eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiiPKO - PROBLEM Z LOGOWANIEM(dostępem do własnych środków) › Re: iPKO - PROBLEM Z LOGOWANIEM(dostępem do własnych środków)
  • Data: 2015-08-16 01:13:24
    Temat: Re: iPKO - PROBLEM Z LOGOWANIEM(dostępem do własnych środków)
    Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 15.08.2015 23:40, Chris94 pisze:
    > Dnia Thu, 13 Aug 2015 12:18:50 -0700 (PDT), a...@w...pl
    > napisał(a):
    >
    >> Witam!
    >> Od opublikowania postu minęło sporo czasu, ale ja mam teraz podobny problem.
    System iPKO twierdzi, że na moim komputerze jest wirus i blokuje mi dostęp do konta.
    Mój antywirus twierdzi jednak, że wszystko jest w porządku. Przeglądarkę również mam
    ustawioną wedle wskazań banku. Problemy pojawiły się od pojawienia się "nowego iPKO".
    Początkowo miałam dostęp jedynie do samych przelewów. Nie mogłam wejść w zakładki
    "ustawienia" lub "wiadomości", ponieważ system automatycznie mnie wylogowywał. Po
    ostatniej modernizacji z 7/8 sierpnia zaczął mi automatycznie blokować konto. Również
    wisiałam na infolinii z konsultantem 0,5 h i też nic. Nie wiem, co mam robić,
    ponieważ nic nie wskazuje na zainfekowany komputer. Jest mi potrzebny do pracy i
    nigdy nic nie było na nim ściągane. Mam antywirusa McAfee TotalProtection ze
    wszystkimi możliwymi zabezpieczeniami. Poza tym, jak wspominałam, problemy pojawiły
    się od momentu pojawienia się "nowego iPKO".
    >> Byłabym bardzo wdzięczna gdyby odpowiedział mi Pan, czy w Pańskiej sytuacji udało
    się wszystko w końcu jakoś rozwiązać.
    >> Z wyrazami szacunku.
    >
    > Ja co prawda problemów z logowaniem nie mam, ale za to nie mogę zmienić
    > swojego adresu zamieszkania. Kiedyś, po przeprowadzce go aktualizowałem,
    > ale teraz w systemie wyświetlają mi się dwa(!) adresy korespondencyjne
    > odpowiadające mojemu nowemu adresowi, ale jako adres zamieszkania wciąż
    > wyświetla mi się mój stary, nieaktualny adres i nigdzie nie widzę
    > możliwości by go zaktualizować.

    Można wysłać wiadomość ze strony, z konta, żeby zaktualizowali.


    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1