  • 1. Data: 2003-02-18 16:06:20
    Temat: Pekao przechodzi na NRB
    Od: "TOP" <o...@e...com>

    Witam Grupowiczów,
    Pod koniec stycznia dostałem informację o konwersji
    numeru rachunku Pekao na który spłacam raty kredytu i numer rachunku w standardzie
    NRB. Co mi tam, w mBanku przedziergałem definicje rachunku na nowy podany w liście,
    system go łyknął, więc najwyraźniej wdziergałem go prawidłowo i wczoraj poszła kasa.

    W zasadzie, to skłamałbym gdybym powiedział, że się
    zdziwiłem, kiedy zobaczyłem kasę spowrotem na koncie, ale faktem jest że wróciła.

    ytanie do grupowiczów czy Pekao przechodzi oddział po oddziale na NRB czy centralnie?
    Gdyby centralnie i centralnie by im sie ta konwersja omsknęła to byłoby ciekawie.

    Miłego dnia
    Tomek
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-02-18 17:03:33
    Temat: Re: Pekao przechodzi na NRB
    Od: <b...@p...pl>

    TOP <o...@e...com> wrote:

    > ytanie do grupowicz?w czy Pekao przechodzi oddzia? po oddziale na NRB czy
    centralnie?
    > Gdyby centralnie i centralnie by im sie ta konwersja omskn??a to by?oby ciekawie.

    oddzial po oddziale, V w Warszawie jest na NRB juz od lipca ub.r.

    --
    cyfry w adresie email to anty_spam, wytnij je piszac do mnie!

  • 3. Data: 2003-02-18 17:19:30
    Od: "Tomek" <k...@p...onet.pl>

    > oddzial po oddziale, V w Warszawie jest na NRB juz od lipca ub.r.

    To prawda. Kazdy oddzial pokolei, a na dokladke przelew np z Lukasa potrafi
    isc 10 dni ;(
    ... i to wszystko za 0,5%...

    Pozdr
    były pekaowicz
    Tomek

  • 4. Data: 2003-02-19 08:42:18
    Od: "K" <k...@N...gazeta.pl>

    Tomek <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > To prawda. Kazdy oddzial pokolei, a na dokladke przelew np z Lukasa potrafi
    > isc 10 dni ;(
    > .... i to wszystko za 0,5%...

    Mam nadzieje ze mowicie o normalnym NRB a nie o pseudo "NRB" wedlug PKO...
    Chociaz z drugiej strony to bedzie juz trzecia zmiana numeru konta w tym
    roku :) Aktualnie moja mama ma zmieniony numer wlasnie na pseudo "NRB".
    Oczywiscie najlepiej zeby zmienila bank, ale w miejscowosci w ktorej mieszka
    jest to jeden z dwoch "bankow" (pisownia w cudzyslowiu celowa :) Drugi to
    PeKaO wiec zalozenie konta w normalnym banku (bez "") na razie jest bezcelowe.