  • 1. Data: 2009-08-14 11:56:36
    Temat: głosowanie na nabardziej szpetny interfejs bankowy
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Moim zdaniem bezkonkurencyjny jest ten w NordeaBanku .
    (demo nie ma, pozniej moge screenshota wrzucic)

    P.
    --
    http://sklep.wielobranzowy.eu - sprawdź jak tanio!
    http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99

  • 2. Data: 2009-08-14 11:59:29
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 14 Sie, 13:56, "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>
    wrote:
    > Moim zdaniem bezkonkurencyjny jest ten w NordeaBanku .
    > (demo nie ma, pozniej moge screenshota wrzucic)

    A widziales w citi ?

    Nastepny w kolejce Polbank.

  • 3. Data: 2009-08-14 12:00:54
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-08-14, k...@w...pl <k...@w...pl> wrote:

    [...]

    > A widziales w citi ?
    > Nastepny w kolejce Polbank.

    Zwłaszcza ten pierwszy interfejs Citi to był surowy. ;)
    Ten obecny to jeszcze jakiś poziom ma.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2009-08-14 12:16:33
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 14 Sie, 07:56, "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>
    wrote:
    > Moim zdaniem bezkonkurencyjny jest ten w NordeaBanku .
    > (demo nie ma, pozniej moge screenshota wrzucic)

    O to chodzi?
    http://demo.nordea.pl/

  • 5. Data: 2009-08-14 12:18:41
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <
    > Moim zdaniem bezkonkurencyjny jest ten w NordeaBanku .
    > (demo nie ma, pozniej moge screenshota wrzucic)

    jak nie ma, skoro jest: http://demo.nordea.pl/
    SOLO nie jest taki zły,
    gorsze są systemy durnie zrobione i niewygodne

    np. po roku błędów w Toyota Banku już jest jako tako
    ale zlecenia stałego zaczynającego się w grudniu wystawić nie mogę
    - brak daty początku, brak cykliczności (tylko miesiące), brak
    zawieszenia zlecenia

    Jakiś dziwny interfejs miał również VW Bank -
    też coś mi ze zleceniami pasowalo. CHyba to że po wykonaniu jeszcze
    wisiały
    ** blad ***

  • 6. Data: 2009-08-14 12:22:14
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

    > O to chodzi?
    > http://demo.nordea.pl/

    oo, jednak daja demo , tak o to .

    Najlepsze jest logowanie przy uzyciu karty zkodami, nie trzeba podwac hasla,
    wystarczy wiec czyjas karte zaj. i jego ID

  • 7. Data: 2009-08-14 12:23:14
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jakiś dziwny interfejs miał również VW Bank -
    > też coś mi ze zleceniami pasowalo. CHyba to że po wykonaniu jeszcze

    mnie jabardziej wkurzaja te dwie kolumny na 1 stronie (bez mozliwosci
    zostawienia jednej rozciagnietej)
    i zwieniety na dwie linie numer rachunku. Patrzec sie na to nie da

  • 8. Data: 2009-08-14 12:23:37
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > A widziales w citi ?

    tak mam oszczednosciowe dla testu, jest zdecydowanie lepszy wizulanie :)

  • 9. Data: 2009-08-14 12:36:13
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 14 Sie, 08:22, "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>
    wrote:

    > Najlepsze jest logowanie przy uzyciu karty zkodami, nie trzeba podwac hasla,
    > wystarczy wiec czyjas karte zaj. i jego ID

    Aha. :) Rowniez autoryzacja w call center mnie troche odstrasza - tzn.
    "Pana numer aj dii poprosze" (WTF? , aaaa!, ID) "i numer z linii 33
    kupe" (WTF? aha! QP!) - ale nikt mnie nastepnie nie pyta o imie i
    nazwisko. Co jest dla mnie sygnalem, ze banku tak naprawde nie
    interesuje kto dokonuje transakcji, jezeli tylko ID oraz jednorazowy
    kod sie zgadzaja.

    Co do interfejsu to mozna sie przyzwyczaic. Musze im przyznac, ze te
    topornosc systemu Nordea zazwyczaj nadrabia jakoscia obslugi klienta
    przez call center. I odpowiedzi poczta wewnetrzna tez sa zazwyczaj
    rzeczowe i na poziomie.

  • 10. Data: 2009-08-14 12:37:59
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

> [...]
    > topornosc systemu Nordea zazwyczaj nadrabia jakoscia obslugi klienta
    > przez call center. I odpowiedzi poczta wewnetrzna tez sa zazwyczaj

    Jestem klientem Nordei. W życiu by mi do głowy nie przyszło, że ich
    interfejs może być uznany za najbardziej szpetny.