  • 1. Data: 2009-08-14 13:42:45
    Temat: mBank - formularz - brak prawidłowej odpowiedzi
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Wypełniam formularz "Ubezpieczenie samochodu - kontynuacja"
    i tam pytanie:
    "Ile lat ma Twoje najmłodsze dziecko?"
    odpowiedzi od 'nie mam dzieci', '1', '2', itd.
    a moje ma poniżej 1 roku... Nie mogę wypełnić zgodnie z prawdą.

    a.

  • 2. Data: 2009-08-14 13:49:17
    Temat: Re: mBank - formularz - brak prawidłowej odpowiedzi
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odpowiedzi od 'nie mam dzieci', '1', '2', itd.
    > a moje ma poniżej 1 roku... Nie mogę wypełnić zgodnie z prawdą.

    Powinni wyrażać ten wiek w dniach czy może w minutach? :-)

  • 3. Data: 2009-08-14 13:51:41
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 14 Sie, 15:42, w...@a...pl (Wemif) wrote:

    > "Ile lat ma Twoje najmłodsze dziecko?"
    > odpowiedzi od 'nie mam dzieci', '1', '2', itd.
    > a moje ma poniżej 1 roku... Nie mogę wypełnić zgodnie z prawdą.

    Twoje dziecko ma rok, aż obchodzisz jego urodziny i wtedy ma już 2...
    Albo prościej wstaw sobie przed liczbę słowo "do" i będzie:

    - nie mam dzieci
    - do 1 roku
    - do 2 lat....

  • 4. Data: 2009-08-14 14:01:01
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek z Wawy" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
> [...]

    > a moje ma poniżej 1 roku... Nie mogę wypełnić zgodnie z prawdą.

    Twoje dziecko ma rok, aż obchodzisz jego urodziny i wtedy ma już 2...

    nie , wtedy ma rok, jak obchodzisz drugie to ma dwa lata :)

  • 5. Data: 2009-08-14 14:37:59
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > "Ile lat ma Twoje najmłodsze dziecko?"
    > odpowiedzi od 'nie mam dzieci', '1', '2', itd.
    > a moje ma poniżej 1 roku... Nie mogę wypełnić zgodnie z prawdą.
    >
    > a.

    Miałem podobny problem...mLinia podpowiedziała, że najlepszą odp. będzie
    1 rok ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2009-08-14 14:49:05
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Tomek z Wawy <t...@t...pl> wrote:

    > Twoje dziecko ma rok, aż obchodzisz jego urodziny i wtedy ma już 2...

    Taaak, obchodzisz 17 urodziny i od razu masz 18 lat? ;)

    > Albo prościej wstaw sobie przed liczbę słowo "do" i będzie:
    >
    > - nie mam dzieci
    > - do 1 roku
    > - do 2 lat....

    Tak by było poprawnie, ale ja nie robię formularzy w mbanku.

    a.

  • 7. Data: 2009-08-14 14:56:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Wemif wrote:
> [...]
    > odpowiedzi od 'nie mam dzieci', '1', '2', itd.
    > a moje ma poniżej 1 roku... Nie mogę wypełnić zgodnie z prawdą.

    informatycy piszący stronę nie mają jeszcze dzieci, stad takie bugi.

  • 8. Data: 2009-08-14 15:03:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@x...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Miałem podobny problem...mLinia podpowiedziała, że najlepszą odp. będzie
    > 1 rok ;-)

    zadzwoniłes z takim pytaniem na infolinie? Rozumiem, ze tylko o to aby
    delikatnie wytknac bład do poprawki? No to, jak widac, mlinka cie zlała...
    :)

    "Stanęliśmy na skraju przepaści,
    ale teraz zrobiliśmy krok naprzód!"

  • 9. Data: 2009-08-14 15:15:04
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    > informatycy piszący stronę nie mają jeszcze dzieci, stad takie bugi.
    raczej ich zleceniodawcy, kreacja treści nie powinna być raczej zadaniem
    "informatyka" :-)

    Co do problemu wątkodawcy, to... poczekałbym w takim razie do osiągnięcia
    tego 1 roku przez dziecko, tak będzie łatwiej i zapewne szybciej nastąpi to
    niż zostanie zmieniony formularz.

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 10. Data: 2009-08-14 17:13:21
    Od: Peet <w...@a...com>

    On 2009-08-14 15:42, Wemif wrote:

    > "Ile lat ma Twoje najmłodsze dziecko?"
    > odpowiedzi od 'nie mam dzieci', '1', '2', itd.
    > a moje ma poniżej 1 roku... Nie mogę wypełnić zgodnie z prawdą.

    Jak mniej niż 6 miesięcy do zaokrąglamy w dół do brak dziecka, jak
    więcej niż 6 miesięcy to zaokrąglamy w górę do 1. :)