  • 1. Data: 2005-10-24 20:17:38
    Temat: historia rachunku w BPH
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    czy tylko u mnie czy u wszystkich - historia rachunku widoczna jest z
    opoznieniem, tj. dzisiaj widzę operacje z 22.10.2005 - mowa o Sezamie - nie
    o rachunku KK?
    Czyżby integracja z PKOSA?:(

    JerzyR

  • 2. Data: 2005-10-24 21:10:48
    Temat: Re: historia rachunku w BPH
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-10-24 22:17, osobnik podający się za JerzyR, śmiał stwierdzić, iż:
    > czy tylko u mnie czy u wszystkich - historia rachunku widoczna jest z
    > opoznieniem, tj. dzisiaj widzę operacje z 22.10.2005 - mowa o Sezamie - nie
    > o rachunku KK?

    SOA#1

    > Czyżby integracja z PKOSA?:(

    Tak.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 3. Data: 2005-10-25 14:12:36
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > SOA#1

    przepraszam, ale nie wiem co to znaczy.... ( Start of Authority ?)

    JerzyR

  • 4. Data: 2005-10-25 14:19:43
    Od: RBproof <...@p...co>

    Dnia Tue, 25 Oct 2005 16:12:36 +0200, JerzyR napisał(a):

    > przepraszam, ale nie wiem co to znaczy.... ( Start of Authority ?)
    >
    > JerzyR

    Standardowa Odpowiedź Administratora nr 1 -> "a u mnie działa" :)

  • 5. Data: 2005-10-25 14:30:27
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    JerzyR napisał(a):
    > przepraszam, ale nie wiem co to znaczy.... ( Start of Authority ?)
    Standardowa odpowiedz administratora nr 1 - u mnie dziala :)

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 6. Data: 2005-10-25 19:19:24
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 24 Oct 2005 22:17:38 +0200, JerzyR napisał(a):
    > czy tylko u mnie czy u wszystkich - historia rachunku widoczna jest z
    > opoznieniem, tj. dzisiaj widzę operacje z 22.10.2005 - mowa o Sezamie - nie
    > o rachunku KK?
    > Czyżby integracja z PKOSA?:(

    Nie, u nich tak bywa :)
    Co ciekawsze, czasami dzieją się totalne cyrki: przy wybraniu np. innych
    dat, ew. opcji "ostatnich X dni/operacji" potrafiło pokazać totalną sieczkę
    - operacje w losowej kolejności, niektóre sprzed roku :) Zgłosiłem, twierdzą
    że już poprawione...

    Możesz spróbować kilka razy kliknąć "wyświetl". Jeśli nie pomoże, spróbuj
    zmienić np. na "ostatnie X dni" albo "ostatnie X operacji" - pomagało...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004