  • 71. Data: 2023-04-03 15:18:44
    Temat: Re: frankowicze
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-04-03 o 08:04, J.F pisze:
    > Jeszcze mogły przeanalizować unijne prawo i ostrzec banki

    Czyścisz mi 3 monitory ;-)

    Unijne prawo gra jak sądokracja i komisarze zagrają ;-)

    Choć jeśli ktoś ma trochę rozumu to wie że śmierdzi to socjalizmem i
    można w tym gównie się umoczyć.

    Czy banksterscy prawnicy mieli/mają rozum? ;-0

  • 72. Data: 2023-04-03 15:24:03
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-04-02 o 16:59, cef pisze:

    > No takie są fakty, że Master myślał, że banki w komórce
    > złoto składują?

    Znaczy rentowność banków oblicza się w oparciu o zerowe zyski?

    I Niemczech też?

    Weź ty chłopie zostaw w spokoju tego biednego kota -)

    Podważasz właśnie istnienie tysięcy banksterkich krawatów ;-)

  • 73. Data: 2023-04-03 15:47:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 3 Apr 2023 13:43:19 +0200, _Master_ wrote:

    > Pisząc to co chciałeś uzyskać? Co to kogo obchodzi i co ma do sprawy?

    Moze obchodzic rzad, ktoremu nagle wszystkie banki zbankrutuja,
    moze obchodzic obywateli, ktorym banki nie wyplacą ich pieniedzy,
    i moze obchodzic frankowiczów, ktorym tez juz nie wyplaci.
    No chyba, ze oni jeszcze nie splacili, to moze nie beda mieli
    problemu, choc przy tych wszystkich teoriach sadowych, to bym uwazal.

    Na szczescie nadzor dzialal, rzad działał i wydaje sie, ze banki beda
    mogly to udzwignąć. Moze z wyjatkiem frankowiczow z Getinu, ktorych
    chyba rzad wych* :-)

    > Lobbing banksterki za to działa BARDZO DOBRZE.

    Z wyjatkiem Czarnieckiego.
    I paru innych, co padli ..

    > A tacy poplecznicy w internetach usiłują mataczyć i umniejszać winę banków.

    A gdzie ta wina w twoim przypadku?

    > PS. jesteś kolejnym co stwierdził że wydawania naszych podatków na
    > niesprawny system nadzoru jest marnotrawstwem pieniędzy i tylko
    > podtrzymuje ułudę plebsu że banki są "instytucjami zaufania publicznego"
    > TFUUUUU

    Na razie sie w miare sprawdza.

    > Długo nad tym myślałeś? ile Ty masz lat i gdzie pracujesz?
    > Z ciekawości pytam bo wypowiadają się tu niby wykształceni ludzie a nie
    > dostrzegają FAKTÓW.
    > Co poszło z nimi nie tak? ;-)

    A te FAKTY to niby jakie?
    Bank cie pistoletem zmusil do podpisania kredytu frankowego ?

    J.

  • 74. Data: 2023-04-03 15:56:06
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    > Czy w całej Twej twórczości zawarłeś jakąkolwiek informację?

    Informacja jest krótka

    banksterka poległa w sądach i trybunałach co nie miało mieć miejsca

    Teraz kombinują jak najgłośniej jęczeć i jak straszyć

    niech mnie teraz pocałują...

    ci wszyscy poplecznicy co tu biją pianę.

    Ty to nawet nie wiadomo co Ty bijesz ;-)

  • 75. Data: 2023-04-03 16:09:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 3 Apr 2023 15:18:44 +0200, _Master_ wrote:

    > Czyścisz mi 3 monitory ;-)
    > Unijne prawo gra jak sądokracja i komisarze zagrają ;-)

    No wiesz ... tak jak nasi sedziowie mają orzekac wedle ustaw,
    czy ostattnio - wedle konstytucji i ustaw,
    tak ci z TSUE wedle unijnych przepisów.

    Ale akurat tutaj przepisy sie wiele nie zmienily, i co grozi teraz,
    grozilo i wtedy.

    Nasi banksterzy o tyle usprawiedliwieni, ze świeżo w Unii byliśmy ...

    > Choć jeśli ktoś ma trochę rozumu to wie że śmierdzi to socjalizmem i
    > można w tym gównie się umoczyć.
    > Czy banksterscy prawnicy mieli/mają rozum? ;-0

    Honorarium wzięli z góry?
    To mieli :-)

    J.

  • 76. Data: 2023-04-03 18:39:55
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 3 kwi 2023 o 16:09, J.F pisze:

    > Honorarium wzięli z góry?
    > To mieli :-)

    Wypadałoby konkretne osoby (twórców umów -- nie ,,kułaków'')
    osądzić i ewentualnie ukarać.

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'

  • 77. Data: 2023-04-03 18:54:15
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 3 kwi 2023 o 13:43, _Master_ pisze:

    > Pisząc to co chciałeś uzyskać? Co to kogo obchodzi i co ma do sprawy?

    Mastera nie interesuje -- kto zapłaci... Oby zapłacił JEMU!!!

    Winny zostanie ukarany czy niewinny -- nieważne, oby Masterowi anulowano
    kredyt, oby mógł zaciągnąć kolejny kredyt i oby mógł żyć ponad stan na
    koszt innych ludzi...

    Co chyba oczywiste!
    Banki nie są zwykłymi firmami -- podlegają KNF itp...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'

  • 78. Data: 2023-04-03 19:19:02
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 3 kwi 2023 o 15:47, J.F pisze:

    > Moze obchodzic rzad, ktoremu nagle wszystkie banki zbankrutuja,

    Rząd już urządza się!!!

    Banki, by spłacić Mastera -- okradną kogoś...
    (może kogoś innego, może nawet Mastera -- ale inną metodą)
    Rozmyją dług...

    > moze obchodzic obywateli, ktorym banki nie wyplacą ich pieniedzy,

    Plajta małego banku to małe piwo -- inni zapłacą... Ale plajta
    wszystkich banków -- to zdarzenie porównywalne z światową wojną?...

    > i moze obchodzic frankowiczów, ktorym tez juz nie wyplaci.

    Otóż to...

    > No chyba, ze oni jeszcze nie splacili, to moze nie beda mieli
    > problemu, choc przy tych wszystkich teoriach sadowych, to bym uwazal.

    Może nie spłacą -- lecz stracą mieszkanie?... Które syndyk sprzeda
    swojakom za bezcen?...

    > Na szczescie nadzor dzialal, rzad działał i wydaje sie, ze banki beda
    > mogly to udzwignąć. Moze z wyjatkiem frankowiczow z Getinu, ktorych
    > chyba rzad wych* :-)

    Ogólnie chyba cała PiSowska zabawa tak była prowadzona, by skasować
    banki Czarneckiego... Nie bronie Czarneckiego, bo z jego obsługantami
    trudno było dojść do porozumienia, ale ogólnie nie pochwalam łajdactwa...

    Master>> A tacy poplecznicy w internetach usiłują mataczyć i umniejszać
    winę banków.

    > A gdzie ta wina w twoim przypadku?

    > A te FAKTY to niby jakie?
    > Bank cie pistoletem zmusil do podpisania kredytu frankowego ?

    Otóż to!!! Być może przed laty Master darł mordę -- żądając udzielenia
    mu kredytu z abuzywnymi zapisami, jak dziś drze mordę :) o swej
    krzywdzie...

    -=-

    Na moje oko Master poparzył się zabawkami a teraz szuka pomocy, zwalając
    winę na innych, którzy mu przed laty nie zabrali gorących zabawek, mając
    go za rozumnego...

    -=-

    Nie popieram łamani prawa -- ale też nie popieram łamani umów!!!
    Prawo to też jakaś społeczna umowa...

    Może więcej nadzoru -- mniej cofania czasu?...

    Dlaczego Master, widząc łamanie prawa nie zgłosił się do prokuratury
    czy policji? -- wygląda na kumatego w tej sprawie! (takiego udaje!)
    Może zgłosił się, ale nie był wysłuchany?...

    -=-

    Mieszkania są zbyt drogie -- znaczny udział w tej drożyźnie mają cwane
    prawa dające zysk swojakom pod przykrywką dbałości o mieszkańców...

    Bezprawne umowy bankowe zbytnio obciążają kredytobiorcę/inwestora?
    -- ale prawne umowy bankowe być może uniemożliwią kupno/zbudowanie
    mieszkania w ogóle...

    -=-

    Państwo (absurdalnymi prawami budowlanymi i wysokimi podatkami)
    zmusza ludzi do zawierania bezprawnych umów kredytowych -- by po
    latach karać nie {} winnych tego stanu rzeczy, lecz słabych/bezsilnych...

    Żaden sąd skutecznie nie nakaże wypłacenia odszkodowania komuś, komu
    brak szmalu na to odszkodowanie, dlatego ani chybi państwo przymknie
    oko na kolejne przekręty bankowe umożliwiające ,,naprawienie szkód''...

    Na razie podwyższana (choćby tarczami) jest inflacja rozcieńczająca
    złotówkę... Co jeszcze wykombinują dobrodzieje? -- by pozyskać
    głosy wyborców, zamiataniem problemów pod dywan...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'

  • 79. Data: 2023-04-03 19:32:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 3 Apr 2023 19:19:02 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> [...]
    >
    > Plajta małego banku to małe piwo -- inni zapłacą... Ale plajta
    > wszystkich banków -- to zdarzenie porównywalne z światową wojną?...

    Ale może właśnie nie plajta - jesli to stosunkowo nieduze pieniądze
    i % udziału w kredytach, to NBP/rzad pomoże, banki nie splajtują,
    tylko nie będą zarabiały przez pare lat ... i dobrze im tak,
    zagranicznym imperialistom :-)

    > Otóż to...

    > Może nie spłacą -- lecz stracą mieszkanie?... Które syndyk sprzeda
    > swojakom za bezcen?...

    Normalnie tak nie powinno byc, ale przy tych teoriach anulowania ...
    ze to nie saldo, ale dwa zobowiązania ... mogl byc bicz na banki,
    a zrobi sie bicz na frankowicza :-)

    > Ogólnie chyba cała PiSowska zabawa tak była prowadzona, by skasować
    > banki Czarneckiego... Nie bronie Czarneckiego, bo z jego obsługantami
    > trudno było dojść do porozumienia, ale ogólnie nie pochwalam łajdactwa...

    Ale akurat wydaje się, ze sam sobie winny.
    Jego banki zamiast osiagać zysk i wychodzic z dołka to stale straty i
    straty.
    A przejeto je jak juz zarząd zglaszał grożącą niewypłacalność.

    > Mieszkania są zbyt drogie -- znaczny udział w tej drożyźnie mają cwane
    > prawa dające zysk swojakom pod przykrywką dbałości o mieszkańców...

    nie wiem o jakie Ci chodzi ... ale fakt, ze ochrona lokatorow sięgnęła
    jakiejs paranoi.

    No coz, moze to jest pomysł na tanie mieszkania - wystraszyc
    bogatszych, niech nie kupują na wynajem ..

    J.

  • 80. Data: 2023-04-03 21:58:35
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-04-03 o 15:24, _Master_ pisze:

    > Znaczy rentowność banków oblicza się w oparciu o zerowe zyski?
    >
    > I Niemczech też?

    A gdzie ja napisałem, że zerowe?
    I co mają Niemcy do tego?
    Może jeszcze księża?

    > Weź ty chłopie zostaw w spokoju tego biednego kota -)
    >
    > Podważasz właśnie istnienie tysięcy banksterkich krawatów ;-)

    Sam się podważyłeś. Zysk jest dobry jak jest na papierze,
    ewentualnie skonsumowany-rozdany-zainwestowany.
    A nie leżący w skarbcu jak Ty myślisz.