  • Data: 2018-05-12 10:21:50
    Temat: Re: idzcie do bankomatu
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 11 maja 2018 21:51:50 UTC+2 użytkownik Telesfor Baudot napisał:
    > Bankomatu oczywiście brak (w sezonie bywa). W dwóch sklepach
    O, a jak to jest technicznie realizowane?
    O mobilnych "wpłatomatach" słyszałem, ale o "wypłatomatach" nie.
    Przywożą bankomat na baterie (jak telewizor Jana Winnickiego) i tymaczasowo
    przyśrubowują? A po sezonie zostają tylko wtopione w beton szpilki?
    Ciekawe na ile starczyłby taki akumulator.

    > ogólnospożywczych można płacić kartą, a w jednym nawet doić gotówkę przy
    > zakupach. Tyle o podaży...
    No to rodzaj bankomatu jest. Na obiad nie potrzeba w takiej wioskowej knajpie chyba
    więcej niż 100zł, nie mówiąc o 300 (choć jak rosołek dla dziecka dychę, to ceny
    wielkomiejskie ;)
    Chyba że rowerzyści tylko z KK jeżdżą, wtedy problem, bo w bankomacie to z prowizją,
    ale by wypłacili, a cash-backu dla KK, to OIDP, niet.
    Albo rowerzyści głupi - choć z drugiej strony cash-back to wciąż taka nisza, że
    wiedzą o tym tylko tacy hobbyści jak my tutaj.