  • Data: 2018-05-11 14:41:03
    Temat: Re: idzcie do bankomatu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 11.05.2018 o 14:01, J.F. pisze:

    >Ukraińskiej pomocy domowej zapłacisz kartą? Wyrobisz jej kartę, żeby
    >zakupy robiła? Pielęgniarce, prywatnie sprowadzonej, żeby zastrzyk
    >zrobiła, kartą zapłacisz? Hydraulikowi, żeby uszczelki wymienił?
    >Warzywa
    >na bazarku kupisz?

    Nie mam ukrainskiej pomocy, ani potrzeby pielegniarki.
    Uszczelki wymieniam sam, a warzywa kupuje w supermarkecie.

    Za to
    -w przychodni rehabilitacyjnej chyba nawet wola karte,
    -posilek z dostawa w malym miasteczku ... i pytanie jak bedzie
    placone, bo czy dostawca ma zabrac terminal czy nie ...

    >Owszem, zakupy dla siebie robię od pewnego czasu prawie wyłącznie
    >kartą.
    >Ale raz, że tylko prawie, a dwa, że to naprawdę bardzo zależy od
    >profilu
    >wydatków.

    Ano zalezy, dlatego pisalem ze duze miasto i "wszedzie" tu jednak
    karty akceptuja.
    Fryzjerowi place gotowka, w taksowkach, i na napiwki potrzebna
    gotowka.

    Nawet w klubie go-go wola klienta z karta (bez limitu) :-)

    J.