  • 21. Data: 2009-08-17 06:50:49
    Temat: Re: głosowanie na nabardziej szpetny interfejs bankowy
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 14 Aug 2009 15:21:09 +0200, wspolna-flaszka.pl napisał(a):

    > jakbys mial mercedesa, nie mialbys nic przeciw by byl pomalowany na
    > rozowo w szare ciapki ?

    Porównanie IMO nietrafione - www banku nie służy do wożenia się po
    mieście. Do www banku logujesz się wykonujesz co masz wykonać i się
    wylogowujesz (u mnie tygodniowo to będzie 5-10 min góra? no przy jakimś
    DG, allegro na pewno więcej, ale to i tak nie jest jakaś kosmicznie duża
    wielkość). Nie jest tak, że jak logujesz się do www banku, to nie wiesz
    co chcesz zrobić i dopiero szukasz/czytasz etc. Dlatego wygląd interface
    można pominąć, ponieważ przy 3-5 razie przestajesz zwracać na niego uwagę
    (no chyba, że masz jakieś oczojebne mruganie i wściekłe kolory).
    Dodatkowo w Nordea masz możliwość naprawdę dobrej konfiguracji www
    startowej, więc wchodzisz i najczęściej wykonywane/sprawdzane rzeczy masz
    na pierwszej stronie od razu pod ręką. IMO czepianie się takich
    szczegółów jak kolor www, który jest mocno indywidualnym i osobisty
    odczuciem jest bezsensowne i nic nie wnosi ot dyskusja o leśniczym i
    niczym.

    Xenocide

  • 22. Data: 2009-08-17 08:25:06
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl"
    > Najlepsze jest logowanie przy uzyciu karty zkodami, nie trzeba podwac
    > hasla, wystarczy wiec czyjas karte zaj. i jego ID

    Zapomniałeś, że do rachunku solo dostales haslo, albo nie chce ci się go
    używać

    Na stronie z wyborem sposobu logowania
    https://www.nordeasolo.pl/solo/www?lang=pl&indiv=yes
    jest punkt "Blokowanie kanałów"
    W tym punkcie można podać ID i hasło znane tylko właścicielowi i przed
    wejściem do SOLO można sobie odblokować kanał www
    (zablokować możne też tutaj albo w samym Solo)

    Jak masz kanał www zablokowany to nikt ci z twojej karty i ID nie
    skorzysta
    *** blad ***

  • 23. Data: 2009-08-17 10:41:06
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "wspolna-flaszka.pl"
    >
    > Zapomniałeś, że do rachunku solo dostales haslo, albo nie chce ci się go
    > używać

    jak go uzywac do logowania?

    --
    http://sklep.wielobranzowy.eu - sprawdź jak tanio!
    http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99

  • 24. Data: 2009-08-17 15:41:39
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl"

    > jak go uzywac do logowania?

    trzeba się zalogować ale nie do Solo tylko do blokowania kanałów
    login taki sam jak w Solo (twoj nr ID) i do tego haslo
    potem wybierasz jaki kanał chcesz odblokowac/zablokowac

    Dopiero jak masz odblokowany kanal www to Solo dziala
    *** blad ***

  • 25. Data: 2009-08-17 16:39:01
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > Użytkownik "wspolna-flaszka.pl"

    > trzeba się zalogować ale nie do Solo tylko do blokowania kanałów
    > login taki sam jak w Solo (twoj nr ID) i do tego haslo
    > potem wybierasz jaki kanał chcesz odblokowac/zablokowac

    Czyli nie da sie logowac przy pomocy hasla, mozna tylko zablokowac kanal.
    W blad nie wprowadzaj.

  • 26. Data: 2009-08-18 08:22:34
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl"

    > Czyli nie da sie logowac przy pomocy hasla, mozna tylko zablokowac
    > kanal.
    > W blad nie wprowadzaj.

    Nie wprowadzam w blad
    Jesli masz zablokowany kanał www (przy pomocy hasła) to twoje
    stwierdzenie "nie trzeba podwac hasla, wystarczy wiec czyjas karte zaj.
    i jego ID"
    jest nieprawdziwe
    *** blad ***

  • 27. Data: 2009-08-18 11:48:46
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

> [...]
    > Jesli masz zablokowany kanał www (przy pomocy hasła) to twoje
    > stwierdzenie "nie trzeba podwac hasla, wystarczy wiec czyjas karte zaj. i

    jest prawdziwe, bo zanim zablokuejsz kanal moze wykonac conajmniej 99
    przelewow.
    A zablokowac kanaly mozna w kazdym banku.

  • 28. Data: 2009-08-18 12:07:25
    Od: " Tolek" <t...@N...gazeta.pl>

    wspolna-flaszka.pl <p...@g...pl> napisał(a):

    > Moim zdaniem bezkonkurencyjny jest ten w NordeaBanku .
    > (demo nie ma, pozniej moge screenshota wrzucic)
    >
    > P.
    Jak wszyscy mogli pominąć DB easyNet? Chyba nie widzieliście...

    T.

  • 29. Data: 2009-08-19 08:15:10
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl"

    > jest prawdziwe, bo zanim zablokuejsz kanal moze wykonac conajmniej 99
    > przelewow.
    > A zablokowac kanaly mozna w kazdym banku.

    1. Odblokowujesz kanal www uzywajac hasła,
    2. logujesz się na Solo uzywajac kodu (z kartki lub tokena)
    3. Blokujesz www uzywajac odpowiedniej funkcji Solo
    robisz swoje przelewy i nikt ci na twoje konto nie wejdzie :-)
    *** blad ***

  • 30. Data: 2009-08-19 11:53:25
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik " Tolek" <t...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Jak wszyscy mogli pominąć DB easyNet? Chyba nie widzieliście...

    juz mowilem ze wyglada jak by gimnazialista ro bil (mialem dostep gdy moje
    rachunki nie byly podczepione), ale nordea bije deutche