  • 1. Data: 2008-10-11 09:20:05
    Temat: gdzie trzymać pieniądze?????
    Od: "Ferol" <f...@t...pl>

    W jakim banku najlepiej zdeponowac pieniądze? W którym jest najbezpieczniej?
    A może lepiej trzymać je w domu???

  • 2. Data: 2008-10-11 09:29:49
    Temat: Re: gdzie trzymać pieniądze?????
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Ferol wrote:
    > W jakim banku najlepiej zdeponowac pieni?dze? W którym jest najbezpieczniej?

    wszystko jedno.

    > A mo?e lepiej trzymaae je w domu???

    na bieżące drobne wydatki możesz trzymać w domu.

  • 3. Data: 2008-10-11 09:31:26
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    Użytkownik "Ferol" <f...@t...pl> napisał

    >W jakim banku najlepiej zdeponowac pieniądze? W którym jest
    >najbezpieczniej? A może lepiej trzymać je w domu???

    W razie wybuchu wojny albo gwaltownego kryzysu i zalamania
    KAZDY bank staje sie tylko zbiorem cegieł i nedznych biurek.

    Miliony ludzi w ten sposob straciło pieniadze.

    W kazdym badz razie na tak skonstruowane pytanie pozostaje
    mi odpowiedziec nastepujaco:

    Jesli mieszkasz w domu, to wykop duza dziure w piwnicy, wszystkie
    lokaty wyczysc i za uzyskane
    pieniadze kup ZŁOTO. Zloto zakop w dziurze, dziure przysyp a nastepnie
    wylej na to beton. Jedyna pewna gwarancja. :)

  • 4. Data: 2008-10-11 09:32:31
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

    > wszystko jedno.

    W 1939 tez tak mowili. Niestety...

  • 5. Data: 2008-10-11 10:12:01
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Neko wrote:

    > W razie wybuchu wojny albo gwaltownego kryzysu i zalamania
    > KAZDY bank staje sie tylko zbiorem cegieł i nedznych biurek.

    Spodziewasz się wojny, czy panikujez rutynowo?

  • 6. Data: 2008-10-11 11:48:15
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "Ferol" <f...@t...pl> wrote in message
    >W jakim banku najlepiej zdeponowac pieniądze? W którym jest
    >najbezpieczniej? A może lepiej trzymać je w domu???
    Teraz to najlepiej w cukrze i sloikach na weki.
    Makaron tez nie zaszkodzi. Jak dobrze zasuszony to pol roku postoi.

    Pester

  • 7. Data: 2008-10-11 12:18:21
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    http://tygodnik.onet.pl/37,0,15497,piwnice_nasze__sp
    izarnie__nyze,artykul.html

    Pester

  • 8. Data: 2008-10-11 15:33:57
    Temat: Re: gdzie trzymać pieni?dze?????
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 11 Oct 2008 11:32:31 +0200, w <gcpsa9$h2r$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał(-a):

    > W 1939 tez tak mowili. Niestety...

    I nie było wszystko jedno? :)

  • 9. Data: 2008-10-11 22:27:57
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 11 Oct 2008 12:12:01 +0200, Bogdan B. napisał(a):

    > Spodziewasz się wojny, czy panikujez rutynowo?

    W piątek złoto poleciało w dół, więc chyba dla ratowania jego ceny
    niektórzy zaczynają podgrzewać atmosferę.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 10. Data: 2008-10-12 00:18:10
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

    > W piątek złoto poleciało w dół, więc chyba dla ratowania jego ceny
    > niektórzy zaczynają podgrzewać atmosferę.

    Gawiedź została ubrana w drogie złoto, a od poniedziałku kryzys zacznie
    rozchodzic się po kościach - taka jest moja optymistyczna opinia.

    marekz