eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiiPKO - PROBLEM Z LOGOWANIEM(dostępem do własnych środków) › Re: iPKO - PROBLEM Z LOGOWANIEM(dostępem do własnych środków)
  • Data: 2015-08-14 12:26:45
    Temat: Re: iPKO - PROBLEM Z LOGOWANIEM(dostępem do własnych środków)
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu czwartek, 13 sierpnia 2015 21:18:54 UTC+2 użytkownik a...@w...pl
    napisał:
    > W dniu czwartek, 26 marca 2015 08:56:26 UTC+1 użytkownik eljot71 napisał:
    > > Zdarzyło się komuś z Was by przez tydzień blokowało się konto przy pierwszej
    płatności? Wygląda to tak: Po braku możliwości dostępu(raz podaje że złe hasło, raz
    ogólnie że zablokowane itp.) po czym idę do oddziału, odwieszają, loguję się w domu,
    pracy, próbuję na kilku różnych komputerach, przeglądarkach, i... od nowa to samo.
    Nie przejdzie do następnej fazy płatności, odcina dostęp. W oddziale z rozbrajającą
    szczerością mówią: "nic my nie możemy zrobić - tylko odwiesić". Telefonicznie, na
    słuchawce wisiałem z konsultantem 0,5 h. i też nic nie pomogło. Macie jakieś rady?
    >
    > Witam!
    > Od opublikowania postu minęło sporo czasu, ale ja mam teraz podobny problem. System
    iPKO twierdzi, że na moim komputerze jest wirus i blokuje mi dostęp do konta. Mój
    antywirus twierdzi jednak, że wszystko jest w porządku. Przeglądarkę również mam
    ustawioną wedle wskazań banku. Problemy pojawiły się od pojawienia się "nowego iPKO".
    Początkowo miałam dostęp jedynie do samych przelewów. Nie mogłam wejść w zakładki
    "ustawienia" lub "wiadomości", ponieważ system automatycznie mnie wylogowywał. Po
    ostatniej modernizacji z 7/8 sierpnia zaczął mi automatycznie blokować konto. Również
    wisiałam na infolinii z konsultantem 0,5 h i też nic. Nie wiem, co mam robić,
    ponieważ nic nie wskazuje na zainfekowany komputer. Jest mi potrzebny do pracy i
    nigdy nic nie było na nim ściągane. Mam antywirusa McAfee TotalProtection ze
    wszystkimi możliwymi zabezpieczeniami. Poza tym, jak wspominałam, problemy pojawiły
    się od momentu pojawienia się "nowego iPKO".
    > Byłabym bardzo wdzięczna gdyby odpowiedział mi Pan, czy w Pańskiej sytuacji udało
    się wszystko w końcu jakoś rozwiązać.
    > Z wyrazami szacunku.

    Mam prosbe o kontakt (jakies namiary telefoniczne) michal kropka macierzynski at
    pkobp kropka pl
    pzdr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1