  • 1. Data: 2009-08-14 08:48:54
    Temat: KK Visa Premium Club Eurobanku
    Od: "Józef Gołaś" <j...@W...gazeta.pl>

    Założyłem sobie tą kartę niedawno korzystam w sklepach stacjach paliw itp.

    no i dzisiaj po raz pierwszy chciałem zapłacić za nią w internecie - niestety
    NIE DA SIę - chyba że wy macie inne doświadczenia

    no to dzwonie na infolinię dlaczego sie nie da zapłacić za nią w internecie

    facet na infolinii: do płatnmości w internecie jest karta Gold

    Ja: ale nikt mnie niepoinformował o tym wtedy od razu wziąłym Gold. To prosze
    mi zamienić kartę Classic na Gold

    Facet: musi pan niestety odnowa złożyć wniosek o kartę i procedura będzie od nowa

    Ja: przeciez niedawno wszystko przyniosłem zaświadczenia o zarobkach oczekałem
    się 3 tygodnie. Przeciez macie wszystkie papiery

    Facet: od nowa musi pan wniosek złożyc

    Ja To podziekuję

    a jak to jest u was

  • 2. Data: 2009-08-14 09:43:36
    Temat: Re: KK Visa Premium Club Eurobanku
    Od: Krzysztof Krawczyk <k...@g...pl>

    On 14 Sie, 10:48, "Józef Gołaś" <j...@W...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Ja: przeciez niedawno wszystko przyniosłem zaświadczenia o zarobkach oczekałem
    > się 3 tygodnie. Przeciez macie wszystkie papiery

    Takie mają procedury nie do obejścia. Również mam tą kartę, ale mam
    zamiar ją zlikwidować ze względu na to, że nie podoba mi się sposób
    reakcji banku na reklamacje. Na reklamacje pisemne, odpowiedzi są
    udzielane telefonicznie i do tego nie na temat. Również na reklamację
    na odpowiedź poprzedniej reklamacji nie reagują.
    Proponuję zdecydować się albo na tego Golda i złożyć wniosek, albo
    postarać się o kartę z funkcją płatności w internecie, ale w innym
    banku.

  • 3. Data: 2009-08-14 09:55:24
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 14 Sie, 11:43, Krzysztof Krawczyk <k...@g...pl>
    wrote:

    W czym Ci podpadli ?

  • 4. Data: 2009-08-14 09:56:38
    Od: Krzysztof Krawczyk <k...@g...pl>

    On 14 Sie, 11:55, szczurwa <s...@g...com> wrote:
    > On 14 Sie, 11:43, Krzysztof Krawczyk <k...@g...pl>
    > wrote:
    >
    > W czym Ci podpadli ?

    Za inteligencję osób z działu reklamacji :)

  • 5. Data: 2009-08-14 10:01:24
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 14 Sie, 11:56, Krzysztof Krawczyk <k...@g...pl>
    wrote:

    > Za inteligencję osób z działu reklamacji :)

    Na to się chyba niewiele poradzi. Po prostu: jaka płaca, taka praca. I
    tak dobrze, ze call center nie jest w Indiach.

  • 6. Data: 2009-08-14 12:14:16
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 14 Sie, 06:01, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > Na to się chyba niewiele poradzi. Po prostu: jaka płaca, taka praca. I
    > tak dobrze, ze call center nie jest w Indiach.

    Jakies przykre doswiadczenia z call center w Indiach? Bo z moich
    wynika, ze pracujacy w Bangalore czy Chennai sa duzo bardziej pomocni
    i lepiej wyszkoleni niz ci z Łodzi.

  • 7. Data: 2009-08-14 12:36:45
    Od: Krzysztof Krawczyk <k...@g...pl>

    On 14 Sie, 14:14, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > Jakies przykre doswiadczenia z call center w Indiach? Bo z moich
    > wynika, ze pracujacy w Bangalore czy Chennai sa duzo bardziej pomocni
    > i lepiej wyszkoleni niz ci z Łodzi.

    Myślałem, że we Wrocławiu jest ich call centre.

  • 8. Data: 2009-08-14 12:54:06
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 14 Sie, 08:36, Krzysztof Krawczyk <k...@g...pl>
    wrote:

    > Myślałem, że we Wrocławiu jest ich call centre.

    A! Nie, z Eurobankiem nie mialem jeszcze przyjemnosci. Porownywalem
    jakosc bankowego call center w Indiach z odpowiednikiem w Polsce. Ale
    nie Eurobanku.

  • 9. Data: 2009-08-14 13:17:58
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 14 Aug 2009 05:54:06 -0700, bradley.st napisał(a):

    > A! Nie, z Eurobankiem nie mialem jeszcze przyjemnosci. Porownywalem
    > jakosc bankowego call center w Indiach z odpowiednikiem w Polsce. Ale
    > nie Eurobanku.

    W Łodzi, o ile się nie mylę, ma siedzibę tylko jeden (m)bank.

    Xenocide

  • 10. Data: 2009-08-14 13:51:10
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 14 Sie, 09:17, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > W Łodzi, o ile się nie mylę, ma siedzibę tylko jeden (m)bank.

    ...a łódzka jakosc wypada blado w porownaniu z bangalorska czy
    chennaiska. Bardzo blado. :)
    Stad moje pytanie, dlaczego to "dobrze, ze call center nie jest w
    Indiach" w kontekscie jakosci pracy.