  • Data: 2023-03-29 18:05:03
    Temat: Re: frankowicze
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28 mar 2023 o 18:27, _Master_ pisze:

    M> To nie ma nic do rzeczy

    Nie ma! Ale czym jest owe 'to'?

    - Kali zyskać na wadliwej umowie to dobry czyn
    - Kali stracić na wadliwej umowie to zły czyn

    M> Było trochę bicia piany

    Przypomnisz to pianobicie o wadliwości umów
    dających bezprawne zyski kredytobiorcom?...

    M> i żadnych ruchów państwowych. I bardzo dobrze.

    Bardzo dobrze, że nie było ruchów państwowych?
    Bardzo dobrze, że było pianobiecie?
    Bardzo dobrze, że pianobiecia było niewiele?
    (tylko trochę)

    -=-

    'Bicie piany' jest wpompowywaniem/wtłaczaniem powietrza w jaja -- celem
    zwiększenia objętości ,,konglomeratu''... Tak więc bicie piany implikuje
    istnienie samych jaj -- powołasz się na owe jaja?...

    (nie można ubić piany wtłaczaniem powietrza w powietrze)

    -=-

    Jeśli tych jaj nie przytoczysz -- uznam Twe dzieła za pustosłowie?...

    Wg mnie ogólnie niczego nie piszesz -- poza słowami... Nierzadko
    obraźliwymi, drażniącymi, niekiedy jakoś ;) górnolotnymi...

    - co nie ma do rzeczy?
    - czym są owe jaja z pianobicia?
    - jakież ruchy państwo ma czynić bez skarg poszkodowanych
    (ludzie raczej ;) pragnęli tych kredytów)
    - bardzo dobrze? -- co jest dobrem?...
    - nieprzeszkadzanie w budowaniu wadliwych umów
    - budowanie wadliwych umów
    - bicie piany?
    - mała ilość piany?...

    -=-

    Wracając do wysokiej (gdyż zdecydowanie dwucyfrowej) inflacji -- nie
    jest złem? Jest dobrem? Chyba nie wiedzą tego Amerykanie itp. -- gdyby
    wiedzieli, może wprowadziliby owo dobro także u siebie?... Może im
    powiedzmy o tym, że wysoka inflacja jest dobre?! Może ucieszą się?!
    Może będą skakali z radości?! -- znalezieniem/wprowadzeniem dobra...

    -=-

    Choć używasz (Masterze) małej liczby słów -- stosunek/iloraz
    wagi_wypowiedzi
    do
    długości_wypowiedzi
    jest u Ciebie bardzo niski/mały...

    To moje odczucia -- być może nie tylko moje...

    -=-

    [głównie widzę u Mastera: emocjonalny chaos; lekką agresję;
    przeświadczenie o jego nadludzkich wartościach -- o wyższości
    nad ogółem; pewność siebie -- wg mnie bezpodstawną...]

    --
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'