  • 1. Data: 2005-10-24 20:52:10
    Temat: KK Millenium
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    Witam,

    Czy korzysta ktoś z KK Millenium, jeżeli tak to jakie ma odczucia i opinie
    związane z tą kartą.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 2. Data: 2005-10-24 21:13:51
    Temat: Re: KK Millenium
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    > Czy korzysta ktoś z KK Millenium, jeżeli tak to jakie ma odczucia i opinie
    > związane z tą kartą.

    Ja korzystam. Jestem zadowolony. Chociaz kredytu nie bralem, jakies
    szczegolnej obslugi nie potrzebowalem. :)

  • 3. Data: 2005-10-24 22:20:24
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 24 Oct 2005 23:13:51 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Ja korzystam. Jestem zadowolony. Chociaz kredytu nie bralem, jakies
    >szczegolnej obslugi nie potrzebowalem. :)

    Ja korzystam i byłbym zadowolony, gdyby bank umiał do mnie wysyłać
    wyciągi papierowe. Niestety od pół roku nie umie. Ręcznie
    wyprodukowany wyciąg, z pieczątką i podpisem, wysyłany jest dopiero w
    reakcji na reklamację - na szczęście wystarczy przez internet. Zatem
    jeśli nie przeszkadza komuś składanie reklamacji co miesiąc z prośbą o
    wyciąg, to można śmiało korzystać.

    PG

  • 4. Data: 2005-10-25 06:00:39
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    Użytkownik Piotr Gralak napisał:

    > Ja korzystam i byłbym zadowolony, gdyby bank umiał do mnie wysyłać
    >
    >wyciągi papierowe.

    Ja mam ten sam problem, za kazdym razem reklamacja, przeprosiny i
    przyznanie, jak widac klamliwe, ze w systemie zmieniono juz co trzeba.
    Ale karta sama w sobie to dobry produkt, po tegorocznych wakacjach,
    zarowno w strefie euro jak i $ - korzystne przeliczniki.
    darek

  • 5. Data: 2005-10-25 15:00:26
    Od: "Leon" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek" <c...@p...pf.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Czy korzysta ktoś z KK Millenium, jeżeli tak to jakie ma odczucia i opinie
    > związane z tą kartą.

    Nie narzekam na osbsluge KK. Dobry serwis MilleSMS, czytelne informacje w
    Millenecie no a jesli chodzi o wyciagi to jesli nie potrzebujesz w postacie
    papierowej polecam w postaci elektronicznej (.pdf).

  • 6. Data: 2005-10-25 19:31:49
    Od: g...@p...onet.pl

    Do tych: co im wyciągi nie przychodzą, a mają karty niepowiązane z rachunkiem,
    Niech powiedza pracownikom zeby przeczytali procedure zakladania tych kart. bo
    wyciagi chodza tylko trzeba je poprawnie w systemie skonfigurowac :-) (a z tym
    maja niektorzy pracownicy problem, bo wyglada to troszeczke inaczej niz z
    kartami do których jest zwykly ror).
    pozdr
    thegreg

  • 7. Data: 2005-10-25 20:50:18
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 25 Oct 2005 17:00:26 +0200, "Leon" <l...@w...pl>
    wrote:

    >Nie narzekam na osbsluge KK. Dobry serwis MilleSMS, czytelne informacje w
    >Millenecie no a jesli chodzi o wyciagi to jesli nie potrzebujesz w postacie
    >papierowej polecam w postaci elektronicznej (.pdf).

    posiadając kartę bez konta nie ma możliwości uzyskania wyciągów pdf -
    odpowiedź otrzymana pocztą wewn. z banku

    PG

  • 8. Data: 2005-10-25 20:53:10
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On 25 Oct 2005 21:31:49 +0200, g...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    >maja niektorzy pracownicy problem, bo wyglada to troszeczke inaczej niz z

    bardzo chętnie, ale jak? mam im pistolet do głowy przystawić?
    próbowałem już kilka razy w oddziale i kilka razy pocztą wewnętrzną. i
    nic. tylko wyciągi przysyłają w odpowiedzi na reklamację. widać ten
    koleś co czyta reklamacje elektroniczne jak również ta lala co wyciągi
    brakujące wysyła ma głęboko w dupie ustawienie parametrów, bo to
    pewnie nie ich działka.
    mimo że wprost pisałem w reklamacji, że uprzejmie proszę nie tylko o
    wysłanie zaległych wyciągów, ale i o ustawienie parametrów na
    przyszłość. bez skutku.
    porażka, ot co

    PG

  • 9. Data: 2005-10-25 21:57:54
    Od: "Leon" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > posiadając kartę bez konta nie ma możliwości uzyskania wyciągów pdf -
    > odpowiedź otrzymana pocztą wewn. z banku

    Hmmm... no to poza tymi plusami - jest jednak jeden minus :)

    Pozdr,