  • Data: 2018-05-11 14:16:28
    Temat: Re: idzcie do bankomatu
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.05.2018 o 14:01, J.F. pisze:

    > A po cholere mam isc do innego sklepu ? Ale jak pojde ... on ma
    > dookola takich samych mieszczuchow, i sie z kartami pogodzil :-)

    Ukraińskiej pomocy domowej zapłacisz kartą? Wyrobisz jej kartę, żeby
    zakupy robiła? Pielęgniarce, prywatnie sprowadzonej, żeby zastrzyk
    zrobiła, kartą zapłacisz? Hydraulikowi, żeby uszczelki wymienił? Warzywa
    na bazarku kupisz?

    Owszem, zakupy dla siebie robię od pewnego czasu prawie wyłącznie kartą.
    Ale raz, że tylko prawie, a dwa, że to naprawdę bardzo zależy od profilu
    wydatków.

    MJ