eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiiPKO - PROBLEM Z LOGOWANIEM(dostępem do własnych środków) › Re: iPKO - PROBLEM Z LOGOWANIEM(dostępem do własnych środków)
  • X-Received: by 10.140.39.165 with SMTP id v34mr412213qgv.25.1439493531187; Thu, 13
    Aug 2015 12:18:51 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.39.165 with SMTP id v34mr412213qgv.25.1439493531187; Thu, 13
    Aug 2015 12:18:51 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!69no850557qgi.0!news-out.google.com!78ni9564qge.1!nntp.google.com!y105no32
    0430qge.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 13 Aug 2015 12:18:50 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <4...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=83.29.9.48;
    posting-account=32jgcAoAAACe5C7y_QGI3ivPgdNahHYl
    NNTP-Posting-Host: 83.29.9.48
    References: <4...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <0...@g...com>
    Subject: Re: iPKO - PROBLEM Z LOGOWANIEM(dostępem do własnych środków)
    From: a...@w...pl
    Injection-Date: Thu, 13 Aug 2015 19:18:51 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 3250
    X-Received-Body-CRC: 3591067484
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:615320
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu czwartek, 26 marca 2015 08:56:26 UTC+1 użytkownik eljot71 napisał:
    > Zdarzyło się komuś z Was by przez tydzień blokowało się konto przy pierwszej
    płatności? Wygląda to tak: Po braku możliwości dostępu(raz podaje że złe hasło, raz
    ogólnie że zablokowane itp.) po czym idę do oddziału, odwieszają, loguję się w domu,
    pracy, próbuję na kilku różnych komputerach, przeglądarkach, i... od nowa to samo.
    Nie przejdzie do następnej fazy płatności, odcina dostęp. W oddziale z rozbrajającą
    szczerością mówią: "nic my nie możemy zrobić - tylko odwiesić". Telefonicznie, na
    słuchawce wisiałem z konsultantem 0,5 h. i też nic nie pomogło. Macie jakieś rady?

    Witam!
    Od opublikowania postu minęło sporo czasu, ale ja mam teraz podobny problem. System
    iPKO twierdzi, że na moim komputerze jest wirus i blokuje mi dostęp do konta. Mój
    antywirus twierdzi jednak, że wszystko jest w porządku. Przeglądarkę również mam
    ustawioną wedle wskazań banku. Problemy pojawiły się od pojawienia się "nowego iPKO".
    Początkowo miałam dostęp jedynie do samych przelewów. Nie mogłam wejść w zakładki
    "ustawienia" lub "wiadomości", ponieważ system automatycznie mnie wylogowywał. Po
    ostatniej modernizacji z 7/8 sierpnia zaczął mi automatycznie blokować konto. Również
    wisiałam na infolinii z konsultantem 0,5 h i też nic. Nie wiem, co mam robić,
    ponieważ nic nie wskazuje na zainfekowany komputer. Jest mi potrzebny do pracy i
    nigdy nic nie było na nim ściągane. Mam antywirusa McAfee TotalProtection ze
    wszystkimi możliwymi zabezpieczeniami. Poza tym, jak wspominałam, problemy pojawiły
    się od momentu pojawienia się "nowego iPKO".
    Byłabym bardzo wdzięczna gdyby odpowiedział mi Pan, czy w Pańskiej sytuacji udało się
    wszystko w końcu jakoś rozwiązać.
    Z wyrazami szacunku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1