  • 1. Data: 2009-04-21 16:41:01
    Temat: Eurobank - kara za zerwanie lokat, autoryzacja tokenem
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Cześć,

    Chciałbym się zapytać obecnych klientów Eurobanku o następujące rzeczy:

    - Jak się ma kwota 10 zł do zerwania lokaty 7- i 14-dniowej? Czy w
    przypadku ich zerwania zawsze jest pobierana? Czy tak się dzieje nawet
    jeżeli lokata jest automatycznie przedłużania i zerwanie następuje na
    więcej niż 14 dni od złożenia dyspozycji otwarcia, ale mniej niż 14 dni
    od dnia w którym została poprzednio automatycznie przedłużona? Czy
    jedynym sposobem na ominięcie opłaty jest wtedy zmiana dyspozycji na
    koniec obecnie trwającego okresu lokaty, tak, żeby kapitał+odsetki
    został przesłany na ROR?

    - Jak autoryzuję operacje gdy nie wybiorę żadnego z tokenów? Czy później
    będę mógł przejść na TokenGSM bezpłatnie?

    Dzięki za rozwianie moich wątpliwości.

    Jacek

  • 2. Data: 2009-04-21 16:55:09
    Od: Peet <w...@y...com>

    XYZ pisze:

    > - Jak autoryzuję operacje gdy nie wybiorę żadnego z tokenów? Czy później
    > będę mógł przejść na TokenGSM bezpłatnie?

    Jak bez tokena, to ustalasz w placówce zaufane przelewy które nie trzeba
    autoryzować kodami. Niestety, jesteś wtedy tylko ograniczony do tych
    przelewów.

  • 3. Data: 2009-04-21 17:03:05
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > jedynym sposobem na ominięcie opłaty jest wtedy zmiana dyspozycji na
    > koniec obecnie trwającego okresu lokaty, tak, żeby kapitał+odsetki
    logicznie byłoby tak, że ww. opłata byłaby pobrana jeżeli zerwałbyś
    lokatę przed pierwszą kapitalizacją

    > - Jak autoryzuję operacje gdy nie wybiorę żadnego z tokenów? Czy później
    > będę mógł przejść na TokenGSM bezpłatnie?
    tak

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2009-04-21 18:09:01
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    XYZ pisze:
    >Czy jedynym sposobem na ominiÄ?cie opĹ?aty jest wtedy
    > zmiana dyspozycji na koniec obecnie trwajÄ?cego okresu lokaty, tak,
    > Ĺźeby kapitaĹ?+odsetki zostaĹ? przesĹ?any na ROR?

    dokladnie.
    Ja mam kilka mniejszych lokat tygodniowych, ktore w miare potzreb
    edytuje zmieniajac forme zakonczenia.
    Do tego 5 Ko, gdzie mozna przerzucac pieniadze z konczacych sie lokat

  • 5. Data: 2009-04-21 20:54:18
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-04-21 20:09, krzysztofsf wrote:

    > dokladnie.
    > Ja mam kilka mniejszych lokat tygodniowych, ktore w miare potzreb
    > edytuje zmieniajac forme zakonczenia.
    > Do tego 5 Ko, gdzie mozna przerzucac pieniadze z konczacych sie lokat
    Co oznacza 5 Ko?
    Czyli rozumiem, że gdybym zerwał np. 7-dniową lokatę, która została
    założona miesiąc temu i odnowiła się już z automatu 4 razy, to również
    naliczyliby karę za zerwanie, tak?

  • 6. Data: 2009-04-21 22:18:39
    Od: Schliesky <t...@m...pl>

    Trochę z innej beczki - zastanawiam się, czy jednak nie wziąć debetówki
    w eurobanku, bo przelewanie kasy do mBanku może być upierdliwe, ale
    trochę nieswojo bym się czuł z kończącymi się lokatami, które będą
    lądować na koncie podpiętym pod kartę.

    Jest na to jakiś sposób w EB, oprócz wzięcia karty do konta
    oszczędnościowego, co mi się średnio podoba, bo raz opłata za wydanie, a
    co ważniejsza chora prowizja na wypłaty w obcym bankomacie, a karta do
    podstawowego konta tą prowizję ma dość przyjemną.

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail

  • 7. Data: 2009-04-22 04:58:56
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    XYZ pisze:

    > Co oznacza 5 Ko?
    > Czyli rozumiem, że gdybym zerwał np. 7-dniową lokatę, która została
    > założona miesiąc temu i odnowiła się już z automatu 4 razy, to również
    > naliczyliby karę za zerwanie, tak?

    Dostałem na ten temat 2 sprzeczne odpowiedzi. Jedną od "czata", drugą od
    pracownika oddziału banku. Niestety, żadnej nie zapisałem na dysku.
    Jedna była jw, tzn tak, jak rozumiesz - mniej wygodna dla klienta. Druga
    - że po drugim automatycznym odnowieniu 7-dniowej, "kary" za zerwanie
    już nie ma. Jest tylko % = 1% od ostatniej kapitalizacji.

    Może ktoś dociekliwy przyciśnie odpowiednią panienkę i poda tutaj
    odpowiedź z jej nazwiskiem, datą i godziną rozmowy? :)

    A marketigowcy z EB - śpią?

    --

    Pzdr.
    bzd.

  • 8. Data: 2009-04-22 05:08:29
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    Schliesky pisze:
> [...]
    > w eurobanku, bo przelewanie kasy do mBanku może być upierdliwe, ale
    > trochę nieswojo bym się czuł z kończącymi się lokatami, które będą

    Miałeś odp. od Krzysztofsf.
    Popinaj lokaty pod RO, to kasa wyląduje na RO.

    2. Jeśli konto w EB traktować jako lokacyjne, a nie operacyjne - to nie
    ma najmniejszego powodu, aby mieć do niego debetówkę.

    3. Ponieważ wiesz z góry kiedy lokata się skończy - możesz ustawić
    przelew do mB z datą przyszłą (ale nie z RO). Uwaga: w EB to już nie
    jest przelew, a zlecenie (jednorazowe)

    --

    Pzdr.
    bzd.

  • 9. Data: 2009-04-22 05:17:35
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    bzdreg pisze:

    > 3. Ponieważ wiesz z góry kiedy lokata się skończy - możesz ustawić
    > przelew do mB z datą przyszłą (ale nie z RO). Uwaga: w EB to już nie
    > jest przelew, a zlecenie (jednorazowe)

    Poprawka - można z datą przyszłą z RO też, ale w przyszłości uwaga na
    pułapkowe opłaty.

    --

    Pzdr.
    bzd.

  • 10. Data: 2009-04-22 05:32:09
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 21 Kwi, 22:54, XYZ <j...@m...bin> wrote:

    > Co oznacza 5 Ko?

    Konto oszczednosciowe (eurobankowe w tym przypadku)

    > Czyli rozumiem, że gdybym zerwał np. 7-dniową lokatę, która została
    > założona miesiąc temu i odnowiła się już z automatu 4 razy, to również
    > naliczyliby karę za zerwanie, tak?

    Oczywiscie.
    To taka gra z bankiem, podobnie jak z kartami kredytowymi i splata w
    GP- daja ci zarobic, ale staraja sie cie zlapac na bledzie i
    skasowac :)