  • 1. Data: 2009-04-22 12:06:59
    Temat: Czy opłaca się inwestować w lokaty czy bardziej w polisy lokacyjne?
    Od: e...@g...com

    Dają oczywiście niewielki zysk rzędu 7% - z tym ,że lokaty najlepsze
    są tylko na 3 miesiące, a polise można wykupić na cały rok i ma się z
    górki. Lokata podlega podatkowi Belki, a polisa już nie. Orientuje się
    ktoś w różnicach takich praktycznych, bo ja nie mogę się połapać w
    tych zawiłościach.

  • 2. Data: 2009-04-22 12:10:42
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    e...@g...com wrote:
> [...]
    > górki. Lokata podlega podatkowi Belki, a polisa już nie. Orientuje się
    > ktoś w różnicach takich praktycznych, bo ja nie mogę się połapać w

    Gwarancje BFG (100% do 50k eu) vs gwarancja TU (50%). Latwije
    zbankrutuje TU niz BFG sie wysypie.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 3. Data: 2009-04-22 12:14:51
    Od: Marcin Krasoń - Structus.pl <m...@g...com>

    On 22 Kwi, 14:06, e...@g...com wrote:
    > Dają oczywiście niewielki zysk rzędu 7% - z tym ,że lokaty najlepsze
    > są tylko na 3 miesiące, a polise można wykupić na cały rok i ma się z
    > górki.

    Pamiętaj tylko, że często oprocentowanie polis jest "ubruttowiane",
    czyli podawane takie, jakie miałaby lokata dająca taki sam zysk (bo w
    lokacie musisz odliczyć podatek). Chodzi o to, że polisa lokacyjna 7%
    ubruttowiona to to samo co zwykła lokata 5,67%. Zwróć na to uwagę.

    pzdr,

  • 4. Data: 2009-04-23 09:54:00
    Od: e...@g...com

    On 22 Kwi, 14:14, Marcin Krasoń - Structus.pl
    <m...@g...com> wrote:

> [...]
    > lokacie musisz odliczyć podatek). Chodzi o to, że polisa lokacyjna 7%
    > ubruttowiona to to samo co zwykła lokata 5,67%. Zwróć na to uwagę.

    Tak, wiem o tym. Nawet niektóre banki, jak dnb nord umieszczają tą
    wiadomość pod informacjami o polisie, co robi na początek dobre
    wrażenie. No ale wracając do produktu, to jako że zyski są więcej niż
    porównywalne, to dla mnie lepszy jest produkt na 12 miesięcy. Ciągle
    pojawiają się informacje o cięciach w bankach, ich kryzysach, więc te
    oprocentowanie może zacząć spadać i za 3 miesiące może być już tylko
    4%.

  • 5. Data: 2009-04-27 11:28:08
    Od: v...@g...com

    Polisy lokacyjne jako produkty lokatopodobne są niezłym pomysłem na
    inwestowanie, może nawet interesującym dla ludzi chcących uniknąć
    płacenia podatku belki z tych czy innych powodów. Na rynku jednak
    pojawiły się produkty do nich podobne, zależne od wzrostu kilku spółek
    na giełdzie. To produkty o wiele większym stopniu zagrożenia.

  • 6. Data: 2009-04-27 15:39:03
    Od: Marcin Krasoń - Structus.pl <m...@g...com>

> [...]
    > pojawiają się informacje o cięciach w bankach, ich kryzysach, więc te
    > oprocentowanie może zacząć spadać i za 3 miesiące może być już tylko

    W OF masz 7% na 12 mies.;
    W Toyocie 6,2% na 12M, 6,3% na 24M i 6,4% na 36M;
    W Polbanku 6% na 12M.

    Nie wydaje mi się, by polisolilaty były wyżej oprocentowane.

    pzdr,

  • 7. Data: 2009-04-28 13:13:45
    Od: e...@g...com

    On 27 Kwi, 17:39, Marcin Krasoń - Structus.pl
    <m...@g...com> wrote:

> [...]
    > W Polbanku 6% na 12M.
    >
    > Nie wydaje mi się, by polisolilaty były wyżej oprocentowane.

    Nie twierdzę, że wyżej tylko, że porównywalnie. Trzeba też pamiętać,
    że polisa lokacyjna spełnia też funkcję polisy na życie i dożycie,
    więc można np. kogoś uposażyć na wszelki wypadek. Po prostu osoba
    wybierająca dany produkt finansowy musi patrzeć pod kątem swoich
    potrzeb, skoro warunki finansowe są podobne.

  • 8. Data: 2015-03-04 08:31:27
    Od: n...@g...com

    W dniu wtorek, 28 kwietnia 2009 15:13:45 UTC+2 użytkownik e...@g...com
    napisał:

> [...]
    > wybierająca dany produkt finansowy musi patrzeć pod kątem swoich
    > potrzeb, skoro warunki finansowe są podobne.

    Tak, polisolokaty wydają się być lepsze dla inwestora.
    --
    Bodhi - http://xn--w-co-inwestowa-jxb.netinvest.pl/

  • 9. Data: 2015-03-04 08:59:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik n...@g...com ...

    > Tak, polisolokaty wydają się być lepsze dla inwestora.

    Z choinki spadłes?

  • 10. Data: 2015-03-04 09:05:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-03-04 o 08:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik n...@g...com ...

    > Z choinki spadłes?

    Doradca-spamer.

    --