  • 1. Data: 2009-04-21 19:11:25
    Temat: Transakcje zbliżeniowe pay-pass
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dziś próbowałem przetestować w coffeeheaven w alejach jerozolimskich ale
    niestety nikt ze sprzedawców nie umiał obsłuzyć takiej transakcji.

    kilka dni temu byłem w McD w Galerii Mokotów i bez problemu

    Dziś także byłem w Żabce, sprzedawca sam zeznał, że szefowa go nie
    przeszkoliła w zakresie kart zbliżeniowych, ale spróbował, wszedł w menu >
    ssprzedaż > OK i pokazała się kwota dozaakceptowania na monitorku... po
    zbliżeniu karty transakcja dokonała się, kwity się wydrukowały.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Galeria foto Piętrus KM Bombardier http://foto.3mam.net