  • 51. Data: 2002-07-13 18:12:36
    Temat: Re: ignorancja - czy co ?
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > ????

    > ????

    No wlasnie, tyle ma do powiedzenia...

  • 52. Data: 2002-07-13 18:18:00
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Nie wiem, bo i nie wiadomo kto go kupi. Cały ten wątek rozpocząłem nie
    > ja! i przebiega on w atmosferze przewidywań.
    Jak to nie wiesz? Przeciez caly czas glosisz swoje wg. ciebie sluszne
    teorie.

    > Oczywiście, jak zwykle JA głupio zagaduje.
    To bylo pytanie retoryczne. Odpowiedz powszechnie znana =)

    > Nie ten, co zaczął wątek, ale ja, który chciałem pokazać, że MOŻE się to
    wiązać z pogorszeniem.
    Co sie tak doczepiles do Maxapa? Skoro nie ty rozpoczales watek to trzymaj
    sie jego tresci a nie filozofuj.

    > Z mBanku? O Kurde, Popławski jakaś szycha jest...
    Tutaj wysiadam. Udajesz czy faktycznie jestes delikatnie mowiac ... ?
    Zadajesz pytanie, ktos ci odpowiada, a ty dalej pierdzielisz bzdury nie na
    temat.

    > Dziwne, bo z kilkoma udało mi się podpisać. Nawet z wyjątkowo topornym
    > i opornym inteligo też...
    Daj adres, otrzymasz dyplom/wyroznienie za to, ze Ci sie "udalo".
    Wyjatkowe toporne i oporne... LOL... Inteligo powiadasz? =))) Ide sie
    wyplakac ze smiechu i rozpaczy do poduszki ;......))))

  • 53. Data: 2002-07-13 18:22:05
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 13 Jul 2002 19:58:27 +0200, w
    <q...@4...com>, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Oczywiście, jak zwykle JA głupio zagaduje. Nie ten, co zaczął wątek,

    Ten, co zaczął, gadać jeszcze gorzej, bo wszystko kojarzyło mu się z
    zaprzestaniem działania kont Inteligo.

    > ale ja, który chciałem pokazać, że MOŻE się to wiązać z pogorszeniem.

    W znakomitej większości wiąże się jednak z polepszeniem.

    > Z mBanku? O Kurde, Popławski jakaś szycha jest...

    Miało być "papierowe" -- cóż, gdyby nie ten brak w mBanku nie byłoby
    problemu...

    > Dziwne, bo z kilkoma udało mi się podpisać. Nawet z wyjątkowo topornym
    > i opornym inteligo też...

    Coś takiego... ale i tak później nie wiedziałeś jak zrobić przelew :D.

  • 54. Data: 2002-07-13 18:59:34
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ten, co zaczął, gadać jeszcze gorzej, bo wszystko kojarzyło mu się z
    > zaprzestaniem działania kont Inteligo.

    a zobaczcie role AMRY w tym watku ;)
    Swiat sie konczy

  • 55. Data: 2002-07-13 19:08:05
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > a zobaczcie role AMRY w tym watku ;)
    > Swiat sie konczy

    =*

  • 56. Data: 2002-07-13 23:31:19
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "minik" <m...@m...net> wrote ...
    > BZ + WBK => BZWBK
    > BWR => DB 24
    > BG + BIG => BIG BG
    > Bank Komunalny + Nordbank AB => NORDEA

    a co sie u nich polepszylo? jakies przyklady?

  • 57. Data: 2002-07-14 10:29:25
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 13 Jul 2002 20:59:34 +0200, w <agpt9v$hmv$1@news.onet.pl>, "AMRA"
    <a...@a...com> napisał(-a):

    > a zobaczcie role AMRY w tym watku ;)
    > Swiat sie konczy

    Broniłeś RPP? ;)

  • 58. Data: 2002-07-14 10:59:43
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Sat, 13 Jul 2002 20:12:36 +0200), "minik"
    <m...@m...net> był(a) napisał(a):

    >No wlasnie, tyle ma do powiedzenia...

    NIE ROZUMIEM O CO CI CHODZI! Pytajniki oznaczają kompletny brak
    zrozumienia co chciałeś uzyskać.

    ,,dobrze. Ale tym razem odpowiedz'' -- na co mam odpowiedzieć i jakim
    ,,tym razem''?

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 59. Data: 2002-07-14 11:03:05
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > NIE ROZUMIEM O CO CI CHODZI

    Jak sie nie rozumie czegos, to sie na ten temat nie dyskutuje.

  • 60. Data: 2002-07-14 11:03:24
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Broniłeś RPP? ;)

    Gorzej, Inteligo =)