    From: "pmlb" <b...@d...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: getinonline - wrazenia ;)
    Date: Sat, 23 Oct 2010 09:54:41 +0100

    "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote in message
    news:i9u2q7$1g62$1@news2.ipartners.pl...

    > "pmlb" <b...@d...pl> wrote in message

    > Niestety dowod i paszport oraz list od pracodawcy wystarczyl ale tylko do
    > otwarcia platnego konta dla obcokrajowcow, na tradycyjne potrzebny byl
    > rachunek za media. Zwykly rachunek dalo sie otworzyc, ale niestety po
    > pewnym czasie ,w tej samej instytucji co rachunek platny, juz na podstawie
    > decycji konkretnego czlowieka w oddziale, ktory przejrzal wplywy, itd.
    > Inne rachunki, nawet w tym samym banku, nie mozna bylo otwierac na
    > odleglosc bez wysylki kompletu dokumentow. W Polskim banku, jezeli masz
> [...]

    Braki jezykowe oraz komunikacyjne.
    Jeszcze mi sie nie zdarzylo nieotworzyc normalnego konta komu kolwiek.
    Owszem slyszalem o tym, ze ludzie z polski otwieraja platne konta bo im to
    wciskaja mamiac paltynowymi kartami i placisz te 8 funtow za np.
    ubezpieczenie wycieczek zagranicznych.
    Problemem jest nie bank ale zdolnosc twoja komunikacyjna.
    W Uk nie ma rozgraniczenia na obcokrajowaca czy ziomala w banku, sa takie
    czy inne regoly i moga byc ustepstwa ale na + nie na -.
    Tylko problem komunikacyjny miales. Jak juz napisalem wyzej, ootworzylem
    konto w UK na polski dowod.... bez rachunkow potwierdzajacych adres...