  • 21. Data: 2016-04-09 01:47:37
    Temat: Re: gdzie schować kasę < 100 tys zł.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "witek" ne60ks$coj$...@d...me

    > Musiałby przejść całą procedurę w stanach.
    > Co nie oznacza, że sie nie dowie, bo bank sie bedzie prosił o podanie danych gdzie
    ma wysłać infomację o dochodach z odsetek.

    Złapie go (*) na ulicy, spęta mu ręce, przybije jego jaja
    do drzewa i zaproponuje mu ugodę bez nadmiaru ,,czynności''...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    (*) Jak nie 'go', 'mu', 'jego', 'mu' -- złapie kogokolwiek, ale dług odzyska...

  • 22. Data: 2016-04-09 01:58:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <n...@p...pl> 0...@g...co

    : monet 5zł robaki nie jedzą. banknotów jakichkolwiek
    : ale włożonych do szklanego słoika również. Oczywiście
    : monety są pewniejsze (szkło może stłuc się, zostać
    : uszkodzone przez konar rozrastającego się drzewa itp)

    Przerabiałem problem -- masa szczelnych pudełek plastykowych typu Matrioszka...

    Można nawet wypełnić to jakimś gazem szlachetnym, czy choćby dwutlenkiem węgla...
    Można (ale to już zdecydowana przesada) dorzuć trutki na robaki, antybiotyki itd...

    Szkło może stłuc się? -- można je włożyć (otulone czymś
    stosownie miękkim) do czegoś, co nie stłucze się...

    : można iść do lasu i tam zrobić co trzeba najlepiej nocą

    W czym pomoże GPS+GLONASS i fotki poczynione okolicy... :)
    Banknoty trudniej namierzyć wykrywaczem metalu, ale i tak
    warto dorzucić dookoła (dla zmyłki) różne flary...

    Wcześniej należy zabawiać się w poszukiwacza skarbów... ;)

    [sto tysięcy pln?... elity władzy będą miały do ukrycia
    miliony -- setki milionów, aby przetrwać ,,kryzys''...]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 23. Data: 2016-04-09 02:41:26
    Od: n...@p...pl

    > Przerabiałem problem

    zdecydowanie lepiej rozdać pieniądze ubogim
    i w ten sposób zyskać skarb w niebiosach ;)

  • 24. Data: 2016-04-09 05:10:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <n...@p...pl> 9...@g...co

    > Przerabiałem problem

    : zdecydowanie lepiej rozdać pieniądze ubogim
    : i w ten sposób zyskać skarb w niebiosach ;)

    Powiedz Bogu, aby przygotował mi w niebiosach
    kilka miejsc -- co najmniej kilka. :)

    Tymczasem być może uda się jakoś odzyskać choć
    kilka %% z tego, co zdeponowałem u ubogich?... ;)
    Miałbym choć na lekarzy...

    http://anatomiazycia.pl/dyskopatia-czyli-degeneracja
    -krazka-miedzykregowego/

    Pierwszy lepszy link w necie -- widzisz tu gdzieś info, że wypukliny to inaczej
    skolioza?
    I link do ustnego uzasadnienia wyroku:

    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Karta/Rejonowy/prawo
    wypukla.mp3

    oraz moja Apelacja:

    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Karta/Rejonowy/Apela
    cjaKartaXXX.pdf

    jej fragment:

    Wyrokowi zarzucam:

    1 Oparcie się o opinię zawierającą: pominięcia, błędy, drobne kłamstwa,
    niespójności i
    niejasności niegodne lekarza, czy naukowca w ogóle (wady te opisałem, dlatego
    nie opisuję
    ich tutaj), która sprowadziła sąd na makabryczną drogę rozumowania:

    (+) wypukliny krążków międzykręgowych kręgosłupa to skolioza kręgosłupa

    tak brzmi ustne uzasadnienie wyroku, które wiernie cytuję poniżej,
    podpierając się nagraniem audio z wiadomej rozprawy sądowej:

    zwracam uwagę, że pan biegły, w opinii głównej, podniósł
    kwestie tych wypuklin w uzasadnieniu także formułując
    to w sposób medyczny także prawowypukłej właśnie
    kręgosłupa tak używa to

    (+) skoliozę kręgosłupa ma niemal każdy człowiek

    (=) odwołujący się nie jest niepełnosprawnym, ale jest zwykłym symulantem
    niskich lotów
    a biegły pisze prawdę o 90% z podobnymi ,,wypuklinami'', czyli skoliozami
    kręgosłupa.

    i odpowiedź Sądu Okręgowego:

    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Karta/Okregowy/44-45
    -46-47-48-49-50.png

    Z uwagi na powyższe Sąd Okręgowy uznał, iż sformułowane w apelacji zarzuty
    są w zasadzie powieleniem zarzutów skierowanych wcześniej do opinii biegłego i
    stanowią jedynie polemikę z prawidłowymi ustaleniami opinii.

    -=-

    Przy okazji:

    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/dokumenty/77.png

    załącznik ,,zgubiony'' przez sąd i jego fragment:

    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/dokumenty/77k.png

    Sąd zagubił ten załącznik (wcześniej Biuro podawcze odmówiło stosownego
    ostemplowania kopii załącznika) i nie wyraził zgody na przyniesienie kopii.

    Aby było jasne -- nie tylko nigdzie biegły w stosownej Opinii nie nazwał
    wypuklin skoliozą, ale odwrotnie -- z Opinii biegłego wynika, że skolioza
    ma jakąś zupełnie inną ;) naturę niż wszelkie inne problemy kręgosłupowe
    zauważone u mnie przez radiologów. :)

    Do dnia dzisiejszego nie znalazł się nikt odważny do nazwania głupoty
    SSR Marty Kiszowary po imieniu. :) (czyli głupotą)

    [ale niedawno znalazł się ktoś, kto zauważył w mej obecności, że w RP i w PRL
    sędzią był dany ktoś, zanim jeszcze był człowiekiem nawet wg Marka Jurka,
    czyli przed poczęciem; stawał się ten ktoś sędzią, zanim zaistniał choćby
    jako płód i zostawał sędzią tak długo, póki nie zrezygnował dobrowolnie,
    bądź w wyniku śmierci...]

    -=-

    Rzecz jasna nie jestem jasnowidzem (o co mnie posądza :) Sąd Okręgowy) -- nie
    powieliłem w Apelacji zarzutów... (do czasu ogłoszenia wyroku SR nie znałem
    ani wyroku, ani uzasadnienia)

    -=-

    BTW Matrioszki -- niekoniecznie ;) tak chroniłem 100kpln. :)
    Ochronę dałem czemuś, co było warte nieco ;) więcej niż 100kpln. :)
    Wiele ,,hermetycznych'' pudełek (złożonych jak Matrioszka) zdaje egzamin doskonale.
    :)
    Warto tu dodać, że pewnym ;) problemem są wahania temperatury -- nawet pod
    powierzchnią ziemi. :)

    -=-

    I jeszcze jedno -- wyżej wspomnianego skarbu od dawna nie ma tam, gdzie był
    chroniony.
    Ani odbiornika GPS wówczas nie miałem, ani podobnych zabawek. :)
    Natomiast zabawy ziemne uskuteczniałem. Moi koledzy potrafili budować ziemianki. :)
    Do dziś pamiętam MichałaŁ drwiącego z kogoś, kto miał rzekomo przenieść całą
    ziemiankę w inne miejsce. (da hecy -- ukraść i przenieść) Gdy kwestionowano
    możliwość przeniesienia ziemianki (postrzeganej jako dziura w ziemi) okazało
    się, że te ziemianki mają ciekawe konstrukcje drewniane...

    W budowaniu tych ziemianek uczestniczyli czasami ;) także rodzice.
    (dysponujący sprzętem -- jak chociażby ojciec owego Michała)

    Można było dosłownie łazić po dachu takiej budowli -- i nie
    mieć pojęcia o skarbach znajdujących się piętro ;) niżej. :)

    Wychowywałem się kilkaset metrów od lasu.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 25. Data: 2016-04-09 10:08:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-09 o 02:41, n...@p...pl pisze:

    > zdecydowanie lepiej rozdać pieniądze ubogim
    > i w ten sposób zyskać skarb w niebiosach ;)

    Żart powielony nie staje się śmieszny jeszcze raz.

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2016-04-09 11:39:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 7 Apr 2016 11:10:03 -0500, witek napisał(a):
    > Mizerny.
    > Musiałby przejść całą procedurę w stanach.
    > Co nie oznacza, że sie nie dowie, bo bank sie bedzie prosił o podanie
    > danych gdzie ma wysłać infomację o dochodach z odsetek.

    W swietle FATCA to moze miec znacznie lepsze informacje :-)

    A informacje ... to oni nie wysylaja e-mailem ?

    J.

  • 27. Data: 2016-04-09 21:26:45
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    witek wrote:

    > takimi drobnymi kwotami nikt sie na poważnie nie zajmuje.
    > Teraz złota nie opłaca się kupować.
    > Inflacja też mizerna wiec nawet zamiana na uero lub dolary nie
    > gwarantuje zysku.

    To jest ciekawe, co piszesz. Gdyby zamienił te PLNy na EURo w połowie
    stycznia (jak był kurs 4.49), to jak na początku kwietnia był kurs 4.26 to
    kolega by miałby piękną stratę 5%. Jednak jakby zamienił PLNy na EURo pod
    koniec grudnia 2015 (gdy był kurs 4.24), to w połowie stycznia przy kursie
    4.49 byłby 6% do przodu.

    Jakoś nie mogę zrozumieć, jaki jest związek inflacji w Polsce z chronieniem
    wartości poprzez zmianę waluty z PLN na EUR. Kurs PLN do EUR skacze sobie w
    okresach - powiedzmy - kwartalnych powodując spadki lub wzrosty kursu o 10%.
    To się dzieje przy niskiej inflacji w Polsce. Co w takim razie sugerujesz -
    gdyby inflacja była w Polsce - powiedzmy - 5% w skali roku, to jaki byłby
    jej wpływ na kursy walut.

    --
    Wysłane z pola.

  • 28. Data: 2016-04-09 23:10:20
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 4/9/2016 2:26 PM, janek z pola wrote:

> [...]
    > gdyby inflacja była w Polsce - powiedzmy - 5% w skali roku, to jaki byłby

    gdyby babcia miała wąsy to by była dziadkiem.
    Jakbym wiedział co będzie za pół roku to był grał na forexie.
    Schowanie pieniedzy na dłuższy termin w walucie nie gwarantuje żadnego
    zysku w tej chwili. A nawet pokusiłbym się powiedzieć , ze przyniesie
    stratę.

  • 29. Data: 2016-04-10 00:25:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" nead9j$t35$...@n...news.atman.pl

    > Żart powielony nie staje się śmieszny jeszcze raz.

    Szukam prawnika, który pomoże mi!!
    Jestem wprost oburzony brutalnym atakiem na uczucia religijne!!!
    Niejaki Liwiusz naśmiewa się z wiary!!!

    -=-

    Liwiuszu -- może zechcesz mnie reprezentować przed sądem?
    Połowę stosownego odszkodowania oddam Tobie -- w zamian
    za trudy procesowej pracy...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'