  • Data: 2023-03-29 02:43:27
    Temat: Re: frankowicze
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28 mar 2023 o 18:29, _Master_ pisze:

    > Chłosta na placu manewrowym.

    Najpierw sąd...

    Biegli (jak opisani przeze mnie) i sędziowie -- tracący
    wątek podczas wypowiedzi...

    - ten sam sędzia podczas tej samej rozprawy:
    - biegli są dobrzy, bo w innych sprawach są dobrzy
    - biegła Dziób popełniła fatalny błąd, ale w innej
    sprawie, a nie można mieszać spraw...

    - biegła może zbierać dowody ukradkiem
    - ja nie mogę zbierać dowodów ukradkiem

    - sąd proponuje niepowoływanie okulisty
    (okulistę powołał dopiero na moją prośbę)

    - sąd odrzuca legalnie zdobyte dowody w sprawie, bo zostały
    złożone wraz z dowodami kontrowersyjnie pozyskanymi...

    - decyzja podjęta parę dni po wyroku

    gdybym był złośliwy -- ciągnąłbym sprawę w sądzie I instancji mimo
    wydanego tam wyroku oraz przekazania sprawy sądowi II instancji

    https://ene.ct8.pl/zdrowie/Renta/okregowy/48i.png <- wyrok 17 maja
    https://ene.ct8.pl/zdrowie/Renta/okregowy/56i.png <- decyzja 19 maja
    (od tej decyzji mogłem odwołać się w ciągu siedmiu dni)
    https://ene.ct8.pl/zdrowie/Renta/okregowy/55i.png <- 20 maja

    - okulistka:
    - przyczyną niedowidzenie
    - był rozbieżny zez
    (dowody wskazują, że był zbieżny zez,
    czyli rozbieżnego nie mogło być)
    - i była duża różnica wady refrakcji
    (dowody wskazują, że różnica była
    bardzo mała, być może żadna)

    - nie miała pojęcia o astygmatyzmie
    mowy tu nie ma o drobnej pomyłce mierniczej, bo:
    - biegła przelicza notację ujemnych cylindrów na dodatnie
    (opisałem starannie -- ale kto w RP potrafi dziś czytać?...)
    - różnica 4 dioptrii w astygmatyzmie to bardzo dużo
    a miernicze metody sprzed pół wieku pozwalały na określenie
    tej wady z dokładnością lepszą niż pół dioptrii

    - pulmonolog:
    - nie ma pojęcia o podstawowych lekach -- beta2-mimetykach
    (nie wie, że tak sobie szkodzą beta1-blokerom; ?1 vs ?2)
    - nie są jej potrzebne wykresy spirometrów
    (wystarczy napalcowy pulsoksymetr -- dziś dobrze nam znany)
    - wodę w opłucnej mego ojca zdiagnozowała jako niemal
    pewny nowotwór oskrzela [to akurat nie jest jej wina...
    zobaczyła wodę w płucach, więc pomyślała, że żyje w tej
    wodzie rak... rozumiem ją doskonale...]
    - pyta o wielkość moich jąder
    [zapewne są potrzebne do oddychania -- jak kobiece piersi]

    - neurolog:
    - wyniki neuroobrazowych (RTG, MR) badań uznaje za bezwartościowe
    wobec jej oceny w sytuacji, gdy te wyniki nie zgadzają się z
    jej
    oceną, uzyskaną metodą... telepatyczną?... (nie słuchała tego,
    co mówiłem, nie czytała tego, co pisałem -- przykładowo
    uporczywie
    twierdziła, że pisałem i mówiłem o bólu mego kręgosłupa...
    ja zaś
    nie skarżyłem się i nie skarżę się na ból kręgosłupa, lecz na:
    drętwienie nogi i ręki, zanikanie czucia w ręce, ból w okolicy
    nerek -- ludzki kręgosłup nie jest pionowy, lecz jet
    poziomy?...
    tracenie równowagi -- parę razy nie dosłownie mogłem stać,
    miewam
    spore zaburzenia czucia równowagi... rzecz jasna nie piję
    alkoholu,
    nie narkotyzuję itd... tracenie równowagi zazwyczaj jest
    poprzedzane
    długotrwałym siedzeniem -- choćby w samochodzie... objawia się
    nagle, zanika bardzo powoli...)

    Drobnostką w tym wszystkim jest nieumiejętność pisania owych biegłych --
    ludzi rzekomo
    wysoko kształconych... [może na rusztowaniach?... może w wieżowcach?...]

    > Takie nienowoczesne fujjj

    > Ale jak skuteczne ;-)

    Jak?

    --
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'