  • 1. Data: 2005-10-24 17:57:31
    Temat: PKO BP [musialem sobie ulzyc]
    Od: "....:: Mach ::...." <m...@g...pl>

    "... jest przekazanie faktu zdobycia w br. przez PKO BP pozycji lidera
    bankowości elektronicznej w Polsce..."

    Na stroniue jest lista oddzialow udzielajacych kredytow mieszkaniowych...
    Dzwonie do jednego z nich:
    - prosze pana my nie udzielmay kredytow mieszkaniowych, tylko nasz nad
    oddzial (numer) nasi doradcy sa dopiero na szkoleniach, wie Pan my jestesmy
    tak malym oddzialem, ze niewiem jak to bedzie...
    - dobrze ale na stronie jest wasz oddzial z informacja ze udzielacie takich
    kredytow...
    - kto panu powiedzial?

    3 czy 4 oddzialy udzieli mi podobne informacji, do pozostalych nie mozna sie
    dodzwonic.
    Dzis bylem nawet umowiony w jednym na godzine, z konkretna kobieta...
    i co, przychodze o umowionym czasie, jest jakis doradca siedzi naprzeciw
    jakas kobitka i cos zalatwiaja.
    posiedzialem jakies 40 min, nie wiedzac czy dobrze czekam, czy nie.
    Przedemna jeszcze jakas Para a wiedzialem ze godz po mnie byl tez ktos
    umowiony....

    MASAKRA

  • 2. Data: 2005-10-24 18:00:45
    Temat: Re: PKO BP [musialem sobie ulzyc]
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    ....:: Mach ::.... wrote:
    > "... jest przekazanie faktu zdobycia w br. przez PKO BP pozycji lidera
    > bankowości elektronicznej w Polsce..."
    /ciach reszta opowieści/

    Napisz to ze wszystkimi szczegółami na skargi(at)pkobp.pl. Grupowicze
    donosili, że to działa.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 3. Data: 2005-10-25 06:34:49
    Od: "VigoX" <v...@o...pl>

    > /ciach reszta opowieści/
    >

    > Napisz to ze wszystkimi szczegółami na skargi(at)pkobp.pl. Grupowicze
    > donosili, że to działa.

    moze mnie wysmiejecie, moze nie ale... ja lubie ten bank i w sumie.. wiele
    mu zawdzieczam.
    jesli chodzi o kolejki to fakt. Pelno babc i strata czasu. Ostatnio stalem
    wlasnie w takim oddziale w mniejszym miescie. Kasa. Kolejka. Ide do
    kierownika i mowie zeby ktos obsadzil pozostale dwie kasy bo ludzie stoja i
    traca czas. Za 5 minut przyszly dwie kasjerki i kolejka zaczela sie kurczyc.

    Poza tym... jest taka zaleznosc. Niestety. Jesli masz kase to jestes vip i
    kolsuntant czeka na ciebie w gabinecie z otwartymi rekami. Jak nie masz kasy
    to tzreba czekac. :-/

    A co do cytatu. Lider bo spzredali najwiecej kredytow. Poza tym maja
    najbardziej rozbudowana siec placowek i bankomatow. A to sie bardzo liczy.
    Staraja sie byc konkurencyjni.

    Tyle ode mnie. Tylko mnie nie bijcie.

    Vx

  • 4. Data: 2005-10-25 06:50:24
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "VigoX" <v...@o...pl> wrote in message

    > moze mnie wysmiejecie, moze nie ale... ja lubie ten bank i w sumie.. wiele
    > mu zawdzieczam.

    Ja cie nie wyśmieję, bo nawet jeśli go jakoś specjalnie nie lubię (jakoś nie
    potrafię wzbudzić u siebie tego rodzaju emocji do instytucji, marek
    samochodowych, klubów sportowych, reprezentacji piłkarskich etc.), to
    doceniam jego użyteczność. Jak również "ludzkie" podejście do mnie jako
    klienta.

    > jesli chodzi o kolejki to fakt. Pelno babc i strata czasu. Ostatnio stalem
    > wlasnie w takim oddziale w mniejszym miescie. Kasa. Kolejka. Ide do

    Babcie także muszą gdzieś załatwiać sprawy finansowe, a trudno od nich
    wymagać kupowania komputerów i korzystania z Inteligo :)

    > kierownika i mowie zeby ktos obsadzil pozostale dwie kasy bo ludzie stoja
    > traca czas. Za 5 minut przyszly dwie kasjerki i kolejka zaczela sie
    > kurczyc.

    Czyli można - kwestia podejścia.

> [...]
    > kolsuntant czeka na ciebie w gabinecie z otwartymi rekami. Jak nie masz

    Ale to przecież naturalne. Klient dający bankowi lepiej zarobić jest lepiej
    traktowany, ma jakieś tam przywileje - zresztą nie za darmo przecież (co nie
    oznacza wcale, że zwykły klient ma być traktowany źle). Prowizje i opłaty
    jakie zostawiam bankowi w ciągu miesiąca, na tzw. "zwykłym kliencie" bank
    zarobi przez rok albo i nie. O zarobku na odsetkach od kredytów już nie
    wspomnę. Dlatego sobie cenię to indywidualne podejście i nie lubię, kiedy
    akurat nie ma nikogo z pracowników w pokoju "bankowości indywidualnej" czy
    jak tam to zwą - ale naprawdę rzadko muszę czekać na obsługę dłużej niż
    kilka minut. Gdyby bank traktował mnie tak samo, jak klienta, na którym
    zarabia wielokrotnie mniej, czułbym, że nie docenia korzyści z naszej
    współpracy. Przesadny egalitaryzm szkodzi interesom.

    > A co do cytatu. Lider bo spzredali najwiecej kredytow. Poza tym maja
    > najbardziej rozbudowana siec placowek i bankomatow. A to sie bardzo liczy.
    > Staraja sie byc konkurencyjni.

    Właśnie - starają się i czasem bardzo skutecznie. Przynajmniej w moim
    wypadku tak było i chociaż część spraw załatwiam w innych bankach, to tylko
    dlatego, że dostęp elektroniczny uruchomiły wcześniej niż BP i teraz nie
    chce mi się zbyt wiele zmieniać.

    T.

  • 5. Data: 2005-10-25 22:35:04
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Glenn napisała:

    > /ciach reszta opowieści/
    >
    > Napisz to ze wszystkimi szczegółami na skargi(at)pkobp.pl. Grupowicze
    > donosili, że to działa.

    True, true. Naprawdę działa. Akurat nie w PKO BP, ale w innym banku - po
    kilkutygodniowym czekaniu na odzew ze strony oddziału, który miał
    przygotować umowę, wystarczył jeden e-mail żeby sprawa nabrała iście
    ekspresowego tempa (z przeprosinami i drobnym prezentem od banku) :)

    K.