  • 11. Data: 2012-09-04 22:43:03
    Temat: Re: fiskus zainteresowal sie MoneyBackiem
    Od: www2 <t...@g...com>

    no ale oplate za karte mozna bedzie wykazac jako koszt uzyskania tego dochodu ? ;-)

    co za chore panstwo przesiakniete nepotyzmem... najgorzej jak sie tworzy stanowiska
    "pod rodzine" i zatrudnia matolow, to potem wymyslaja rozne interpretacje

    niestety - obstawiam ze cashback (moneyback dokladnie) skonczy jak lokaty
    antybelkowe... zlodziejskie panstwo

  • 12. Data: 2012-09-05 09:51:10
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    > Co z orzechami z BGZ?

    no na pewno trzeba będzie odliczyć 5-8 zeta miesięcznie opłaty za kartę,
    przecież, gdyby nie orzechy, to nie miałbym konta w bgż,

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 13. Data: 2012-09-05 10:02:13
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    lolekanabolek napisał(a) :

    > no na pewno trzeba będzie odliczyć 5-8 zeta miesięcznie opłaty za kartę,
    > przecież, gdyby nie orzechy, to nie miałbym konta w bgż,

    I złożyć wypowiedzenie. Ileż można robić zakupów/wypłacać? Do d... z
    menadżerem finansów, jeśli menagerowanie staje się coraz bardziej
    czaso- i kosztochłonne.
    Ot, sama wizyta w Realu: dojazd+stanie do kasy = 30-45min, paliwo 2
    zł. Człek się napracuje w pocie czoła, a pani na kasie wesoło
    oznajmi: sorry Winnetou, ale właśnie zdałam gotówkę i mam tylko 50
    zł ;-)
    Co jeśli mamy podobnych kart kilka?;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 14. Data: 2012-09-05 11:43:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "lolekanabolek" 5047046e$0$26698$6...@n...neostrada.pl

    > no na pewno trzeba będzie odliczyć 5-8 zeta miesięcznie opłaty za kartę,
    > przecież, gdyby nie orzechy, to nie miałbym konta w bgż,

    Zatem trzeba jakoś to uregulować. Jak odliczać koszty karty, skoro
    to prywatne konto?! Kolejny problem -- czy należy odliczyć koszty
    dostępu do netu? Bez tego lania może nie miałbym tego dostępu? Co
    z paliwem (post poniżej Twego) i w ogóle z kosztami pozyskania
    50 dobrych wiśni?

    I czy podatek należy odprowadzić od 5 kpln, czy od 42/50/45 złotych?
    A może ukarać za ukrywane dochody sprzed miesięcy, czy nawet lat?!

    -=-

    Przypomnę może -- żyjemy w kraju, w którym na śmierć skazywano
    bohaterów a zbrodniarzy ułaskawiano. Już raz wspominałem (przy
    okazji 130 złotych i Eurobanku) o Emilu Fieldorfie. Sowieci go
    skazali na Syberię, Polacy zaś powiesili. A takich ludzi
    (zamordowanych przez polskie państwo) jest cała masa.

    -=-

    Wiem... Modlitwy biskupów dały rezultaty -- wróciłem
    na łono Kościoła rzymskokatolickiego... ;) Już nie
    jestem przeciwnikiem tegoż Kościoła... I na dodatek
    nie za sprawą dogniatania mnie, nędzy materialnej,
    bólu, utrapienia, ale jakoś inaczej... Za sprawą
    Boskiej interwencji...

    Otóż biskupi teraz mówią to samo, co ja mówię
    od lat -- Polakom potrzebna odnowy moralnej.

    [ale jak tu odnowić tę moralność, dyrektorze Łazewski,
    kopulujący ze studentkami tak, jak rektor Szabłowski?]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2012-09-05 16:01:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Zbynek Ltd. wrote:
    > a pani na kasie wesoło oznajmi: sorry Winnetou, ale właśnie zdałam
    > gotówkę i mam tylko 50 zł

    sklep ma miesc z czego wydac reszte. A ze reszty nalezy sie 50 zl, to
    widac golym okiem.
    mandat mozna zarobic z taki tekst.

  • 16. Data: 2012-09-05 16:28:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-09-05 16:01, witek pisze:

    > sklep ma miesc z czego wydac reszte. A ze reszty nalezy sie 50 zl, to
    > widac golym okiem.
    > mandat mozna zarobic z taki tekst.

    Poproszę o podstawę do mandatu za brak reszty (jak również podstawę do
    obowiązku "mania" na wydanie reszty).

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2012-09-05 17:00:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." k270ub$dg1$...@n...news.atman.pl

    > I złożyć wypowiedzenie. Ileż można robić zakupów/wypłacać? Do d... z

    Ja zaraz pojadę po mleko. Od 2 dni już nie mam. Dlaczego
    miałbym przy okazji kupna 12 litrów nie wziąć 200 złotych?
    Realne mleko -- 195 groszy Zambrowskiego 3.2%, czyli raczej tanio.
    Ja kupię jeszcze tańsze, bo odchudzam się -- nieskutecznie.

    > menadżerem finansów, jeśli menagerowanie staje się coraz bardziej czaso- i
    kosztochłonne.

    A jest coraz bardziej chłonne? IMO nie jest. IMO uczy oszczędności
    i kalkulacji na niskim poziomie. Dodawanie jest przemienne? -- nie
    jest. ;)

    1+2+3+4=4+3+2+1

    Ale pododawaj drobne kwoty i grube...

    Milion dodać 1/milion to nadal milion.

    Zatem milion dodać 1/milion dodać 1/milion to nadal milion.

    Mamy tedy ;) milion dodać 1/milion .. dodać 1/milion ciągle milion.
    A miedzy tymi kropkami -- milion dodawań po 1/milion? A może miliard
    takich oddań? A może milion milionów?

    Teraz zsumuj to inaczej -- najpierw miliard dodań (czyli milion) a do tego milion.

    -=-

    Życie to nie dodawanie z zaokrągleniami?
    Właśnie te zaokrąglenia uczą.

    Nauczysz się manipulowania małymi kwotami (50 wiśni na rok -- jak
    było 5 lat temu) to bóg da ci więcej -- 50 wiśnie na miesiąc.
    A jeśli i to Cię nie zmęczy, dostaniesz 50 wiśnie (orzechów bądź
    obwarzanków) dziennie.

    Purzecki (kiedyś ;) pisałem o nim) pobił mnie. W efekcie uczyłem
    się samoobrony (pewnie dlatego łączono mnie z Lepperem) a w niej
    uczyłem się myślenia. Słyszałem stale: ,,woda jest cieczą a rzeźbi
    skały''. Nie rozumiałem tych słów, ale nie martwiłem się tym, że
    nie rozumiem.

    Wytrwałość daje efekty.

    > Ot, sama wizyta w Realu: dojazd+stanie do kasy = 30-45min, paliwo 2 zł. Człek się
    napracuje w pocie czoła, a pani na kasie wesoło
    > oznajmi: sorry Winnetou, ale właśnie zdałam gotówkę i mam tylko 50 zł ;-)

    Mnie dają. Co najwyżej, gdy nowa kasjerka ma wątpliwości
    i przybędzie w odsieczy starsza stażem pomoc, usłyszę coś
    na kształt: ,,ten pan dobrze wie'', ,,tak jak ten pan mówi,
    on ma doświadczenie''...

    Stań się dla sklepu użytecznym jak dla banku.

    Bank ma w nas testerów (przyznaję -- tanich) więc cieszy się.
    Sklep może mieć w Tobie nauczyciela kasjerki.

    Włącz się w życie ludzi, z którymi żyjesz -- polubią Cię.
    [albo zabiją...]

    > Co jeśli mamy podobnych kart kilka?;-)

    Więcej wiśni?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2012-09-05 17:25:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" k27ppi$evk$...@n...news.atman.pl

    > Teraz zsumuj to inaczej -- najpierw miliard dodań (czyli milion) a do tego milion.

    + Teraz zsumuj to inaczej -- najpierw milion milionów dodań (czyli milion) a do tego
    milion.

    Nigdy nie byłem mocny w arytmetyce...
    Tak duże liczby muszę obrabiać w pamięci.... ;)

    Ale chyba pojmujesz, o co mi chodzi? Znam wielu biznesmenów,
    którzy nie radzą sobie z dużymi kwotami. Wiesz, dlaczego? Bo
    nie pojmują tego, że te same pieniądze służą i pensjom,
    i powinnościom typu spłata kredytu, i inwestycjom,
    i składkom na UB... Dostają masę szmalu (czasami tylko
    myślą, że dostają) i wydają na prawo i lewo, nie licząc
    się z rzeczywistością, która ich przytłacza...

    Gdyby nauczyli się manipulowania małymi kwotami, nauczyliby
    się także manipulowania dużymi. Niestety bywa różnie -- czasami
    za duże pieniądze biorą się ci, którzy nie powinni tego robić.

    -=-

    -- Dostałeś wiśnie z Rajfiego?
    -- Tak.
    -- Ale nie miałeś wtedy smartfonu...
    -- Nie. Znajomy mi lał ze swego smartfonu.
    -- Jesteś lekkomyślny!!
    -- Dlaczego tak uważasz?
    -- Nie mogę pojąć, jak można powierzyć pieniądze obcej osobie!
    -- Jak można powierzyć szmal Plichcie? ;)

    -=-

    Ale masz rację -- mając zarobki, można olać te wiśnie.
    Ja nie mam -- dostaję kieszonkowe. Kościółek to mściwa
    mafia -- w imię Boga straciłem kilkakrotnie to, na co
    pracowałem. Teraz Kościółek dostaje ponownie po swej
    dupie -- skoro ja z tak drobnych kwot tyle uzbierałem,
    inni też mogą tak zbierać...

    I o to chodzi, aby Kościółek sam siebie karał. :)

    Czy szkoda mi czasu? -- jasne! Czas to życie!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2012-09-05 18:29:53
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-09-04 15:57, Liwiusz pisze:
    > Właściwie regularne i celowe osiąganie takich dochodów powinno być
    > uznane za prowadzenie działalności gospodarczej!
    W dodatku to przychody z prowadzenia rachunków i wykonywania przelewów,
    czyli działalności bankowej, której sobie ot tak, bez zezwolenia,
    prowadzić nie wolno!

    Maciek

  • 20. Data: 2012-09-05 21:18:54
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>