  • 1. Data: 2012-09-04 14:52:36
    Temat: fiskus zainteresowal sie MoneyBackiem
    Od: disnej <d...@g...com>

    http://banki.wp.pl/kat,6600,title,Cashback-problemem
    -dla-podatnikow,wid,14895903,wiadomosc.html

  • 2. Data: 2012-09-04 15:07:48
    Temat: Re: fiskus zainteresowal sie MoneyBackiem
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Wrz, 14:52, disnej <d...@g...com> wrote:
    > http://banki.wp.pl/kat,6600,title,Cashback-problemem
    -dla-podatnikow,w...

    Powinni jeszcze sie zainteresowac nieoprocentowanym kredytem na
    kartach kredytowych.
    W przypadku splaty w GP, bank powinien doliczac do pit-a podatek od
    zoszczedzonych od pozyczki odsetek - tak glupie, ze tez moga na to
    wpasc :)

  • 3. Data: 2012-09-04 15:47:41
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" napisał w wiadomości grup
    g2000vbv.googlegroups.com...

> [...]
    > W przypadku splaty w GP, bank powinien doliczac do pit-a podatek od
    > zoszczedzonych od pozyczki odsetek - tak glupie, ze tez moga na to

    Mnie tam niepokoi darmowe prowadzenie rachunków, darmowe wpłaty i wypłaty.
    Co to ma znaczyć: darmowo? Przecież ma to jakąś cenę rynkową, nie? A że
    klient jej nie płaci, to mamy przychód. Hmmm, regularny, powtarzalny
    przychód. Czy aby nie powinno to być ozusowane? A jak deklaracji nie
    poskładali, to grzywnę im! :)

  • 4. Data: 2012-09-04 15:57:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-09-04 15:47, MarekZ pisze:
> [...]
    > powtarzalny przychód. Czy aby nie powinno to być ozusowane? A jak
    > deklaracji nie poskładali, to grzywnę im! :)

    Właściwie regularne i celowe osiąganie takich dochodów powinno być
    uznane za prowadzenie działalności gospodarczej!

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2012-09-04 16:06:12
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-09-04 15:07, krzysztofsf pisze:
> [...]
    > W przypadku splaty w GP, bank powinien doliczac do pit-a podatek od
    > zoszczedzonych od pozyczki odsetek - tak glupie, ze tez moga na to

    Nie pamiętasz, jak za używanie linuksa w firmie chcieli podatku od
    "zaoszczędzonego" wydatku na Windows i Office'a dla firm (razem 2k na
    komputer)?

    Ta banda nie ma żadnych skrupułów, ani cienia moralności, etyki, czy
    przyzwoitości.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 6. Data: 2012-09-04 16:22:39
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 04 Sep 2012 16:06:12 +0200, SQLwiel napisał(a):

    > Nie pamiętasz, jak za używanie linuksa w firmie chcieli podatku od
    > "zaoszczędzonego" wydatku na Windows i Office'a dla firm (razem 2k na
    > komputer)?

    "Plotka wyleci wróblem a wróci wołem"

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2012-09-04 18:41:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" k251bu$2ad$...@n...task.gda.pl

    > Właściwie regularne i celowe osiąganie takich dochodów powinno być uznane za
    prowadzenie działalności gospodarczej!

    I już wiadomo, dlaczego JK nie korzysta z usług bankowych.

    -=-

    Czas to pieniądz... Ktoś, kto przegląda spam, traci czas...
    Zatem ten, kto nie zezwala na słanie mu spamu, oszczędza
    swój czas... Czas, czyli pieniądz... Bogaci się...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2012-09-04 18:55:22
    Od: Izydor <i...@w...pl>

    On 2012-09-04 16:22, Borys Pogoreło wrote:

    > "Plotka wyleci wróblem a wróci wołem"

    Plotka mówisz?
    http://hacking.pl/wiadomosci/1319/podatek-od-linuksa
    /

  • 9. Data: 2012-09-04 18:57:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "disnej" 9...@g...co

    > http://banki.wp.pl/kat,6600,title,Cashback-problemem
    -dla-podatnikow,wid,14895903,wiadomosc.html

    A jak na tym tle wypadaja wisnie?

    Trzeba:

    -- do dochodu doliczyc 300 zlych z BePeHahaha
    i odliczyc ~50 na oplaty?

    -- do dochodu doliczyc 300 zlych z BePeHahaha

    -- zignorowac te wisnie?...

    Co z orzechami z BGZ?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2012-09-04 20:35:32
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 04 Sep 2012 18:55:22 +0200, Izydor napisał(a):

    > Plotka mówisz?
    > http://hacking.pl/wiadomosci/1319/podatek-od-linuksa
    /

    Gotfryd na .prawo przywoływał przyczynę i skutek, nie będę pisał z głowy,
    bo mógłbym przekręcić.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl