  • 31. Data: 2009-08-19 13:53:34
    Temat: Re: głosowanie na nabardziej szpetny interfejs bankowy
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 14 Aug 2009 13:56:36 +0200, wspolna-flaszka.pl napisał(a):

    > Moim zdaniem bezkonkurencyjny jest ten w NordeaBanku .
    > (demo nie ma, pozniej moge screenshota wrzucic)

    KredytBank
    Nie dość, że brzydki, to i nielogiczny. No i przy wykonywaniu jakiejkolwiek
    operacji oprocz wpisania kodu z karty/tokena jest captcha. Po co
    zabezpieczac strone bankową przed harvesterami - nie wiem. Aha, no i trzeba
    koniecznie miec jave aktywną, bo inaczej nic nie zrobimy.

    --
    best regards,
    scream

  • 32. Data: 2009-08-20 10:35:51
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > KredytBank
    > Nie dość, że brzydki, to i nielogiczny.

    ja powiem ze jest dosc ladny, ale nielogiczny to fakt.

    to tez fakt

    --
    http://sklep.wielobranzowy.eu - sprawdź jak tanio!
    http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99

  • 33. Data: 2009-08-20 17:39:14
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    scream wrote:

    > No i przy wykonywaniu jakiejkolwiek operacji oprocz wpisania kodu
    > z karty/tokena jest captcha.

    moze im sie pomysl rozjechal jak podpatrywali deutsche bank? :>

    db podaje za pomoca catcha wspolzedne do karty kodow, a same numerki
    mozna wpisac wprost z klawiatury, albo wyklikac myszka na wirtualnej
    klawiaturce, co jest juz imho przyzwoitym zabezpieczeniem przed
    keyloggerem, kory moglby odbudowac cala karte kodowa.

  • 34. Data: 2009-08-21 09:25:17
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Paweł" <r...@1...0.0.1> napisał w wiadomości

> [...]
    > klawiaturce, co jest juz imho przyzwoitym zabezpieczeniem przed
    > keyloggerem, kory moglby odbudowac cala karte kodowa.

    w KB sa kody jednorazowe

  • 35. Data: 2009-08-23 21:15:43
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Wydrukujesz kopię pojedynczego przelewu?
    JaC

    -----

  • 36. Data: 2009-08-23 21:37:30
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-08-23 23:15, ąćęłńóśźż wrote:
    > Wydrukujesz kopię pojedynczego przelewu?
    > JaC
    >

    > -----

    Co masz na myśli? Można przecież wydrukować potwierdzenie przelewu.

  • 37. Data: 2009-08-24 10:01:59
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    To jak to zrobić krok po kroku - dla przelewu wychodzącego i dla przychodzącego?
    JaC

    -----

  • 38. Data: 2009-08-24 14:20:31
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-08-24 12:01, ąćęłńóśźż wrote:
    > To jak to zrobić krok po kroku - dla przelewu wychodzącego i dla przychodzącego?
    > JaC
    >

    > -----

    Da się dla wychodzących. Trzeba wejść w Przelewy>Lista przelewów
    wyszukać odpowiedni przelew, wejść w szczegóły i nacisnąć przycisk Drukuj.
    Dla przychodzących można wydrukować z historii rachunku. Trzeba wejść w
    wyszukiwanie i wpisać dane tego przelewu przychodzącego (dzień, kwotę i
    nadawcę). Jak już system to znajdzie, na dole będzie przycisk Drukuj.