  • 21. Data: 2002-03-21 14:22:46
    Temat: Re: ho, ho - jak ktos chce wlasne mieszkanie...
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ale ankiete na bankier.pl wypelniles i wyslales ? Przeciez to jest
    dokladnie
    > takie samo zbieranie danych. Tyle ze technologia jest inna.

    Nie nie takie. Sa jak dla mnie zupelnie inne typy pytan. Poza tym akurat
    takie ulotki to ja chetnie moge dostawac (od instytucji finansowej) - akurat
    tutaj wiedza sie przyda!

  • 22. Data: 2002-03-21 19:10:11
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    A to czytał ?

    "Wyrażam zgodę na zbieranie i przetwarzanie moich danych osobowych przez
    Bankier.pl S.A. oraz Sponsora Nagród w celach promocyjno-marketingowych,
    związanych z prowadzoną przez firmy działalnością, zgodnie z Ustawą o
    ochronie danych osobowych z 29 sierpnia 1997 r. "

    Podajesz wszystkie informacje o sobie na tacy. A nie wiesz kto jest
    Sponsorem i jaka dzialalnosc prowadzi !!!

    MichalL

  • 23. Data: 2002-03-21 20:15:39
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    >Albo widzę że ktoś mnie pyta: czy wyrażam zgodę - i
    > wtedy dobrowolnie (będąc świadomy także pewnego ryzyka takiej decyzji)
    wyrażam
    > taką zdodę - no w końcu już trochę wiosen mi stuknęło i mogę samodzielnie
    > rozumować.

    Zgadzam sie z tym. Tylko przypominam, zeby potem nikt sie nie dziwil ze
    zostaje zasypany roznymi ofertami.

    >Albo też w obawie przed ... (no właśnie przed czym)

    Na przyklad przed spamem e-mailowym, telefonicznym, pocztowym etc.
    Nie lubie za czesto zmieniac adresu emailowego czy numeru telefonu.

    W skrajnym przypadku przed Urzedem Skarbowym i wszelkiego rodzaju oszustami.

    Niedawno firma Claritas rozylala bardzo doglebne ankiety o statusie
    majatkowym, hobby itp. Pozniej lud sie dziwil, dlaczego dostaje reklamy
    papierosow czy alkoholu.

    MichalL

  • 24. Data: 2002-03-21 23:06:41
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

  • 25. Data: 2002-03-22 00:23:35
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
> [...]
    >
    > Nie nie takie. Sa jak dla mnie zupelnie inne typy pytan. Poza tym akurat
    > takie ulotki to ja chetnie moge dostawac (od instytucji finansowej) -

    A gdzie jest napisane, ze Sponsor to instytucja finansowa ? A moze takze
    finansowa a po za tym robi wiele inych rzeczy ?

    MichalL