bankach...

    Pozdr,
    Tomek

  • 16. Data: 2009-03-06 12:22:10
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Tomek Głowacki"
> [...]
    > też darmowe wypłaty.
    >
    > Więc, pewnie to nie wina Aliora, ale sposobu obsługi kart obcych w

    rownież Millennium ma takie kłopoty
    pare dni temu ich bankomat odmowil obslufi karty Aliora,
    ale rowniez Fortisa - po zapytaniu obslugi "co jest" doiwedzialem sie
    ze wiedzą o odmowie obslugi innych banków i jeszcze parę tygodni ma tak
    być
    *** blad ***

  • 17. Data: 2009-03-06 16:11:24
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Fri, 06 Mar 2009 12:08:05 +0100
    Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> wrote:

> [...]
    > też darmowe wypłaty.
    >
    > Więc, pewnie to nie wina Aliora, ale sposobu obsługi kart obcych w

    Chodzi o to, że te bankomaty przyjmują tylko karty VISA, w skrajnych
    przypadkach "only VISA Electron".

    Xenocide