  • 11. Data: 2009-04-22 19:46:12
    Temat: Re: gdzie konto dla DG + KPiR?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-04-22, jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:

    > Może się zdziwisz, ale akurat rozliczenia podatkowe osoby fizycznej
    > prowadzącej działalność gospodarczą (nie w spółce) nie zaliczają się do
    > jej płatności z tytułu działalności gospodarczej. Jak chcesz wiedzieć
    > dlaczego, to odszukaj stare dyskusje na pl.soc.prawo i
    > pl.soc.prawo.podatki

    A te stare dyskusje dotyczyły tematu belki też? Bo nowe dyskusje
    na pl.soc.prawo.podatki czasem o to właśnie zahaczają. :-)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 12. Data: 2009-04-22 19:57:45
    Od: Mariusz_M <m...@g...com>

    On 22 Kwi, 17:55, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > Druga trudność występuje jeśli najdzie Cię do używania konta także
    > do rozliczeń osobistych. Trudność polega na tym, że US w razie kontroli
    > lubi czasem stwierdzić "a o ten przelew, co Pan tu dostał (od kolegi) -
    > a gdzie fakturka na to?"
    "A to za usługi seksualne" :-) więc ani fakturki ani podatku od tego
    nie wolno pobrać, bo podchodzi pod stęczycielstwo :-)....
    Nie przypominam sobie zapisu, że konto firmowe służy wyłącznie
    przelewom na/za faktury ?

    Mariusz Maniek

  • 13. Data: 2009-04-22 20:27:40
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Wojciech Bancer wrote:

    > A te stare dyskusje dotyczyły tematu belki też?

    Głównie dotyczyły rozliczeń podatkowych - czyli
    płacenia z rachunku osobistego własnych zobowiązań
    podatkowych- ZUS za siebie, własne podatki.
    Natomiast regulowanie innych zobowiązań
    wynikających z prowadzenia działalności nadal pozostaje
    niezgodne z regulaminem banku.

  • 14. Data: 2009-04-22 20:40:51
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-04-22, Mariusz_M <m...@g...com> wrote:

    [...]

> [...]
    > nie wolno pobrać, bo podchodzi pod stęczycielstwo :-)....
    > Nie przypominam sobie zapisu, że konto firmowe służy wyłącznie

    Oczywiście, że nie tylko faktury. Ale z racji tego że zgłosiłeś konto
    jako "związane z DG", to musisz umieć przekonująco odpowiedzieć (w razie
    czego), że dany przychód z tym DG związany jednak nie jest. :)

    Piszę o tym, bo nie tak dawno ktoś opisywał właśnie tego typu problemy
    na pl.soc.prawo.podatki.

    http://grupy-dyskusyjne.money.pl/prywatne_pieniadze_
    na_koncie_firmowym,watek,779688.html

    A tu coś starszego:
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo.podatki/m
    sg/fd09a9efdc103c38

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 15. Data: 2009-04-23 06:23:04
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 22 Apr 2009 21:46:12 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > A te stare dyskusje dotyczyły tematu belki też? Bo nowe dyskusje na
    > pl.soc.prawo.podatki czasem o to właśnie zahaczają. :-)

    Aha.... Nie skojarzyłem, że chodzi ci o belkę a nie inne podatki. Chociaż
    ostatnio belka staje się coraz mniejszym problemem w miarę jak
    oprocentowanie kolejnych KO dąży asymptotycznie do zera....

  • 16. Data: 2009-04-23 08:01:21
    Od: miklo <m...@g...com>

    Dnia 22-04-2009 o 12:57:19 aluszka <a...@t...pl> napisał(a):

    > DO tej pory miałam konto w BPH ale tam ściągają prawie 40zł/mies, szukam
    > innej propozycji.

    Ile? Ja w BPH za firmowe płacę 5zł/miesiąc.

    --
    pozdrawiam,
    miklo

  • 17. Data: 2009-04-23 10:24:40
    Od: " wspolna-flaszka.pl" <n...@W...gazeta.pl>

    MarekZ <m...@i...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "aluszka" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

    > mBank będzie idealny

    jak ktos frajer i chce za przelewy placic,
    owtorz osobiste w VW banku jak otrzymas ztoken to otworz firmowe.

  • 18. Data: 2009-04-23 11:10:15
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 22 Apr 2009 12:57:19 +0200, aluszka napisał(a):

    > i US. DO tej pory miałam konto w BPH ale tam ściągają prawie 40zł/mies,
    > szukam innej propozycji.

    Zdradzisz nam, co Cię skłoniło do tak hojnego wynagradzania banku? :)

    No chyba, że masz jakieś super warunki kredytów/pożyczek przy takiej
    opłacie, bo innego sensu nie widzę.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 19. Data: 2009-04-24 08:13:37
    Od: miklo <m...@g...com>

    Dnia 22-04-2009 o 12:57:19 aluszka <a...@t...pl> napisał(a):

    > Witajcie
    [...]

    Odpowiem tutaj, bo nie mogę Ci na priv odpisać. Wstawiaj w polu FROM
    prawdziwy adres, a nie wielokropek :D

    http://www.bph.pl/res/microsite/eharmonium/index.htm

    To ten pakiet za 5zł.

    --
    pozdrawiam,
    miklo

  • 20. Data: 2009-06-09 17:56:10
    Od: NomaD_FH <N...@g...com>

    On 24 Kwi, 10:13, miklo <m...@g...com> wrote:

    > To ten pakiet za 5zł.
    >
    > --
    > pozdrawiam,
    > miklo

    Witaj,

    A widziałeś ile będzie ten pakiet kosztował od 1 czerwca? A
    przepraszam, już kosztuje.
    Mnie się niestety nie uda uciec przed wakacjami (umowy do klientów
    szły od stycznia i muszę czekać, aż spłyną wszystkie pieniądze). Ale
    zaraz po tym, żegnaj BPH, bo 90 zł nie mam zamiaru płacić (60 za
    prowadzenie konta, 30 zł za korzystanie z bankowości internetowej...).

    Grzesiek "Nomad_FH"