  • Data: 2023-03-29 19:24:59
    Temat: Re: frankowicze
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 29 Mar 2023 18:44:30 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Otóż to... Jazda przy [nieprzestępczej?] bandzie...

    > USA, Wielka Brytania, Francja, Niemcy, Japonia...

    > Gdzie to szczęście?

    Tzn ... wygral wybory w 2005, i IMO trafil w hosse. Bez swojej
    zaslugi.
    W 2007 sie rozłamał, przegral kolejne wybory ... i zaraz przyszedl
    kryzys 2008. Swiatowy, bez zwiazku z PiS czy PO.

    potem wygral w 2015 ... i tu gdzies swiat sie otrząsał z kryzysu 2008.
    Choc akurat w USA mala recesja.
    W dodatku ten durny Tusk im okradl OFE i zapewnil finsowanie na pare
    lat.

    I dopiero Covid w 2020 mozna nazwac pechem.

    > Nie wiem, co nie zastawia JFa -- mnie nie zastanawia Masterowe
    > zaprzeczanie oczywistości. Inflacja najwyższa od dekad, ale wg
    > Mastera OK!!! Rozdwojony (może nawet roztrojony?) dług rządu RP,

    Nie taki duzy, bo zgrabnie ukrywają :-)

    > wysoka inflacja, protestacyjny tryb rozmów społeczeństwa (zyskują
    > głośni/krzykliwi) pozorne wzrosty płac -- ale wg Mastera OK!!!
    > Poważne zatargi z UE (od której Polska jest uzależniona) ale
    > wg Mastera OK!!
    >
    > Ważne, by umowy kredytowe anulowano -- anulują, więc OK!!!
    > Chwała Najwyższej PiS!! Parafrazując -- anulują i do przodu...

    Master ma widac w **** inne sprawy, jemu szczescie zapewni anulowanie
    kredytu :-)

    Widac juz zapomnial, jak mu Duda obiecal pomoc ... w 2015.
    I jak pomógł?

    Ale moze i dobrze, ze nie pomógl, bo teraz nie byloby co anulowac :-)

    J.