  • 1. Data: 2008-10-10 22:02:28
    Temat: Antykryzysowa akcja propagandowa
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    http://finanse.wp.pl/kat,103194,wid,10452317,raportw
    iadomosc.html?ticaid=16c2f

    W kantorach kolejki, lokaty z bankow wyciagane, zlotowki zamieniane
    na sztabki zlota i platyny a oficjalna propaganda udaje, ze nic sie nie
    dzieje :)

    Jaja sobia robia. Ale tylko z idiotow.

    Pester

  • 2. Data: 2008-10-11 05:34:45
    Temat: Re: Antykryzysowa akcja propagandowa
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    A niby co ma sie dziac? Ludzie panikuja i rzucaja sie na nowy... tym razem
    zloty... interes. Kiedys rzucali sie na fundusze, ktore ekstremalnie przez
    boom szly w gore. Wczesniej na mieszkania. Efekt takich chwilowych boomow
    jest taki, ze malo kto nie umoczyl w funduszach, a raty kredytow
    hipotecznych bywaja wieksze niz koszt wynajmu tego samego mieszkania, nie
    mowiac o zadluzeniach na cwierc wieku i wiecej. Poczekajmy pare miesiecy,
    moze rok czy dwa, az te wszystkie sztabki zaczna zalewac rynek (zdecydowanie
    trudniej zreszta pozbyc sie sztabki niz waluty), a pewnie efekt bedzie mniej
    wiecej taki jak w FI.

  • 3. Data: 2008-10-11 07:20:19
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "Szymon" <n...@o...pl> wrote in message
> [...]
    >(zdecydowanie trudniej zreszta pozbyc sie sztabki niz waluty), a pewnie
    >efekt bedzie mniej wiecej taki jak w FI.
    Na zloto tez jest sposob.
    Te z certyfikatami zostana zarekwirowane a te trzymane w domu wykradzione.
    I po klopocie.

    Pester

  • 4. Data: 2008-10-11 08:13:44
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik "Pester" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > W kantorach kolejki, lokaty z bankow wyciagane, zlotowki zamieniane
    > na sztabki zlota i platyny a oficjalna propaganda udaje, ze nic sie nie

    Tyś chyba jeszcze nie widział prawdziwej kolejki :-).

  • 5. Data: 2008-10-11 08:14:08
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

> [...]
    >
    > W kantorach kolejki, lokaty z bankow wyciagane, zlotowki zamieniane
    > na sztabki zlota i platyny a oficjalna propaganda udaje, ze nic sie nie

    No to już. Kupuj złoto za wszystko. Nawet, zapewne *chwilowo* trochę
    ostatnio spadło... :-)))

    marekz

  • 6. Data: 2008-10-11 08:19:16
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "corner" <c...@i...TOTEZpl> napisał w
    wiadomości news:gcpnan$e0o$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Tyś chyba jeszcze nie widział prawdziwej kolejki :-).

    Właśnie, biegusiem niech kupuje, bo złoto się może skończyć i trzeba będzie
    się na Kolejkową Listę Obywatelską wpisywać... :-)))

    marekz

  • 7. Data: 2008-10-11 10:22:04
    Od: "Karol S." <k...@z...pl>

    Szymon pisze:
    > A niby co ma sie dziac? Ludzie panikuja i rzucaja sie na nowy... tym razem
    > zloty... interes. Kiedys rzucali sie na fundusze, ktore ekstremalnie przez
    > boom szly w gore. Wczesniej na mieszkania.

    Hmmm. To znaczy, że inwestycja (spekulacyjna) w złoto może być niezłym
    pomysłem, złoto pójdzie w górę przez panikarzy :)

    Karol

  • 8. Data: 2008-10-11 10:32:13
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Hmmm. To znaczy, że inwestycja (spekulacyjna) w złoto może być niezłym
    > pomysłem, złoto pójdzie w górę przez panikarzy :)

    Juz idzie. Pytanie tylko na jak dlugo.

  • 9. Data: 2008-10-11 11:06:16
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    Pester pisze:
> [...]
    >
    > W kantorach kolejki, lokaty z bankow wyciagane, zlotowki zamieniane
    > na sztabki zlota i platyny a oficjalna propaganda udaje, ze nic sie nie

    Lokata w zloto jest bardzo ciekawa zwlaszcza w momencie gdy poszlo o
    ponad 100 % w gore.To tak samo jak namawianie ludzi do lokaty kapitalu w
    mieszkania w gorce cenowej.Bardzo mi sie podobaja takie pomysly.Co tam
    jeszcze kiedys bylo modne,reklamy funduszy z kilkuset procentowymi
    zyskami z lat poprzedzajacych,naciagajace losi.
    Co nastepne,papiery skarbu panstwa w przededniu "argentynskiej"plajty
    panstwa ;)