  • 1. Data: 2015-03-26 08:56:25
    Temat: iPKO - PROBLEM Z LOGOWANIEM(dostępem do własnych środków)
    Od: eljot71 <j...@o...pl>

    Zdarzyło się komuś z Was by przez tydzień blokowało się konto przy pierwszej
    płatności? Wygląda to tak: Po braku możliwości dostępu(raz podaje że złe hasło, raz
    ogólnie że zablokowane itp.) po czym idę do oddziału, odwieszają, loguję się w domu,
    pracy, próbuję na kilku różnych komputerach, przeglądarkach, i... od nowa to samo.
    Nie przejdzie do następnej fazy płatności, odcina dostęp. W oddziale z rozbrajającą
    szczerością mówią: "nic my nie możemy zrobić - tylko odwiesić". Telefonicznie, na
    słuchawce wisiałem z konsultantem 0,5 h. i też nic nie pomogło. Macie jakieś rady?

  • 2. Data: 2015-08-13 21:18:50
    Od: a...@w...pl

    W dniu czwartek, 26 marca 2015 08:56:26 UTC+1 użytkownik eljot71 napisał:
> [...]
    słuchawce wisiałem z konsultantem 0,5 h. i też nic nie pomogło. Macie jakieś rady?

    Witam!
    Od opublikowania postu minęło sporo czasu, ale ja mam teraz podobny problem. System
    iPKO twierdzi, że na moim komputerze jest wirus i blokuje mi dostęp do konta. Mój
    antywirus twierdzi jednak, że wszystko jest w porządku. Przeglądarkę również mam
    ustawioną wedle wskazań banku. Problemy pojawiły się od pojawienia się "nowego iPKO".
    Początkowo miałam dostęp jedynie do samych przelewów. Nie mogłam wejść w zakładki
    "ustawienia" lub "wiadomości", ponieważ system automatycznie mnie wylogowywał. Po
    ostatniej modernizacji z 7/8 sierpnia zaczął mi automatycznie blokować konto. Również
    wisiałam na infolinii z konsultantem 0,5 h i też nic. Nie wiem, co mam robić,
    ponieważ nic nie wskazuje na zainfekowany komputer. Jest mi potrzebny do pracy i
    nigdy nic nie było na nim ściągane. Mam antywirusa McAfee TotalProtection ze
    wszystkimi możliwymi zabezpieczeniami. Poza tym, jak wspominałam, problemy pojawiły
    się od momentu pojawienia się "nowego iPKO".
    Byłabym bardzo wdzięczna gdyby odpowiedział mi Pan, czy w Pańskiej sytuacji udało się
    wszystko w końcu jakoś rozwiązać.
    Z wyrazami szacunku.

  • 3. Data: 2015-08-14 12:26:45
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 13 sierpnia 2015 21:18:54 UTC+2 użytkownik a...@w...pl
    napisał:
> [...]
    się od momentu pojawienia się "nowego iPKO".
    > Byłabym bardzo wdzięczna gdyby odpowiedział mi Pan, czy w Pańskiej sytuacji udało

    Mam prosbe o kontakt (jakies namiary telefoniczne) michal kropka macierzynski at
    pkobp kropka pl
    pzdr

  • 4. Data: 2015-08-15 23:40:29
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Thu, 13 Aug 2015 12:18:50 -0700 (PDT), a...@w...pl
    napisał(a):

> [...]
    się od momentu pojawienia się "nowego iPKO".
    > Byłabym bardzo wdzięczna gdyby odpowiedział mi Pan, czy w Pańskiej sytuacji udało

    Ja co prawda problemów z logowaniem nie mam, ale za to nie mogę zmienić
    swojego adresu zamieszkania. Kiedyś, po przeprowadzce go aktualizowałem,
    ale teraz w systemie wyświetlają mi się dwa(!) adresy korespondencyjne
    odpowiadające mojemu nowemu adresowi, ale jako adres zamieszkania wciąż
    wyświetla mi się mój stary, nieaktualny adres i nigdzie nie widzę
    możliwości by go zaktualizować.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 5. Data: 2015-08-16 01:13:24
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 15.08.2015 23:40, Chris94 pisze:

> [...]
    > odpowiadające mojemu nowemu adresowi, ale jako adres zamieszkania wciąż
    > wyświetla mi się mój stary, nieaktualny adres i nigdzie nie widzę

    Można wysłać wiadomość ze strony, z konta, żeby zaktualizowali.

    --
    animka

  • 6. Data: 2015-08-18 23:58:37
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Sun, 16 Aug 2015 01:13:24 +0200, animka napisał(a):

    > Można wysłać wiadomość ze strony, z konta, żeby zaktualizowali.

    Niby można, ale ten błąd dowodzi, że programistom najwyraźniej coś się
    pokiełbasiło. A dzisiaj dodatkowo wykryłem, że nieaktualnego numeru
    telefonu też nie da się usunąć.
    Pisać do nich nie będę, bo chyba pora rozpocząć ewakuację z tego banku.
    Z opłatami zdecydowanie przegięli, jeśli na koncie ze sporą kwotą CHF
    środków zamiast przybywać, to ubywa! (oprocentowanie 0,01% w skali roku
    + opłata za prowadzenie rachunku!)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof