eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiiPKO - PROBLEM Z LOGOWANIEM(dostępem do własnych środków) › Re: iPKO - PROBLEM Z LOGOWANIEM(dostępem do własnych środków)
  • Data: 2015-08-15 23:40:29
    Temat: Re: iPKO - PROBLEM Z LOGOWANIEM(dostępem do własnych środków)
    Od: Chris94 <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 13 Aug 2015 12:18:50 -0700 (PDT), a...@w...pl
    napisał(a):

    > Witam!
    > Od opublikowania postu minęło sporo czasu, ale ja mam teraz podobny problem. System
    iPKO twierdzi, że na moim komputerze jest wirus i blokuje mi dostęp do konta. Mój
    antywirus twierdzi jednak, że wszystko jest w porządku. Przeglądarkę również mam
    ustawioną wedle wskazań banku. Problemy pojawiły się od pojawienia się "nowego iPKO".
    Początkowo miałam dostęp jedynie do samych przelewów. Nie mogłam wejść w zakładki
    "ustawienia" lub "wiadomości", ponieważ system automatycznie mnie wylogowywał. Po
    ostatniej modernizacji z 7/8 sierpnia zaczął mi automatycznie blokować konto. Również
    wisiałam na infolinii z konsultantem 0,5 h i też nic. Nie wiem, co mam robić,
    ponieważ nic nie wskazuje na zainfekowany komputer. Jest mi potrzebny do pracy i
    nigdy nic nie było na nim ściągane. Mam antywirusa McAfee TotalProtection ze
    wszystkimi możliwymi zabezpieczeniami. Poza tym, jak wspominałam, problemy pojawiły
    się od momentu pojawienia się "nowego iPKO".
    > Byłabym bardzo wdzięczna gdyby odpowiedział mi Pan, czy w Pańskiej sytuacji udało
    się wszystko w końcu jakoś rozwiązać.
    > Z wyrazami szacunku.

    Ja co prawda problemów z logowaniem nie mam, ale za to nie mogę zmienić
    swojego adresu zamieszkania. Kiedyś, po przeprowadzce go aktualizowałem,
    ale teraz w systemie wyświetlają mi się dwa(!) adresy korespondencyjne
    odpowiadające mojemu nowemu adresowi, ale jako adres zamieszkania wciąż
    wyświetla mi się mój stary, nieaktualny adres i nigdzie nie widzę
    możliwości by go zaktualizować.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof