  • 11. Data: 2008-10-12 12:11:37
    Temat: Re: gdzie trzymać pieniądze?????
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "MarekZ" <m...@i...pl> writes:

    > Gawiedź została ubrana w drogie złoto, a od poniedziałku kryzys
    > zacznie rozchodzic się po kościach - taka jest moja optymistyczna
    > opinia.

    Zloto zostanie zamienione na cos innego, zeby ludzie, ktorzy nie maja
    o tym pojecia, znow stracili. To chyba nie nowosc?

    Aczkolwiek ostatnio te zmiany sa jakby szybsze. Tak jakby chodzilo
    o to, by tracili jak najszybciej. Widocznie ci, ktorzy na tym
    zarabiaja, potrzebuja sporo kasy :-)
    --
    Krzysztof Halasa

  • 12. Data: 2008-10-12 13:16:50
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Aczkolwiek ostatnio te zmiany sa jakby szybsze. Tak jakby chodzilo
    > o to, by tracili jak najszybciej. Widocznie ci, ktorzy na tym
    > zarabiaja, potrzebuja sporo kasy :-)

    Jak praktycznie każdy może operować na rynku z lewarem x15 albo wyższym, to
    nic dziwnego że zmiany zachodzą szybko. W końcu "iskier zapalnych" troszkę
    się w ostatnim czasie ujawniło a podatność ludzi na manipulacje nie zmalała.
    Zobacz choćby na mini-histerię na grupie. Pamiętasz takie coś?

    marekz

  • 13. Data: 2008-10-12 17:08:08
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Neko napisał(a) w wiadomości: ...

    >Jesli mieszkasz w domu, to wykop duza dziure w piwnicy, wszystkie
    >lokaty wyczysc i za uzyskane
    >pieniadze kup ZŁOTO. Zloto zakop w dziurze, dziure przysyp a nastepnie
    >wylej na to beton. Jedyna pewna gwarancja. :)

    I uważaj, bo od pewnej głębokości w ziemi (za wyj. fragmentu
    który jest częścią budowli) pretensje może mieć skarb panstwa.
    Arek

  • 14. Data: 2008-10-12 18:39:22
    Od: "Marat" <m...@t...pl>

    pozycz je na odestki! Gadaj tylko ile?