eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiiPKO - PROBLEM Z LOGOWANIEM(dostępem do własnych środków) › Re: iPKO - PROBLEM Z LOGOWANIEM(dostępem do własnych środków)
  • Data: 2015-08-18 23:58:37
    Temat: Re: iPKO - PROBLEM Z LOGOWANIEM(dostępem do własnych środków)
    Od: Chris94 <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 16 Aug 2015 01:13:24 +0200, animka napisał(a):

    > Można wysłać wiadomość ze strony, z konta, żeby zaktualizowali.

    Niby można, ale ten błąd dowodzi, że programistom najwyraźniej coś się
    pokiełbasiło. A dzisiaj dodatkowo wykryłem, że nieaktualnego numeru
    telefonu też nie da się usunąć.
    Pisać do nich nie będę, bo chyba pora rozpocząć ewakuację z tego banku.
    Z opłatami zdecydowanie przegięli, jeśli na koncie ze sporą kwotą CHF
    środków zamiast przybywać, to ubywa! (oprocentowanie 0,01% w skali roku
    + opłata za prowadzenie rachunku!)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof