  • 1. Data: 2009-04-22 05:39:19
    Temat: Skandal w POCZTOWYM - czy mają problemy?
    Od: Janusz Plantagenet <j...@g...com>

    Od kilku dni w pocztowym dzieją się dziwne rzeczy - najpierw nie
    mogłem się zalogować, żeby sprawdzić jakie mam terminy lokat (na
    grupie jest o tym wątek), ale od poniedziałku mam problem z likwidacją
    lokat. Dwie lokaty jakoś udało się zerwać, ale z następnymi nie poszło
    już tak łatwo - cały czas ukazuje się komunikat "Błąd walidacji...".
    Zgłaszałem to wszystko na ichniejszej infolinii kilka razy; pierwszy
    raz przyznała, że są problemy techniczne, drugi raz była zdziwiona,
    trzeci raz obiecała zgłosić to informatykom... I nic, dziś dalej ten
    sam błąd Zaczynam się denerwować. Czy bank pocztowy ma problemy
    finansowe? Czy jakieś inne problemy? Bo nie chce mi się wierzyć, żeby
    takie techniczne problemy trwały w banku tyle dni.

    Pozdrawiam, Janusz

  • 2. Data: 2009-04-22 06:04:57
    Temat: Re: Skandal w POCZTOWYM - czy mają problemy?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Janusz Plantagenet pisze:
> [...]
    > finansowe? Czy jakieś inne problemy? Bo nie chce mi się wierzyć, żeby
    > takie techniczne problemy trwały w banku tyle dni.

    raczej techniczne...i na szczęście ja tam już żadnych lokat nie mam

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-04-22 07:32:37
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > raczej techniczne...i na szczęście ja tam już żadnych lokat nie mam
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS

    Rzeczywiście mieli problemy z logowaniem w niedzielę. Ale popołudniu
    zalogowałem się i zlikwidowałem lokaty, przelali kasę w poniedziałek.
    Najbardziej zaskoczyło mnie , że po likwidacji kolejnych lokat w
    poniedziałek o 8 rano rano, pieniądze z nich były w moim banku juz tego
    samego dnia o 11.36

    wiatrak

  • 4. Data: 2009-04-22 08:36:58
    Od: BK <b...@g...com>

    On Apr 22, 7:39 am, Janusz Plantagenet <j...@g...com> wrote:
> [...]
    > finansowe?  Czy jakieś inne problemy? Bo nie chce mi się wierzyć, żeby
    > takie techniczne problemy trwały w banku tyle dni.

    Boze nie siejcie paniki - zdarza sie [chyba wszystkim bankom], ze maja
    problemy techniczne [jedni mniejsze drudzy wieksze] ale to nie powod
    by siac panike.

    Zdarza sie, ze problemy techniczne ciagna sie w banku dosc dlugo -
    zwlaszcza jesli jest to taki "internetowy" debiutant jak pocztowy.

  • 5. Data: 2009-04-22 08:47:08
    Od: jackyx <j...@g...com>

    Wczoraj zlikwidowałem lokaty, w tym samym dniu kasę miałem na koncie.
    Z logowaniem nie mam problemów.
    To chyba tylko problemy techniczne.

  • 6. Data: 2009-04-22 12:47:08
    Od: d...@p...pl

    On 22 Kwi, 07:39, Janusz Plantagenet <j...@g...com> wrote:
> [...]
    > finansowe?  Czy jakieś inne problemy? Bo nie chce mi się wierzyć, żeby
    > takie techniczne problemy trwały w banku tyle dni.

    Dziękując za zgłoszenie problemów technicznych w funkcjonowaniu Konta
    Klienta w Sklepie lokat informujemy, że monitorujemy wszelkie
    zgłoszenia Klientów w zakresie prawidłowości funkcjonowania systemów
    bankowych i staramy się w miarę możliwości likwidować przyczyny
    wspomnianych problemów. W związku z Pańskim zgłoszeniem również
    podjeliśmy odpowiednie działania zaradcze, jeśli jednak opisywane
    przez Pana problemy wciąż występują bardzo proszę o informację drogą
    mailową na adres i...@p...pl, lub skorzystanie ze
    stosownych formularzy o kontakt dostępnych na stronie Banku.

  • 7. Data: 2009-04-22 13:12:33
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik <d...@p...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

[...]

    Dla mnie "musztarda po obiedzie". Ciekawi mnie dlaczego ponoć Poważny Bank
    ma dostępnych konsultantów telefonicznych do soboty, do godziny 16.00. Ja
    miałem problem w niedzielę. W niedzielę kliencie strzel sobie w łeb.

    wiatrak

  • 8. Data: 2009-04-22 13:27:03
    Od: Bank Pocztowy <d...@p...pl>

    On 22 Kwi, 15:12, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:
> [...]
    > ma  dostępnych konsultantów telefonicznych do soboty, do godziny 16.00.  Ja
    > miałem problem w niedzielę. W niedzielę kliencie strzel sobie w łeb.

    Odpowiadając na postawione przez Pana pytanie,można pozostawić
    wiadomość o nieprawidłowościach w funkcjonowaniu systemów bankowych po
    godzinach pracy Call Center oraz w niedziele i dni świąteczne za
    pośrednictwem w/w adresu e-mail bądź odpowiednich formularzy
    dostępnych na stronie Banku. W takiej sytuacji należy spodziewać sie
    kontaktu ze strony konsultanta następnego dnia roboczego.

    Pozdrawiam,
    Dagmara Korcz

  • 9. Data: 2009-04-22 17:30:52
    Od: Ra <a...@a...com>

    d...@p...pl pisze:

    > Dziękując za zgłoszenie problemów technicznych w funkcjonowaniu Konta

    Lepiej nie podawać swojego adresu w usenecie jeśli nie chce się mieć
    zaspamionej skrzynki

  • 10. Data: 2009-04-22 19:56:11
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl>

    Wczoraj zlikwidowałem lokaty, w tym samym dniu kasę miałem na koncie.
    Z logowaniem nie mam problemów.
    To chyba tylko problemy techniczne.

    również u mnie OK
    w pn zlikwidowałem lokate - ostatnią ze względu na mizerne oprocentowanie
    we wtorek pieniążki na koncie tak wiec likwidacj i kaska bez żadnych
    problemów