  • 1. Data: 2009-04-21 15:08:09
    Temat: karta Furora Lukasa
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Chciałbym przestrzec tych, którzy być może podobnie jak ja myślą, że
    cashback 1% na tej karcie jest naliczany od wszystkich zakupów. Otóż nie
    jest. Ten 1% jest naliczany tylko od zakupów u partnerów programu, których
    lista znajduje się tutaj:
    http://programfurora.pl/partnerzy

    Co do tych ekstra-promocji (np. obecnej promocji - 6% za zakup artykułów
    budowlanych, wyposażenia mieszkań i podobnych) nie jest dla mnie do końca
    jeszcze jasne czy działa to tylko u partnerów albo quasi-partnerów, czy też
    działa rozpoznawanie merchanta po MID. Mam jednak wstępne podejrzenia, że
    nie jest to do końca tylko rozpoznawanie po MID, ale to się okaże w
    najbliższych tygodniach.

    Uważam, że reklamy tej karty oraz Programu Furora nieźle wprowadzają
    konsumentów w błąd. O ile to drugie było dla mnie w zasadzie prawdopodobne
    (choć reklamy i regulamin wyraźnie sugerują coś innego) to bylem przekonany,
    że cashback 1% jest od wszystkich zakupów. Karta po okresie testów pójdzie
    do szuflady. No chyba że kiedyś będę się wybierał na zakupy do firmy MEBLE
    SYNAK, Ekspo, Gzella, Lanoro albo podobnej. Względnie do Apteki Na Lotnisku
    lub Salonu Feminine Collection Wiśniewska Mirosława - cokolwiek tam się
    kupuje. :-)

  • 2. Data: 2009-04-21 15:12:26
    Temat: Re: karta Furora Lukasa
    Od: Otez <r...@p...o2.wytnij.pl>

    MarekZ pisze:

> [...]
    > jednak wstępne podejrzenia, że nie jest to do końca tylko rozpoznawanie
    > po MID, ale to się okaże w najbliższych tygodniach.

    Ja nigdy nie myślałem, że cashback 1% jest od wszystkich zakupów. A co
    do 6% to na razie kupowałem dwa razy jakieś w sumie pierdoły - raz w
    Castoramie i raz w Leroy Merlin - naliczyli jak trzeba wszystko.
    Ale że szykuje mi się mały remont to mam nadzieję, jeszcze parę razy te
    6% dostać z powrotem.

    Pozdrawiam
    O.

  • 3. Data: 2009-04-21 16:35:07
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik "Otez" <r...@p...o2.wytnij.pl> napisał w wiadomości
    > Ja nigdy nie myślałem, że cashback 1% jest od wszystkich zakupów. A co do
    > 6% to na razie kupowałem dwa razy jakieś w sumie pierdoły - raz w
    > Castoramie i raz w Leroy Merlin - naliczyli jak trzeba wszystko.

    Tam chyba jest jakiś limit zwrotu na kartę. Więc na remont może nie
    wystarczyć ;-).

  • 4. Data: 2009-04-21 18:15:23
    Temat: Re: Re: karta Furora Lukasa
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >Castoramie i raz w Leroy Merlin - naliczyli jak trzeba wszystko.
    >Ale że szykuje mi się mały remont to mam nadzieję, jeszcze parę razy te
    >6% dostać z powrotem.

    A ja jestem zawiedziony... że tak późno tą promocję budowlaną zrobili.
    Licząc na szybko to miałbym do przodu jakies 1 k ezłotych :) w samej
    castoramie...
    no coż, życie... :)

  • 5. Data: 2009-04-21 18:48:29
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "sunwick" <s...@W...op.pl> napisał w wiadomości

    > A ja jestem zawiedziony... że tak późno tą promocję budowlaną zrobili.
    > Licząc na szybko to miałbym do przodu jakies 1 k ezłotych :) w samej
    > castoramie...
    > no coż, życie... :)

    Max 200 e-zł do zebrania w tej promocji jest. Co odpowiada wyydatkom 3333
    zł.

  • 6. Data: 2009-04-21 19:05:50
    Temat: Re: Re: Re: karta Furora Lukasa
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    e... to nie mam czego aż tak bardzo żałować, jakies punkciki payback
    dostałem za to w allekarcie

  • 7. Data: 2009-04-22 07:28:44
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    Otez pisze:

> [...]
    > Castoramie i raz w Leroy Merlin - naliczyli jak trzeba wszystko.
    > Ale że szykuje mi się mały remont to mam nadzieję, jeszcze parę razy te

    Hmm, może też się skuszę na to bo mały remont mi się szykuje :)

    Ile czasu trwa otrzymanie takiej karty? Czy są jakieś kruczki i
    niespodziewane opłaty, jakieś ubezpieczenia itd? Generalnie nie
    potrzebuję tej karty, tylko te remontowe 6% kusi, więc pewnie po
    remoncie pójdzie w zapomnienie.

    Jak wygląda podgląd przez internet gdy mam u nich tylko kartę, bez
    konta? Czy coś kosztuje, wydanie tokena itd?

    Nie mogę znaleźć dokumentu na którym kadrowa potwierdzi moje zarobki,
    jest gdzieś taki na ich stronie?

    Karol

  • 8. Data: 2009-04-22 08:04:01
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Karol S" <k...@z...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Czy coś kosztuje, wydanie tokena itd?
    >
    > Nie mogę znaleźć dokumentu na którym kadrowa potwierdzi moje zarobki, jest

    Ale czytałeś, że limit 200 złotych?

    wiatrak

  • 9. Data: 2009-04-22 08:21:37
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    wiatrak pisze:

    > Ale czytałeś, że limit 200 złotych?

    Czytałem, ale to mały remont, poza tym zawsze coś :)

    Karol

  • 10. Data: 2009-04-22 08:27:17
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Karol S" <k...@z...pl> napisał w wiadomości

    > Ile czasu trwa otrzymanie takiej karty?

    Około 14-18 dni od złożenia wniosku.

    > Czy są jakieś kruczki i niespodziewane opłaty, jakieś ubezpieczenia itd?
    > Generalnie nie potrzebuję tej karty, tylko te remontowe 6% kusi, więc
    > pewnie po remoncie pójdzie w zapomnienie.

    Przy otwieraniu karty trzeba powiedzieć, że się chce wyłączyć wszystkie
    płatne ubezpieczenia.

    > Jak wygląda podgląd przez internet gdy mam u nich tylko kartę, bez konta?
    > Czy coś kosztuje, wydanie tokena itd?

    Dobrze wygląda. Blokady są rozbite na poszczególne transakcje, ale nie są
    oopisane. Znaczy opis jest zawsze ten sam: "autoryzacja".

    > Nie mogę znaleźć dokumentu na którym kadrowa potwierdzi moje zarobki, jest
    > gdzieś taki na ich stronie?

    A tego to nie wiem, ja brałem w ofercie "na gębę", innych nie biorę.