  • 11. Data: 2003-02-19 12:04:51
    Temat: Re: gdzie zrealizowac czek?
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:0tq65vog6f79pprk1te4hjaiqglbld93bt@4ax.com, Olin
    <k...@a...w.stopce>:
    > Dnia Wed, 19 Feb 2003 12:30:03 +0100, "Robert" <s...@o...pl> był(a)
    > uprzejmy(a) napisać :

    > Musisz dwa razy iść do banku a potem samemu wpłacać gotówkę na
    > konto/lokatę chyba, że wszystko przepijasz od razu.

    To prawda, ale jak BZWBK zawali z przelewem, to czekają mnie znacznie gorsze
    przeboje. To bedzie najwyzej raz na pol roku.

    A moze mozliwe jest takie rozwiazanie, ze zanosze czek do Pekao w inkaso i
    daje dyspozycje, aby srodki przeszly na rachunek avista w Pekao w tej
    walucie (GBP)?

    --
    Robert

  • 12. Data: 2003-02-19 12:06:29
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b2vqbi$6a0$1@korweta.task.gda.pl, Wilczek <w...@a...net.pl>:

    > Tak, coc blizej do Citi i Multi niz do Sphinxa no ale ;-)
    Konceptualizowalem blizej Sphinxa :)
    Tam jeszcze jest najpierw BZWBK i cos jeszcze chyba.

    Jeszcze raz dzieki za rady.

    --
    Robert

  • 13. Data: 2003-02-19 12:36:59
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 19 Feb 2003 13:04:51 +0100, "Robert" <s...@o...pl> był(a)
    uprzejmy(a) napisać :

    >A moze mozliwe jest takie rozwiazanie, ze zanosze czek do Pekao w inkaso i
    >daje dyspozycje, aby srodki przeszly na rachunek avista w Pekao w tej
    >walucie (GBP)?

    Nie mam pojęcia. Chyba najlepiej będzie zapytać u źródeł czyli w PKO
    SA.

    --

    uzdrawiam

    Grzesiek

    adres: G...@i...edu.pl

    "Towarzysze! Gdybyśmy mieli walcownie blach cienkich
    to robilibyśmy najlepsze w świecie konserwy mięsne...ale nie mamy mięsa"
    przypisywane Władysławowi Gomułce

  • 14. Data: 2003-02-19 12:50:30
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Konceptualizowalem blizej Sphinxa :)
    > Tam jeszcze jest najpierw BZWBK i cos jeszcze chyba.

    Sphinx, BZWBK, Millennium, Nokia, jakis spozywczak :-)
    Peako SA, Citi, CyberCafe, Multi :-) Ale czuje, ze cos
    opuscilem :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 15. Data: 2003-02-19 14:46:55
    Od: "l:e:h" <l...@...pl>

    "Wilczek" <w...@a...net.pl> skribis:

    >Heh... zawsze mi smutno jak to musze napisac no ale trudno...
    >_tylko_ Pekao SA - jedynie 10 zl prowizji,

    A BPH PBK to nie?

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Uwaga: po odwiedzeniu tej strony twoje
    finanse i cale zycie moga zmienic sie na lepsze:

  • 16. Data: 2003-02-21 07:46:36
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 19 Feb 2003 13:50:30 +0100, "Wilczek" <w...@a...net.pl>
    wrote:

    >Sphinx, BZWBK, Millennium, Nokia, jakis spozywczak :-)
    >Peako SA, Citi, CyberCafe, Multi :-) Ale czuje, ze cos
    >opuscilem :-)

    BGK (ex BudBank) :)

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 17. Data: 2003-02-21 07:48:23
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:k8mb5vour07iffu9q1k6h6nnq2f69devje@4ax.com, Wojtek Frabinski
    <w...@a...net.pl>:

    > BGK (ex BudBank) :)

    A oprocz bankow jeszcze Rossmann, centrum GSM (tylko jedno wymieniono, a są
    dwa), no i oczywiscie stoisko z wyrobami cukierniczymi w ciescie
    francuskim - kto wie, czy nie jest to nawet lunch Wojtka :))

    --
    Robert