eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiiPKO - PROBLEM Z LOGOWANIEM(dostępem do własnych środków) › Re: iPKO - PROBLEM Z LOGOWANIEM(dostępem do własnych środków)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 16 Aug 2015 01:13:24 +0200
    From: animka <a...@t...wp.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.5.0
    Hamster/2.1.0.11
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: iPKO - PROBLEM Z LOGOWANIEM(dostępem do własnych środków)
    References: <4...@g...com>
    <0...@g...com>
    <55cfb1da$0$4771$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <55cfb1da$0$4771$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 21
    Message-ID: <55cfc933$0$8385$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: e1-163-J14.elartnet.pl
    X-Trace: 1439680819 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8385 193.238.180.163:50062
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:615370
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 15.08.2015 23:40, Chris94 pisze:
    > Dnia Thu, 13 Aug 2015 12:18:50 -0700 (PDT), a...@w...pl
    > napisał(a):
    >
    >> Witam!
    >> Od opublikowania postu minęło sporo czasu, ale ja mam teraz podobny problem.
    System iPKO twierdzi, że na moim komputerze jest wirus i blokuje mi dostęp do konta.
    Mój antywirus twierdzi jednak, że wszystko jest w porządku. Przeglądarkę również mam
    ustawioną wedle wskazań banku. Problemy pojawiły się od pojawienia się "nowego iPKO".
    Początkowo miałam dostęp jedynie do samych przelewów. Nie mogłam wejść w zakładki
    "ustawienia" lub "wiadomości", ponieważ system automatycznie mnie wylogowywał. Po
    ostatniej modernizacji z 7/8 sierpnia zaczął mi automatycznie blokować konto. Również
    wisiałam na infolinii z konsultantem 0,5 h i też nic. Nie wiem, co mam robić,
    ponieważ nic nie wskazuje na zainfekowany komputer. Jest mi potrzebny do pracy i
    nigdy nic nie było na nim ściągane. Mam antywirusa McAfee TotalProtection ze
    wszystkimi możliwymi zabezpieczeniami. Poza tym, jak wspominałam, problemy pojawiły
    się od momentu pojawienia się "nowego iPKO".
    >> Byłabym bardzo wdzięczna gdyby odpowiedział mi Pan, czy w Pańskiej sytuacji udało
    się wszystko w końcu jakoś rozwiązać.
    >> Z wyrazami szacunku.
    >
    > Ja co prawda problemów z logowaniem nie mam, ale za to nie mogę zmienić
    > swojego adresu zamieszkania. Kiedyś, po przeprowadzce go aktualizowałem,
    > ale teraz w systemie wyświetlają mi się dwa(!) adresy korespondencyjne
    > odpowiadające mojemu nowemu adresowi, ale jako adres zamieszkania wciąż
    > wyświetla mi się mój stary, nieaktualny adres i nigdzie nie widzę
    > możliwości by go zaktualizować.

    Można wysłać wiadomość ze strony, z konta, żeby zaktualizowali.


    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1