  • 1. Data: 2005-10-24 08:57:34
    Temat: Szyfrowanie dysku twardego w twoim komputerze
    Od: "CRYPTO" <a...@o...the>

    Polski producent.
    Siła szyfrowania 128bit i 192bit zabezpieczy twój komputer przed
    niepowołanymi osobami na zawsze. Nie ma możliwości odzyskania danych w razie
    zgubienia obu kluczy, które są w komplecie.
    Jest to krypto kontroler włączany między taśmę IDE , a dysk twardy z
    interfejsem IDE. Tryb pracy Ultra ATA 66-133. Szyfrator dysków twardych nie
    wymaga sterowników i działa na warstwie sprzętowej.
    Zamówienia można składać, w jeden z wybranych sposobów, poprzez dział
    kontakt i oczywiście w języku POLSKIM.

    www.elkom.com.tw

    Jest to szyfrator całkowicie sprzętowy.
    Zaprojektowany i wyprodukowany w Polsce.

  • 2. Data: 2005-10-24 09:10:20
    Od: Krzysztof Mieloch <k...@w...de>

    CRYPTO wrote:
    > Zamówienia można składać, w jeden z wybranych sposobów, poprzez dział
    > kontakt i oczywiście w języku POLSKIM.
    >
    > www.elkom.com.tw

    Jak by ktos chcial sie skontaktowac przez e-mail, to zeby nie musial
    dlugo szukac podam go tutaj: ;)

    i...@e...com.tw
    i...@e...com.tw
    i...@e...com.tw
    i...@e...com.tw
    i...@e...com.tw

    Oj powtorzylo sie :)

  • 3. Data: 2005-10-24 09:19:53
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Krzysztof pisze:

    > i...@e...com.tw
    > Oj powtorzylo sie :)
    To co? Wrzucamy najnowszą dystrybucję linuksa?

    --
    ( . '">
    ) L_

  • 4. Data: 2005-10-24 10:38:40
    Od: "KOMTUR" <k...@m...jest.obok.pl>

    Użytkownik "jaszczur" <m...@c...op.pl> napisał w wiadomości

    > To co? Wrzucamy najnowszą dystrybucję linuksa?

    A co to niby za przykrosc?

    Powaznie pytam

    Pozdrowka
    --
    KOMTUR

    Bank zdjęć royalty free
    www.stockphoto.komal.pl

  • 5. Data: 2005-10-24 11:12:13
    Od: "Tomasz" <t...@g...net!!!>

    KOMTUR wrote:
    > Użytkownik "jaszczur" <m...@c...op.pl> napisał w wiadomości

    > A co to niby za przykrosc?

    a probowales kiedys otworzyc skrzynke pocztowa na ktorej jest kilkadziesiat
    maili po 10MB kazdy? :)

    albo zobaczyles kiedys moze komunikat - quota exceeded ? :) probujac wyslac
    niezwykle waznego maila swojem spamujacemu koledze :)

    --
    Tomek

  • 6. Data: 2005-10-24 12:10:43
    Od: "KOMTUR" <k...@m...jest.obok.pl>

    Użytkownik "Tomasz" <t...@g...net!!!> napisał w wiadomości

    > a probowales kiedys otworzyc skrzynke pocztowa na ktorej jest
    > kilkadziesiat maili po 10MB kazdy? :)

    Tak. Poszlo dosyc gladko. Przesylalem sobie kilkaset MB zdjec.
    Spakowane po okolo 15 MB paczka.

    > albo zobaczyles kiedys moze komunikat - quota exceeded ? :) probujac
    > wyslac niezwykle waznego maila swojem spamujacemu koledze :)

    No tego nie widzialem :)

    W sensie chodzi o to zeby zapchac do konca skrzynke?

    Pozdrowka
    --
    KOMTUR

    Bank zdjęć royalty free
    www.stockphoto.komal.pl

  • 7. Data: 2005-10-24 12:43:44
    Od: "CRYPTO" <a...@o...the>

    "KOMTUR" <k...@m...jest.obok.pl> wrote in message

> [...]
    > Spakowane po okolo 15 MB paczka.

    > No tego nie widzialem :)
    >
    > W sensie chodzi o to zeby zapchac do konca skrzynke?

    Jesli kogos urazilem "spamem" to przepraszam ale akurat bankowosc jest
    narazona na wszelkie przestepstwa wiec pomyslalem sobie, ze powinniscie
    wiedzec :-)

    Co do zatkania skrzynki.. to moze i sie uda jak ktos nie ma wlasnego linuxa
    z wlasna poczta, do ktorego mozna sie zalogowac poprzez ssh i wywalic co nie
    potrzebne, a zreszta nawet 1G maili po ethernecie nie zajmuje duzo czasu
    :-)

    Jeszcze raz przepraszam za spam i wiecej tego nie uczynie :-)

    C.

  • 8. Data: 2005-10-24 12:47:38
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik CRYPTO pisze:

    > Jesli kogos urazilem "spamem" to przepraszam ale akurat bankowosc jest
    > narazona na wszelkie przestepstwa wiec pomyslalem sobie, ze powinniscie
    > wiedzec :-)
    Tzn sikasz do mojego basenu bo to może ostrzec mnie i zabezpieczyć przed
    osobami które mogą mi go ukraść. Dzięki!

    Są ludzie co nie wiedzą co to jest ssh i logują się przez www.onet.pl

    --
    mj

  • 9. Data: 2005-10-24 13:04:23
    Od: "CRYPTO" <a...@o...the>

    "jaszczur" <m...@c...op.pl> wrote in message
    > Przeglądam pl.biznes.banki

    > Tzn sikasz do mojego basenu bo to może ostrzec mnie i zabezpieczyć przed
    > osobami które mogą mi go ukraść. Dzięki!

    Basen jest wspolny, kazdy za niego płaci kupując łacze do internetu, jeszcze
    raz przepraszam :-)

    C.

  • 10. Data: 2005-10-24 13:07:20
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik CRYPTO pisze:

    > Basen jest wspolny, kazdy za niego płaci kupując łacze do internetu,
    Ej, ale ja za to płacę i ja się kąpię przepływającymi
    postami. To że się kąpiesz razem z nami to nie znaczy,
    że możesz sikać. Nie tłumacz się jak dziecko. ;-)

    --
    "(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
    trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_