  • 1. Data: 2009-08-14 10:43:02
    Temat: Fortis - Wypowiedzenie umowy o KK
    Od: MK <m...@i...pl>

    W ramach ograniczania niepotrzebnych limitow, zdecydowalem o
    rezygnacji z KK Fortisa. Zgodnie z umowa mozna wypowiedziec ja w
    dowolnej chwili z 31 dniowym terminem wypowiedzenia. Wypowiedzenie
    wyslalem listownie 29 lipca. Przyjmujac, ze 'priorytet' bedzie szedl 2
    dni poprosilem o zamkniecie karty z dniem 31 sierpnia. Oczywiscie
    poczta wewnetrzna wyslalem prosbe o potwierdzenie, ze dyspozycja
    dotarla szczesliwie, moja wiadomosc zostala przekazana do
    'odpowiedniego dzialu'. Co kilka dni logowalem sie aby sprawdzic czy
    jest juz odpowiedz. Niestety nie nadeszla, za to dzis zauwazylem, ze
    karta ma status 'zastrzezona'. Wiem, ze praktyka polskich bankow jest
    ta, ze karte sie zastrzega natychmiast po otrzymaniu dyspozycji, ale
    po Fortisie spodziewalem postepowania powyzej standardu. Okazuje sie,
    ze tylko Diners Club jest w stanie dac mozliwosc do korzystania z
    karty to ostatniego dnia.
    Coz, zegnamy standardy Fortisa, witamy w ramionach BNP Paribas ;).
    Teraz czeka mnie zastrzezenie VE, bo jest ona malo przydatna bez KK :
    (.

    MK

  • 2. Data: 2009-08-14 10:49:40
    Temat: Re: Fortis - Wypowiedzenie umowy o KK
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 14 Sie, 12:43, MK <m...@i...pl> wrote:

    Zawsze mnie to dziwiło, dlaczego banki zastrzegają kartę w chwili
    złożenia wypowiedzenia. Przecież umowa, bądź co bądź, wzajemna, wciąż
    trwa do momentu ekspiracji. De facto, bank odmawia wykonania umowy,
    tyle, że już niewiele można mu zrobić...

  • 3. Data: 2009-08-14 11:01:51
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 14 Sie, 12:49, szczurwa <s...@g...com> wrote:

> [...]
    > trwa  do momentu ekspiracji. De facto, bank odmawia wykonania umowy,
    > tyle, że już niewiele można mu zrobić...

    Banki w umowach/regulaminach zastrzegaja zwykle sobie prawo do
    zastrzezania karty w dowolnym momencie. Bank zastrzegajac karte w
    takim przypadku przekazuje klientowi "Drogi Kliencie, utracilismy do
    Ciebie zaufanie" ;). Tylko jak ja mam zaufac bankowi, ktory nie raczy
    odpowiedziec na moje pytanie, a zastrzega karte. Gdybym chcial dzis
    skorzystac z tej karty to bym sie wstydu najadl, bo zapewne
    wyskoczylby komunikat "zatrzymac karte". Gdybym potrzebowal takich
    emocji to podpisalbym umowe o KK raczej z Cetelem Bankiem a nie
    Fortisem. No, ale teraz to jedna rodzina ;).

    MK

  • 4. Data: 2009-08-14 14:36:04
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > emocji to podpisalbym umowe o KK raczej z Cetelem Bankiem a nie
    > Fortisem. No, ale teraz to jedna rodzina ;).

    Nie daję bankowi satysfakcji i zawsze zanim zrezygnuję to zastrzegam
    kartę. Żeby później nie było, że czegoś tam bank nie dostał/nie
    odnotował i nalicza mi opłatę za kolejny rok...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2009-08-14 15:42:17
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 14 Sie, 16:36, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > Nie daję bankowi satysfakcji i zawsze zanim zrezygnuję to zastrzegam
    > kartę. Żeby później nie było, że czegoś tam bank nie dostał/nie
    > odnotował i nalicza mi opłatę za kolejny rok...

    Ja tam tam nie zastrzegam tam gdzie mam odrobine zaufania. Ostanie
    problemy jakie mialem z wypowiedzniem na odleglosc byly w Multi z
    Aquariusem (opisywalem tu). Reszta byla ok:

    Diners Club - wypowiedznie emailem (rewelacja!) karta dostepna do
    ostatniego dnia, splata w zwyklym terminie (25 dni po wygenerowaniu
    wyciagu)

    Overdraft mBank - wypowiedzenie listem zwyklym - mlinia potwierdzila,
    ze dotarlo, limit zniknie ostatniego dnia przez odnowieniem

    Fortis Bank - wypowiedzenie listem zwyklym - efekt jak wyzej

    MK