  • 11. Data: 2009-08-14 12:43:55
    Temat: Re: głosowanie na nabardziej szpetny interfejs bankowy
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:h63lnu$btm$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Użytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

    > Jestem klientem Nordei. W życiu by mi do głowy nie przyszło, że ich
    > interfejs może być uznany za najbardziej szpetny.

    gdybys byl klientem kilkunastu innych bankow i mial porownanie to bys tak
    mogl stwierdzic :)

    --
    http://sklep.wielobranzowy.eu - sprawdź jak tanio!
    http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99

  • 12. Data: 2009-08-14 12:46:24
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:h63m6t$bc8$1@inews.gazeta.pl...

    > gdybys byl klientem kilkunastu innych bankow i mial porownanie to bys tak
    > mogl stwierdzic :)

    Hehehe.... skąd wiesz ilu banków jestem klientem? :-)

  • 13. Data: 2009-08-14 12:47:09
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 14 Sie, 08:37, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:

    > Jestem klientem Nordei. W życiu by mi do głowy nie przyszło, że ich
    > interfejs może być uznany za najbardziej szpetny.

    Racja, on jest nie tyle szpetny, co... hmm... "old-fashioned" :) Ma
    pare irytujacych brakow, ale mozna do nich przywyknac. Ma za to pare
    funkcji, ktorych nie ma np. "lider bankowosci internetowej" [nazwy
    milosiernie nie wymienie] - na przyklad juz wspomniana poczte
    wewnetrzna.

    Co do samej szpetoty -- rzecz gustu. Jak dla mnie bank nie musi miec
    radosnych kolorkow i walic nimi po oczach, wiec Solo Nordei jest OK.

  • 14. Data: 2009-08-14 12:56:51
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 14 Sie, 08:43, "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>
    wrote:

    > gdybys byl klientem kilkunastu innych bankow i mial porownanie to bys tak
    > mogl stwierdzic :)

    Mowimy o "szpetocie" kolorystyki / designu? Znaczy sie o Twoich
    subiektywnych reakcjach na Sztuke? :DD

  • 15. Data: 2009-08-14 13:02:11
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:h63m6t$bc8$1@inews.gazeta.pl...

    > Hehehe.... skąd wiesz ilu banków jestem klientem? :-)

    domyslam sie po tej wypowiedzi :)

  • 16. Data: 2009-08-14 13:13:48
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 14 Aug 2009 13:56:36 +0200, wspolna-flaszka.pl napisał(a):

    > Moim zdaniem bezkonkurencyjny jest ten w NordeaBanku . (demo nie ma,
    > pozniej moge screenshota wrzucic)

    Szpetny, znaczy chodzi o wygląd? A podobno o gustach się nie dyskutuje.
    Bardziej chyba się liczy funkcjonalność i elastyczność w dostosowaniu www
    do swoich potrzeb. Korzystałem z Nordea rok i moim zdaniem jest to jeden
    z lepszych w pl.

    Xenocide

  • 17. Data: 2009-08-14 13:21:09
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > do swoich potrzeb. Korzystałem z Nordea rok i moim zdaniem jest to jeden

    jakbys mial mercedesa, nie mialbys nic przeciw by byl pomalowany na rozowo w
    szare ciapki ?

  • 18. Data: 2009-08-14 13:59:50
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > mbank też się zeszmacił... uratowaly go skórki css

    no uzywam czarna skorke i jest bomba dlatego nie wspominalem o nim :)

  • 19. Data: 2009-08-14 18:37:56
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-08-14 15:59, wspolna-flaszka.pl wrote:

    > no uzywam czarna skorke i jest bomba dlatego nie wspominalem o nim :)
    mógłby ktoś podać link?

  • 20. Data: 2009-08-15 08:23:19
    Od: p...@p...onet.pl

    > mógłby ktoś podać link?